بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
در حالی که توقیف نمایش «روز عقیم» تئاتری‌ها را دلخور کرده است روزنامه کیهان دست بردار نیست و در ادامه موجی که در روزنامه‌های اصولگرا به راه افتاده در یادداشتی کلیت کار جدید کارگردان شناخته شده تئاتر ایران (حسین کیانی) را زیر سوال برده است
تدبیر24»منتقدین: در حالی که توقیف نمایش «روز عقیم» تئاتری‌ها را دلخور کرده است روزنامه کیهان دست بردار نیست و در ادامه موجی که در روزنامه‌های اصولگرا به راه افتاده در یادداشتی کلیت کار جدید کارگردان شناخته شده تئاتر ایران (حسین کیانی) را زیر سوال برده است. در ادامه یادداشت کیهان را می خوانید:
چند روز قبل نسبت به حضور یک نمایش با موضوعی موهن هشدار داده بودیم. نمایشی که داستان آن به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد، اما در میان همه ناگفته‌های این انقلاب، زنان ساکن در محله بدنام دوران طاغوت را انتخاب کرده و چهره‌ای خشونت‌آمیز از انقلاب و انقلابی‌ها نمایش می‌دهد.
متولیان جشنواره تئاتر فجر پس از اینکه متوجه اوج وقاحت این نمایش شدند، آن را از جشنواره کنار گذاشتند. اما این اقدام با حمله مشترک رسانه‌های زنجیره‌ای و ضدانقلاب مواجه شد. حتی یکی از داوران جشنواره هم در حمایت از این نمایش مبتذل انصراف داد. انصراف این داور البته برملا ساخت که برگزار کنندگان جشنواره تئاتر فجر از چه افرادی برای کار در این جشنواره دعوت کرده بودند و باید پاسخ دهند که چرا در جشنواره‌ای که به نام انقلاب برگزار می‌شود از افرادی دعوت به همکاری کرده‌اند که دارای چنین رویکردهایی در فکر و عمل هستند.
رسانه‌های ضدانقلاب هم به این جریان پیوستند و حتی شبکه من و تو که متعلق به بهائیان است و توسط سرویس‌های جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی اداره می‌شود هم به حمایت از نمایشی درباره زنان فاحشه پرداخت. از ضدانقلاب و پادوهای انگلیس و اسرائیل توقعی جز حمایت از این نمایش و ناراحتی شان از کنار گذاشتن چنین آثاری نیست، اما چرا رسانه‌های دولتی که با پول مردم اداره می‌شوند این‌گونه عصبی شده‌اند؟ اساسا اجرای چنین نمایش‌هایی جای سؤال دارد، چه رسد به حضور آنها در جشنواره‌ای منسوب به جشن‌های انقلاب اسلامی.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها