بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
میثم مطیعی مداح اهل بیت با انتشار پستی در اینستاگرام از حضورش در معدن کوهبنان و در عمق ۶۰۰ متری زمین خبر داد. میثم مطیعی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خواستار رسیدگی به وضعیت مردمان این منطقه شد.
تدبیر24»پس از زمین لرزه  شدیدی که در استان کرمانشاه رخ داد و تعدادی از هموطنانمان را به کام مرگ برد و عده‌ای را عزادار کرد، زلزله دیگری در ۳۰ آذر ۹۶ با قدرت ۵٫۲ ریشتر در کوهبنان کرمان اتفاق افتاد و آتش یلدای این شهر را کمی سردتر کرد.  برخی از مردم زحمتکش کوهبنان در دل معادن زغال سنگ در عمق ۶۰۰ متری زمین کار می‌کنند و در ازای مبلغ بسیار ناچیزی شبانه روز زحمت می‌کشند تا چرخ زندگی بچرخد.

در پی زمین‌لرزه‌ اخیر در این منطقه باز هم تعدادی از مردم همیشه در صحنه و ثابت شده کشورمان آستین همت بالا زدند و به یاری آسیب‌دیدگان رفتند. در میان مردم داوطلب حاج میثم مطیعی مداح شناخته شده اهل بیت (ع) نیز حضور داشت. او به اتفاق جمعی از دوستانش به کوهبنان  رفت و با رفتن به عمق ۶۰۰ متری زمین در کنار معدنچیان، تلاش کرد صدای مردم را به گوش مسئولان برساند. او با انتشار ویدئویی از این حضور در اینستاگرام خود چنین نوشت:

” معدنچی کوهبنانی فقط ۸۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.
۶۰۰ متر زیر زمین رفتیم تا درد مردم زلزله زده که برای یک لحظه هم دست از کار نکشیده‌اند را لمس کنیم”.

www.dustaan.com حاج میثم مطیعی در عمق 600 متری زمین + عکس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها