بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
دیشب معاون ورزشی باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرد با تخلف محرز مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس برابر با آ. ئین نامه برخورد کند و نتیجه را به اطلاع اهالی فوتبال برساند.
تدبیر24»واقعیت این است این پرونده از سوی کمیته انضباطی قابل بررسی نیست و به تخلف در یک محکمه رسیدگی می شود. فیفا به این پروند رسیدگی کرد و از آنجایی که برای او محرز شد مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس در ادعای خود صادق نیستند مهدی طارمی را چهار ماه و تیم پرسپولیس را هم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرد و این جدا از جریمه 750 هزار یورویی مشترک در حق ریزه اسپور بود که البته باشگاه ترکیه ای این مبلغ را بخشید.
وقتی به این تخلف یک بار از سوی کمیته انضباطی فیفا رسیدگی شده دیگر قابل بررسی از سوی کمیته انضباطی نیست و رای جدیدی در انتظار مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست باشگاه استقلال تهران نخواهد بود. به واقع برخورد لازم و قاطع با این پرونده از سوی فیفا انجام شده است و مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس تاوان تخلف خود را پس داده اند.
حضور مهدی طارمی هم در ترکیب پرسپولیس تا زمانی که در این تیم بازی می کرده غیر قانونی نبوده و از جایی که فیفا به این نتیجه رسید که این حضور غیر قانونی است مهدی طارمی را چهار ماه محروم کرد و طبیعتا اگر حضور پیش ازاین را غیر قانونی می دانست نتایج تیم پرسپولیس را تغییر می داد. کارت بازی مهدی طارمی بر اساس مدارکی که باشگاه پرسپولیس تحویل کمیته مسابقات داده بود صادر شد، هر چند این حضور تاوان سنگینی را برای مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس داشت چرا که این بازیکن تعهدی را هم به تیم ریزه اسپور داده بود و نباید برای پرسپولیس بازی می کرد.
طبق قوانین بین المللی نتیجه بازی های تیم پرسپولیس تغییر نخواهد کرد و اگر این ضرورت وجود داشت حتما فیفا اعمال می کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها