بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مدير عامل بيمارستان ميلاد گفت: روز پرستار روزي ماندگار در تقويم جامعه پزشكي كشور است.
تدبیر24»دكتر محمود رضا فياض در جشن روز پرستار  بيمارستان ميلاد افزود: ضمن تبريك روز پرستار از زحمات پرستاران عزيز به خصوص پرستاران ميلاد به جامعه كارگري كشور تشكر مي كنم.

وي با تاكيد بر رويكرد مديريت ارشد بيمارستان ميلاد به انتقاد سازنده كاركنان اظهار داشت: علت اعتلاي بيمارستان ميلاد همين موضوع است كه اين مهم به دليل اين است كه حس در خانواده بودن در بيمارستان وجود دارد.

دكتر فياض با اشاره به تاكيد بزرگان دين به مراقبت از بيماران گفت: پرستاري دربيمارستان ميلاد افتخار است.

دكتر ميكائيل عظيمي معاون درمان بيمارستان ميلاد با تبريك روز پرستار گفت: اميدوارم همچون گذشته بيمارستان ميلاد در خدمت به بيماران نمونه باشد

همچنين فاطمه روزبهي مدير پرستاري و مامايي بيمارستان ميلاد با تبريك روز پرستار به تمام پرستاران و كادر درماني خاطر نشان كرد: همگامي دكتر فياض، دكتر عظيمي و تمامي مديران بيمارستان باعث شده كه بتوانيم بر سختي هاي كار غلبه كنيم.

وي با بيان اين كه بيشتر وقت پرستاران در بيمارستان مي گذرد، گفت: كار كردن با جان و دل خصيصه پرستاران بيمارستان ميلاد است.

روزبهي تاكيد كرد: رضايت مندي بيماران مورد تاكيد ماست و باعث خوشحالي مي شود.

پوران درخشنده فيلمساز نيز كه در مراسم جشن روز پرستار بيمارستان ميلاد حضور داشت با تبريك اين روز گفت: پرستاري شغل نيست عاشقي است بنابراين اميدوارم ما قدر شناس پرستاران باشيم.

در اين مراسم از پرستاران نمونه بيمارستان ميلاد با اهداي لوح تقدير بعمل آمد.

روابط عمومي و امور بين الملل بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ميلاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها