بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
پرسپولیس در حالی در هفته بیست و یکم لیگ مهمان پیکان است که تنها باخت فصلش را مقابل این تیم متحمل شده است.
تدبیر24»سه بازی باقی مانده از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) در سه شهر مشهد، اصفهان و شهر قدس پیگیری خواهد شد.

* مشکی‌پوشان مشهد - تراکتورسازی تبریز

این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز می‌شود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم در شرایط بحرانی به سر می‌برند و مشکی‌پوشان برای نیفتادن و تراکتورسازی نیز که ۴ بازی است نبرده برای بهبود جایگاهش در جدول می‌جنگد. مشهدی‌ها تا پایان هفته بیستم با ۱۳ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار داشته و تراکتورسازان نیز با ۲۱ امتیاز یازدهم جدول هستند. گفته می‌شود رضا عنایتی در صورت نگرفتن نتیجه‌ در این دیدار برکنار شده یا استعفا خواهد داد. موضوعی که باعث می‌شود مشکی‌پوشان بیش از پیش به سه امتیاز این دیدار احتیاج داشته باشند.

این  دیدار اولین بازی است که سائلام به عنوان سرمربی تراکتورسازی را هدایت می‌کند. البته هنوز کارت مربی‌گری او از سوی سازمان لیگ صادر نشده و نشستنش روی نیمکت تراکتورسازی در هاله‌ای از ابهام است.

 اسامی داوران:‌ سیدمهدی سیدعلی - سجاد طوری - قهرمان نجفی - علی بای - ناظر: خداداد افشاریان

* فولاد مبارکه سپاهان - فولاد خوزستان

این دیدار از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود و اولین بازی است که سپاهان در فصل جاری بدون کرانچار باید بازی کند. سرمربی کروات سپاهان با کسب نتایج ضعیف از سمتش استعفا کرد و کریم قنبری به عنوان سرمربی موقت در بازی با فولاد روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

سپاهانی‌ها هم‌چنین در این بازی به دنبال جبران شکست ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل فولاد هستند اما در سوی دیگر شاگردان سیروس پورموسوی برای حفظ رکورد ۱۴ بازی بدون باخت به میدان می‌روند. اهوازی‌ها در کنار پرسپولیس این رکورد را به نام خود زده‌اند و در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند. سپاهان نیز با ۲۰ امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود ا ختصاص داده و از ۸ بازی اخیر خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده است. طلایی‌پوشان اصفهان در این بازی از جلال علی‌محمدی، بهترین گلزن‌شان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استفاده کنند. هم‌چنین مهدی رحیمی دومین غایب سپاهان است.

اسامی داوران: موعود بنیادی‌فر - هادی طوسی - یعقوب سخندان - علیرضا حیدرپناه - ناظر: مسعود مرادی

* ‎پیکان تهران - پرسپولیس

شاگردان مجید جلالی در آخرین بازی هفته از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر قدس (قلعه‌ حسن‌خان) میزبان پرسپولیس، تیم صدرنشین مسابقه‌ها هستند. پیکان هیچ گاه در فصل جاری در این ورزشگاه نباخته و تنها باخت پرسپولیس را در این فصل نیز این تیم رقم زده است. پیکان با ۶ برد پیاپی خودش را بین مدعیان جا داده بود و این روند با برد پرسپولیس آغاز شد اما بعد از آن شاگردان جلالی ۸ هفته پیاپی نتوانستند هیچ بردی کسب کنند و امیدوارم این بار نیز روند پیروزی‌های‌شان با غلبه بر سرخ‌پوشان پایتخت آغاز شود.

پیکان با ۲۸ امتیاز رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد و پرسپولیس با ۴۵ امتیاز و با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به تیم دوم، صدرنشین است. پرسپولیس در این بازی علاوه بر این که به دنبال حفظ یا افزایش این فاصله امتیازی بوده می‌خواهد رکورد ۱۴ بازی بدون باخت را نیز ارتقا دهد. فرشاد احمدزاده و وحید امیری دو محروم پرسپولیس بوده و کمال کامیابی‌نیا نیز تنها مصدوم این تیم است. حجت حق‌وردی نیز به دلیل محرومیت برای پیکان نمی‌تواند به میدان برود. با توجه به نبود کامیابی‌نیا و بازگشت ربیع‌خواه احتمال می‌رود برانکو در این بازی ماهینی و ربیع‌خواه را به عنوان دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش قرار دهد.

اسامی داوران:‌ علی صفایی - آرمان اسعدی - تورج عیوض محمدی - سعید رحیمی مقدم - ناظر: اسماعیل صفیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها