بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۱۸۷
تعداد نظرات: ۲۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
آقای وزیر چرا دولت باید هزینه اشتباه های هاشمی را بدهد
عدم استقرار دیوان محاسبات در بسیاری از ردیف های بودجه ای بهزیستی به دلیل وجود درآمدهای پنهان از پرداخت های خیرین، دست مدیران این سازمان را برای هزینه های جانبی باز گذاشته است . . .
تدبیر24 : در حالی که سه ماه از شروع به کار کابینه تدبیر و امید می گذرد هنوز مدیر نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی با قدرت در سازمان بهزیستی مدیریت می کند و برخی گمانه زنی ها از لابی های پشت پرده برای ماندگاری این شخص حکایت دارد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تدبیر 24، همایون هاشمی از نیروهای سپاه است که از 18 شهریور سال 90 جایگزین سرهنگ احمد اسفندیاری، نظامی دیگر شد تا مدیریت این سازمان تخصصی اجتماعی را به دست بگیرد. او بدون کمترین واکنشی به عنوان ریاست سازمان بهزیستی منصوب شد. این در حالی بود که عملکرد شاخصی در پرونده مدیریت گذشته هاشمی دیده نمی شد.

مسئول بهداری بنیاد تعاون سپاه هیچ گاه تصور نمی کرد که روزی بر صندلی ریاست سازمانی عریض و طویل بنشیند که 30 هزار پرسنل دولتي و 200 هزار پرسنل در بخش غيردولتي را سرپرستی کند اما چنین شد و همایون هاشمی در طی چند دوره اخیر به رغم تغییر و تحولات زیاد در سطح دولت پیشین، همچنان در راس کار ماندگار شده است. سرهنگ، در زمان ابوالحسن فقیه به سازمان بهزیستی آمد و به سرعت مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی شد. با کنار رفتن فقیه از بهزیستی، همایون هاشمی به عنوان رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری سازمان بهزیستی به کار گماشته شد.

سرهنگ، سپس با رایزنی های گسترده با نهاد ریاست جمهوری وقت به ویژه اسفندیار رحیم مشایی، گزارش عملکردی از سازمان بهزیستی دوران سرپرستی احمد اسفندیاری را به شیخ الاسلام وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه کرد که در شهریور سال 90 ناخودآگاه حکم ریاست بر سازمان بهزیستی را در ازای آن هدیه گرفت. اما دوران سرپرستی احمد اسفندیاری که به صورت غیرقانونی بیش از 16 ماه به درازا کشید. اسفندیاری می گوید: «قانون محدودیت سرپرستی تنها برای وزرای دولت است که 3 ماهه است و برای سرپرست سازمانی مثل بهزیستی صدق نمی کند.» او در مدت سرپرستی، پا را از این هم فراتر گذاشت و برای مدیران خود حکم مدیریت می زد در حالی که خود سرپرست بود!


سفیران طلایی

در روزهای پایانی دولت احمدی نژاد، سازمان بهزیستی طرحی را اجرا کرد که به سفیران طلایی شهرت پیدا کرد. طرحی که تلاش می کرد هنرمندان شناخته شده تلویزیون و ورزشکاران مشهور را جذب کند. این طرح معنایی جز همراه کردن بازیگران و ورزشکاران به نفع جریان انحرافی نداشت و هاشمی رئیس سازمان بهزیستی طراح اصلی این پروژه بود.

در این طرح هنرمندانی چون؛ داود رشیدی، عزت الله انتظامی، رویا تیموریان، فرامرز قریبیان، الهام پاوه نژاد و پریوش نظریه، انوشیروان ارجمند و همچنین ورزشکارانی مانند مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی کریمی، حسین شمس، امیر قلعه نویی، حمید سوریان، محمدرضا طالقانی و محمود خسروی وفا عنوان سفیران طلایی سازمان بهزیستی انتخاب شده اند. کامران نجف زاده، مسعود فراستی، اکبر عالمی و بهروز ریخته گران نیز از دیگر سفیران طلایی سازمان بهزیستی هستند.

سفیران طلایی می توانند به مراکز بهزیستی به صورت سرزده مراجعه و گزارش عملکرد دریافت کنند و در صورت بروز مشکلی در جهت ارایه خدمات به نیازمندان آن را به سازمان اعلام کنند .همچنین این افراد می توانند هر مبلغی که می خواهند از سوی سازمان بهزیستی به خانواده و یا شخص نیازمند پرداخت کنند. تاسیس بنیاد خیریه از دیگر اقداماتی است که سفیران انجام دهند.به اعتقاد کارشناسان، عملکرد این طرح نه تنها گره ای از مددجویان و نیازمندان را برطرف نکرده و نمی کند بلکه تنها مدیران این سازمان را در رسانه ها مطرح کرده است. این در حالی است که سالانه تنها ۴۰ هزار نفر به جمعیت معلول کشور افزوده می شود.


درآمدهای پنهان

عدم استقرار دیوان محاسبات در بسیاری از ردیف های بودجه ای بهزیستی به دلیل وجود درآمدهای پنهان از پرداخت های خیرین، دست مدیران این سازمان را برای هزینه های جانبی باز گذاشته است که از ایرادهایی است که به این سازمان حمایتی وارد است.صاحب صندلی شماره یک خیابان فیاض بخش، در آغاز شکل گیری دولت روحانی با ساخت تیزرهای تلویزیونی به بزرگ نمایی عملکرد سازمان بهزیستی پرداخت که هزینه سرسام آوری را به دولت تحمیل کرد.از پروپاگاندای رسانه ای این سازمان می توان به رایگان شدن تمامی هزینه های درمان بیماران خاص اشاره کرد که از سوی رسانه ملی پوشش گسترده ای به آن داده شد. با گذشت چند ماه به شهادت این بیماران، وعده مدیران بهزیستی تاکنون عملی نشده است.


توانمند سازی در محاق

از شعارهای سازمان بهزیستی دوران همایون هاشمی، توانمند کردن مددجویان به جای گداپروری بود. اشاره او همواره به کمیته امداد بوده که به چشم رقیب به این نهاد نگریسته است و ادعا می شد که این سازمان مددجویان را توانمند می کند و مثل برخی نهادها گداپروری نمی کند. در این میان سازمان بهزیستی آمار درستی از توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود ارایه نکرده است که حاکی از تحقق این امر باشد. مهم ترین طرحی که در این راستا اجرا شد، «طرح آفتاب» نام داشت که به عنوان طرح توانمندسازی مددجویان در سال پایانی دولت احمدی نژاد و در ایام پیش از انتخابات در بوستان های پایتخت برگزار می شد. مددجویانی که در این همایش پارکی شرکت می کردند از تسهیلات سازمان بهزیستی بهره می بردند و اگر به هر دلیل توان حضور نداشتند از عایدی این سازمان بی بهره می شدند.

این طرح تنها با انگیزه همراه کردن مددجویان تحت پوشش این سازمان با دولت انجام گرفت و به اعتقاد کارشناسان طرحی سطحی و غیرکارشناسی بود و همان گونه که پیش بینی می شد توانمندی هیچ مددجویی را رقم نزد.

براساس طرح آفتاب قرار بود کمبودهای افراد نیازمند که تامین آن از دست مسئولان بهزیستی استان ها خارج است، توسط مدیران و معاونان مربوطه بهزیستی کشور بررسی و برطرف بشود. هاشمی در این باره می گوید: «در طرح آفتاب، ‌معلولان و مددجویان به همراه خانواده هایشان یک روز شاد را در فضای صمیمی در کنار مسئولان این سازمان سپری می کنند. معلولان جسمی حرکتی به علت شرایط دشوار تردد کمتر از منزل خارج می شوند و طرح آفتاب، فرصت خوبی را برای حضور این افراد در طبیعت فراهم خواهد کرد، زیرا این طرح باعث می شود تا مددجویان از حالت انزوا خارج شده و از گوشه های خلوت خانه به بیرون آمده و یک روز شاد را تجربه کنند


عدم همکاری در ساماندهی معضلات اجتماعی

عدم همکاری سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان خیابانی، زنان ویژه و متکدیان شهر، شهرداری تهران را وادار به ورود عملی به ساماندهی مستقل معضلات اجتماعی پایتخت کرد. این در حالی است که برخلاف توافق نامه قبلی، سازمان بهزیستی می بایست افراد آسیب دیده شهری را پذیرش کند اما این سازمان در سال های اخیر هیچ گونه همکاری با شهرداری تهران نداشته است. این عدم همکاری موجب گسترش معضلات شهری در کلان شهر تهران شده که آسیب آن بر دوش شهروندان سنگینی می کند.


بن پخش کن

سازمان بهزیستی شخصی را سرپرست معاونت پارلمانی مجلس منصوب کرده که او به عنوان «بن پخش کن» شناخته می شود. این شخص با مدرک دیپلم در 2 سال اخیر تنها وظیفه داشته بن هایی را میان نمایندگان مجلس توزیع کند. این سازمان هدف از پخش این بن ها را توزیع در میان مراجعه کنندگان و نیازمندان حوزه انتخابیه نمایندگان عنوان کرده است.

هیچ دستگاه نظارتی تاکنون از سازمان بهزیستی در این خصوص تحقیق و بازرسی نکرده که این بن ها با چه هدفی توزیع شده است که لازم است آقایان و خانم های مجلس به ویژه حسین مظفر، فاطمه آلیا، مهرداد بذرپاش و عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس باید پیگیر این بحث باشند.


حلقه مشاوران

حلقه مشاوران سازمان بهزیستی در سال های دوران ریاست همایون هاشمی بسیار وسیع بوده است. جایگاه مشاوران در این سازمان هر روز گسترده تر شده است. بیش از 20 مشاور در بهزیستی، همایون هاشمی را یاری می دادند. از نکات جالب ایجاد مشاور امنیتی بوده که ضرورت آن برای یک سازمان حمایتی مشخص نشده است. مشاور مطبوعاتی سرهنگ هاشمی اما در این میان نقش هدایت رسانه ای برای پیشبرد اهداف و پوشش مثبت عملکرد سطحی این سازمان را به عهده داشته است.

این مسائل تنها گوشه ای از عملکرد اشتباه و تبلیغاتی مدیری بوده است که در دوران مسئولیت خود به بقای پست خود می اندیشیده است .باید دید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چگونه با اقدامات سطحی سازمان بهزیستی به ویژه در سال های اخیر برخورد خواهد کرد و یا آن که دست کم پیش از برکناری همایون هاشمی حسابرسی دقیقی بر روی بودجه و عملکرد آن داشته باشد. از سوی دیگر باید دید آیا مجلس در راستای بررسی وضعیت مالی این سازمان پروژه تحقیق و تفحص از این سازمان عریض و طویل را آغاز می کند .

سازمانی که وظیفه ساماندهی معضلات اجتماعی را دارد و باید در جهت توانمندسازی مددجویان قدم بردارد و وظایف دیگری غیر از رسانه کردن مدیران اش به عهده دارد.علی ربیعی باید پاسخ دهد چگونه مدیران جریان موسوم به انحرافی هنوز در راس آن مشغول کارند. کاوه اشتهاردی معاونت فرهنگی و اجتماعی تغییر نیافته است. عطاریان مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری نیز یکه تازی می کند.آقای وزیر باید شخصی را به عنوان رئیس سازمان بهزیستی بگمارد که دست کم از مواجهه با مددجویان نهراسد و از پوشش شیشه دودی خودرو اش خارج شده و در کف جامعه با معضلات اجتماعی مواجه شود. چرا که جامعه تنها با نخبگان اداره نمی شود و بخش اعظم این مردم ولی نعمتان این انقلاب اند و اینک نادیده شده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱۶۶
انتشار یافته: ۲۳۷
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
9
51
موافققققققققققققققققققم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
4
57
رئیس جمهور محترم باید در این خصوص ورود کرده و سریعاً تدبیر کند ظاهراً وزیر محترم ایشان در اطراف خود بی خبر است !!!!!!!؟؟؟ امان از ... بیت المال !!!! عدم مدیریت در سازمانی تخصصی که باید مدیری متخصص آنرا مدیریت کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
3
52
آنچه نوشته شده مشت نمونه خروار است.اگر علاقه مند به آگاهی از .... سرهنگ هاشمی در بهزیستی هستید به صاحب نظران بهزیستی مراجعه کنید تا به شما آنچه ناگفتنی است را بگویند.
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
2
49
گفته های همه نسبت به هاشمی واقعا درست است خواهشمند است سریعا به جا بجایی اقدام فرمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
38
آقا کاظم کجایی مربی؟! بیا جواب بده. چرا تحلیل نمیکنی؟؟
پاسخ ها
محمدی
| - |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
نیازی به تحلیل ندارد که اقای کاظم تحلیل کنند چیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است؟ ... نیازی به تحلیل ندارد. چشم بصیرت می خواهد خودتان را به خواب نزنید!!
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
43
جناب آقای ربیعی سلام. مطمئن باشید باتداوم تکیه ایشان بر صندلی ریاست سازمان ، مدیران مهرورز استانی ایشان نیز حفظ و از طرفی هر روز که بر عمر مدیریتی ایشان اضافه می شود کار شما بدلیل لابی های مدیران استانی با نمایندگان مشکلتر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
1
42
خرید های میلیاردی بدون توجیه و بلا استفاده تجهیزات برای بعضی مراکز توانبخشی که تنها پورسانت عالی شرکت فروشنده را به همراه دارد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
36
4
این نوع تخریب ها در گذشته و در دولتهای نهم و دهم بسیار کاربرد داشت،ولی الان تأثیر معکوس می گذارد،قطعا ایشان خدمات موثری داشته و منافع گروهی منفعت طلب را به خطر انداخته است که این چنین مورد غضب قرار گرفته است.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
33
5
من شناخت زیادی روی ایشان ندارم ولی اگر دولتمردی توانسته درهای سازمانی دولتی را به روی مردم بالاخص فرهیختگان بگشاید و آنها را جذب نماید جای تشکر دارد،حتما از کارش مطمئن است که دستور بازدید سرزده می دهد،کجای این مسئله مشکل دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
اقای بی ایمان اگر دربها را به روی دو نفر کارشناس باز کنند که با یک گذر بفهمند تو مراکز چه میگذرد حساب و کتاب مسارکتها و دیگر بودجه های ایتام در کجا هزینه میشود انوقت درست است . فرهیختگان قدمشان روی چشم ولی وقتی میروند و فقط معلول و یا بچه ای را بغل میکنند گریه میکنند منقلب میشوند همان لحظه دست در جیب میکنند و از روی ترحم مبلغی کف دست پرسنل با بچه ها میگذرد چه معنایی دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
شما فرمودید اگر ...بله اگر دولتمردباشد این آقا که واقعا دولت مرد نیست ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
34
1
سلام آقای ربیعی به نظر می رسد چنین تخریب هایی به شما که کار آزموده هستید بیشتر از همه کمک کی کند تا بدانید که در جامعه ما کسانی که بیشتر کار می کنند ؛دشمنان قسم خورده زیادی نیز دارند.اینان مثلا می خواهند بر شما مدیریت کنند زهی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
برای بعضی که پی مدرک میگردن، اینم حرفای مددجویان نابینای سازمان که فقط بین خودشون بود، همه مدارک برا پیگیری هست از تلفن گرفته تا صدتا چیز دیگه
http://gooshkon.ir/1392/08/30/%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D8%A8/

میگن کسی که خوابه رو میشه از خواب بیدار کرد، ولی کسی که خودشو زده به خواب هیچ وقت نمیتونی بیدارکنی.
آقای وزیر محترم، اگه خودتون رو به خواب نزدین، لطفا بیدار شین، لطفا، لطفا، لطفا، این سازمان داره به باد میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
6
اقای ربیعی شر کت اسمان را هم دریابید!!!نگذارید دیر شود که خسران در پی دارد!!!
کارمند بهزیستی بهزیستی شاغل در استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
44
5
واقعا بی انصافی است که در مورد آقای دکتر هاشمی اینجور قضاوت شود چرا که سازمان بهزیستی در عمر سازمانی خود رئیسی مردمی تر از ایشان ندیده ،او بیشتر وقت خودرا صرف حمایت از مددجویان وجامعه هدف نموده دکتر هاشمی رسالت سازمان بهزیستی را فراموش نکرده ونمیکند وآن رافدای چیزی نکرده نویسنده محترم کاش انصاف به خرج میدادی وتغییرات چشمگیر سازمان را در دوران تصدی آقای دکتر هاشمی که در جهت حمایت از مددجویان انجام داده ندیده نمی گرفتی کاش قبل از نوشتن این متن سراسر مغرضانه حداقل از مددجویان نظرسنجی میکردی ببینی مددجویانی که دردوران تصدی دکتر فقیه ودیگران به جز طبق همکف راهی نداشتند حالا تا طبقه نهم امده وبا دکتر درهرزمان که بخواهند ملاقات خواهند داشت شما آن را محکوم به دیدار ازپشت شیشه های دودی ماشین کردهای آیا دکتر هاشمی اگر به بهبود وضعیت اقتصادی مددجویان کمک مینماید اگر در راستای دغدغه های رهبر معظم وریاست جمهور محترم دولت تدبیر وامید قدم برمیدارد اشتباه کرده آیا سازمان بهزیستی درتاریخ عملکرد مدیران قبلی به مقام دستگاه برتر درامر سلامت در امر مسکن ،در امر ترویج نماز و در امر تربیت مربیان مهدهای کودک براساس آموزه های اسلامی ، ترویج سبک زندگی اسلامی ،و دهها عملکرد شاخص دیگر رسیده یا درزمان تصدی دکتر هاشمی بوده پس دوست عزیز اگر ما که ادعای مسلمانی میکنیم وقتی میخواهیم قضاوت کنیم خدارا درنظر داشته باشیم هیچگاه دست به تخریب دیگران به ناحق نخواهیم زد ومطمئن باش دولتمردان دولت تدبیر وامید هیچگاه براساس سخنان پوچ وبیهوده وغرض ورزانه افرا تصمیم نخواهند گرفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
بیخود طرفداری نکن ، بهزیستی چند سالی است که ... شده و تبدیل به یک بنگاه ساخت مسکن ؟؟؟ شده است تا ارایه خدمات اجتماعی / پیشگیری / توانبخشی
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
شعارهای توخالی ندهیدلطفاً.حتماًنمیدانیدمدیرقبلی بهزیستی استان تهران بامدرک "" ترویج "" که توسط فردی خاص به عنوان مشاور7وزیر به سازمان تحمیل شدچه بلایی سراستان تهران آورد؟؟!!چراپیگیری نکردیداگرراست می گویید؟مگرحق الناس نبود؟مگرپول مددجونبود؟چرارییس سازمان سکوت کرد؟؟!!!متأسفانه قدرت بسیاروسوسه کننده است وزمانی که باندبازی دامنگیرنهادی مثل بهزیستی شودنتیجه فاجعه خواهدبود...!!!!
الفمیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
30
5
سلام انتشار مطالب کلی و بدون ارائه مدارک ، از هر فردی و برای هر دستگاهی امکان پذیراست. دوستان عزیزی که این مطلب را نوشته اند لطفا مستندات خود را نیز منتشر کنند. اینگونه نوشتن خیلی هنر نمی خواهد. مثل این که من ادعا کنم همین سایت وابسته به مشایی است و در راستای اهداف صهیونیست ها راه اندازی شده و پس از جذب مخاطب برای آنان کارخواهد کرد و نویسندگان آن قلم به مزدهای آقا کاظم هستند که حالا دستش از رانت های بهزیستی قطع شده و ......
پاسخ ها
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
اگر کارمند بهزیستی بودی حتی بدون کمترین دقت هم می توانستی ببینی و درک کنی که نیاز به مدرک هم نداشته باشی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
تو از هاشمی خط میگیری؟
الفمیم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سلام من از کسی خط نمی گیرم. واقع بینانه قضاوت می کنم. عزیز بی نام هم که بدون کمترین دقت می بینند وقتی از سازمان بازرسی در بهزیستی مستقر می شوند نمایندگان بازرسی را برای دیدن ببرند تا به مشکلات رییس رسیدگی کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مستندات در سایت منتشر نمی شود، انشاالله در دادگاه مشترکش با مدیر کل روابط عمومی و خصوصی سابق خودش رو میکند.
حسین-
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کسی که در این سیستم کار می کند لمس می کند و نیاز به ارائه مطلب نمی باشد ضمنا به یاد داشته باشید هر کسی که به دور و بری ها رسیدگی می کند به همه تعمیم نفرمایید پاداشهای انچنانی به کارکنان ستاد کشور فقط مال انهاست ما استانی ها ( البرز ) سهمی از بذل و بخشش آقای هاشمی نداریم
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
34
2
پیرو تایید کامنت کارمند بهزیستی: در سنوات گذشته بهزیستی درجامعه بعنوان یک سازمان میرا وایستا مطرح بود وصرف یک سازمان حمایتی که فقط وظیفه اش پرداخت مستمری ونگهداری از کودکان بی سرپرست ومعلولین است انجام وظیفه مینمود اما امروز سازمان بهزیستی بعنوان یک سازمان تخصصی وحمایتی در عرصه های مختلف پیشگیری ،اجتماعی ، وفرهنگی وتوانبخشی باعملکردهای درخشان مطرح است همانطور که در کامنت همکار مان قبلا گفته شده کودکان وفرزندان بهزیستی از حالت صرف نگهداری خارج شده ودر عرصه های فرهنگی ،ورزشی وآموزشی مطرح میباشند ،مددجویان از حالت وابسته صرف خارج شده وبه عرصه های مختلف توانمندسازی رسیده اند دوست دارم به عنوان یکی از کارمندان جز سازمان بهزیستی مطرح کنم که به یقین رسید ه ام که هروقت آقای دکتر هاشمی در سطح ملی وکشوری موجب درخشش سازمان شد هروقت بهزیستی بعنوان دستگاه برتر شناخته شد و هروقت دست افراد نالایق راازسازمان بهزیستی کوتاه کرد ومدیرانی را که درراستای اهداف سازمانی وخدمت به جامعه هدف گام برنداشتند کنار گذاشت مخالفان شروع به مقاله وخطابه برعلیه ایشان کردند اما او که یک سرباز وفادار به نظام وارمانهای امام ره ویک بسیجی تلاش گر در عرصه تلاش وسازندگی وپیشرفت وآبادانی کشور میباشد واین مسائل نتوانستند ذره ای در او دلسردی ایجاد کنند بطوریکه هرروز شاهد موفقیتهای سازمان در عرصه های مختلف اجتماعی چه در امر پیشگیری از اعتیاد ،سلامت اجتماعی جامعه و تامین معاش ،بهبود وضعیت اقتصادی ورفاه نیازمندان ومددجویان میباشیم چیزی که نه تنها دغدغه رهبر عزیز،بلکه از جمله گامهای اساسی ومدبرانه جناب آقای دکتر روحانی ریاست جمهور محترم دولت تدبیر وامید در آغاز دولت شان بوده است .
پاسخ ها
کنشگر اجتماعی
| United States |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
پیشگیری از اعتیادو خوب اومدی؛این خط و این نشان اگر هاشمی در مسند سازمان باقی بماند کل حوزه اعتیاد رو باید به وزارت بهداشت واگذار کند
کنشگر اجتماع محور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اساسا مشکل اعتیاد باید یک متولی داشته باشد. چه در بعد پیشگیری چه در مبحث درمان و پس از آن. متاسفانه چندین سازمان و نهاد و وزارت خانه فقط اسمش را یدک می کشند.
همکار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
دوستان خودتان میدانید مشکلات کشور ما از نداشتن نیروهای متخصص و کاردان است وگرنه مخلص و وفادار و .... الا ماشاالله . اینشاالله تدبیری برای این موضوع و دیگر موارد داشته باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بهزیستی در بدترین شرایط مدیریتی است، مهره های آزمون و خطای جناب سرهنگ هم ته کشیده.
سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
شما کارمند محترم بهزیستی که الان زا ایده آت مدانید جتما" سوابق کاری با سرهنگ هاشمی به یک اندازه است یعنی 3 سال و قبل از ان را ندیدید که بانیر چه بور و چه شد. اگر شهید فیاض بخش میدانست سازمانی را که شکل میدهد برای ..... خواهد شد قطعا" پی کاری دیگر میرفت.
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
32
2
متن نوشته شده در قالب یک دلسوزی برای جامعه اما به وسیله دروغ و افترا تنظیم شده است .دکتر هاشمی یکی از معدود روسای بهزیستی است که از بدنه ی سازمان بوده و بر خلاف نوشته های فوق کارکنان سازمان نیز او را دوست دارند .اگر گاهی در برخی امور موفقیت زیادی نداشته دلیل آن عدم دلسوزی و دورویی برخی مدیران و اطرافیان او بوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
دکترش رو خیلی خوب اومدی! از اون دکتراها که کردان داشت داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دروغ شما اینکه جناب سرهنگ مامور از ..را از بدنه سازمان بهزیستی معرفی کردی. خواب خوش راستگو !!!!!!!
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
عذربدترازگناه تجویل خلق الله ندهیدلطفاً.برای مدیریت سازمانی بااین طیف گسترده نیازبه همیاری کارشناسان متعهدودلسوزوظرفیت سازی است نه نمایشهای بی محتواصوری وسطحی.به سیاست بازان ومعامله گران بگوییدزمین بهزیستی جای این بازیهای زشت نیست.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
28
بهتر است نسبت به تثبیت وضعیت سازمان بهزیستی زودتر اقدام شود. یا ریس سازمان ابقا شود یا ریس جدید منصوب شود. این وضعیت بلاتکلیفی باعث می‌شود انرژی و منابع بیشتری تلف شود.
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
36
من کاری به سیاست ندارم اقای هاشمی تیمی برای بهتر کردن اوضاع ندارد و فقط به دلیل ضعیف بودن به دیگران امتیاز می دهد و در استانها نقش ضعیفی دارد و صرفا کارهای نمایش انجام میدهد و وعده وشعار کار عمده وی می باشد و ماردر استان شاهد بی انگیزه گی و رکود هستیم و سازمان کاملا به تحیلیل رفته و پویایی لازم رو ندارد و صرفا با لا بی گری کار به پیش نمی رود جامعه بهترین ارزیابی کننده است سایت محترم عملکرد هاشمی رو نظر سنجی کنید
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
9
ایکاش برای هر افشاءگری مستندات آن نیز ارائه می شد تا جای شک وشبهه باقی نماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
اینم سند:
http://gooshkon.ir/1392/08/30/%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D8%A8/
گروهی از کارمندان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
40
در حال حاضر بهزیستی منطقه ویژه امنیتی و نظامی است و بر خلاف آن مطلب نوشتن افشای مسایل سری کشور بوده و موجب خوشحالی دشمنان اسلام میشود. پس بگذارید بدبخت بیچاره ها بحال خود بمیرند.
کارشناس معلولین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
26
آقای ربیعی از دکتر هاشمی و آقای سخنگویی بپرسید چرا با پول معلولان به بهانه تورنومتر به اتفاق ...نفر از پرسنل سازمان به بلژیک رفتند و برای هر نفر ... تومان هزینه کردند؟ در حلیکه ت... و فقط .. بود.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
نکته ی جالبیست.دراین سفرکذ ایی بی محتواکه برای چندتن ازفرزندان شبه خانواده سازمان بدون هیچ برنامه مشخصی تدارک دیده شده بودبرای چندتاکودک دوتامعاون تخصصی سازمان(توانبخشی وپیشگیری)که هردوفیزیوترابیست هم هستنددردوتامعاونت تخصصی رابستندورفتندبلژیک ودریک تورنومنت که معلوم نیست کدام باد آن راآورده بودبه عنوان متخصص فیزیوتراپی تیم رفتند.انگارسازمان فیزیوتراپیست درمراکزنداردکه حتماًدکترسخنگویی وآقای نظم ده بایداین تیم راهمراهی کنندوکاردیگری هم دراین دومعاونت نبوده .حالا برویدبررسی کنیدببینیدکه چه کسان دیگری جزوهیئت همراه این تیم خیلی کوچک بودند؟؟؟!! قطعاًشاخ درمیارید.خب این رسم نامیمون اززمان رییس دولت نهم ودهم درسفرهای آنچنانی نیویورک هم دیده شده است.بالاخره دوستان به روئسایشان اقتداکرده اند....!!!
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
18
همه بدانید که از .... همه ....را تهدید و اجبار کرده اند که وهرد این سایت شوند و به حمایت از ... مطلب بنویسند. انجا الان بدتر از ... شده........
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
24
کاملا موافقم ،چون به چشم دیدم درک می کنم ،آقای وزیر به ارواح خاک پسرتون یه کاری بکنید این آقا.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
آقای وزیر هم سوابق خوبی در خدمت به مردم مخصوصا" در ترور روشنفکران هم دارند .
خداوند چوبش صدا ندارد این معلولین و کارمندان بیچاره به کی دل بستند
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
26
با سلام امید است جناب آقای دکتر ربیعی هر چه سریعتر تکلیف بهزیستی کشور را مشخص کنند اگر باور ندارند وجوه دریافتی از خیرین آذربایجان شرقی را بررسی کنند و ببینند آقای دکتر صادقی مدیر ایشان در کجا هزنه نموده اند آیا وزیر محترم راضی میشوند حداقل مستمری مددجویان را بعضی از کارکنان بهزیستی با استفاده از کارت بانکی مددجویان ...و بعد از یکسال ....د اینه گوشه ای از مدیریت ...و پنهان بهزیستی است که با بررسی بیشتر همه چیز مشخص میشود . چطور سازمانهای سیاسی سریعا تغییر مدیریت را می بینند آما ی...ی فقیه و شیخ السلامی و مشایی در سایه بعضی از نمایندگان ق.... و هوای تمدید ریاست در دولت تدبیر نموده است ؟
کارکنان سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
26
اقای وزیر کلاه خود را بالا بگیرید. اینده یتیم و معلول و محروم و بدبخت بیچاره که دیر سیاسی بازی نداره . دیر بجنید مطمعنا" آه انان گریبان خودتان و خانواده تان را بدجوری میگیره پس تا دیر نشده به داد بهزیستی برسید .
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
22
جناب آقای دکتر ربیعی با سلام و درود ، لطفا به دغدغه کارکنان بهزیستی پاسخ بفرمایید. به چه دلیل رئیس سازمان بهزیستی کشور نه برکنار میشه نه ابقا. این سازمان از بدو تاسیس مظلوم واقع شده است و پرسنل آن با حداقل حقوق و مزایا که با هیچ سازمان دیگری قابل مقایسه نیست با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند. لطفا با بلاتکلیفی وضعیت مدیریت کلان سازمان شرایط را بدتر از این نکنید.
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
24
حالا می فهمیم ... واقعیت داشته چون بر سر هر کس که کشید از هر نوی نظارت و بازرسی و تفحص مصونیت پیدا کرد . میگید نه گوشه چشمی به بهزیستی بیندازید متوجه میشید در مقابل تمام کاستیها تمام ....است .
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
24
جناب آقای وزیر به نظر من هیچ تعجیلی در کار نیست که خدای نخواسته جناب سرهنگ پاسدار هاشمی نیز مانند همرزم مبارز و یار وفادار احمدی نژاد قاضی مرتضوی بی گناه برکنار و کشور از وجود ایشان بی بهره گردد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
19
عملکرد سازمان در قانون جدید حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و ازدواج فرزندخوانده مشخص شد که چگون مدیران حوزه کودکان و نوجوانان با بی خردی ذهنیت و امنیت روانی جامعه را به خطر انداختند و هزینه بزرگی برای کشور، نظام و سازمان بهزیستی درست کردند. سازمان بهزیستی یک سازمان دوست دار کودک است که این وجهه در جامعه به خطر اقتاد.
پاسخ ها
همکار کرج
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
در خصوص لایحه حمایت از کودکان که یک افتضاح ملی بود مجلس و خبرگان محترم تایید کردند اما افزایش حقوق کارکنان را که یک ضرورت است بودمجلس شورای اسلامی و خبرگان هم تایید نکردند. این است حقوق کارکنان بهزیستی با 600تا 900هزارتومان با سوابق مختلف . کارمندان را دریابید
مدیر سمن
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
16
جناب آقای وزیر لطفا با مدیران سازمانهای مردم نهادملی سازمان بهزیستی و نهادهای مدنی ngo ها نظر خواهی کنید.شما میتوانید طی یک جلسه خصوصی با تعدادی از مدیران سازمانهای مردم نهاد حوزه سازمان بهزیستی در خصوص این نظرات پراکنده اطلاعات کسب کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
16
تیم فوتسال پرسپولیس (بهزیستی)چه کمکی به .......بهزیستی میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
21
با عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر ربیعی
آقای وزیر خدا رحمت کند فرزندتان را شما را به روح آن عزیزتان قسم می دهیم و از شما خواهش داریم به بهزیستی کمک کنید تا آینده روشنی در انتظار معلولین و یتیمان باشد.
فعلاً که بهزیستی تعطیل است و جناب سرهنگ هاشمی با اقوامش کار های نمایشی انجام می دهند تا کارهای سازمان را .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
19
با عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر ربیعی
آقای وزیر خدا رحمت کند فرزندتان را شما را به روح آن عزیزتان قسم می دهیم و از شما خواهش داریم به بهزیستی کمک کنید تا آینده روشنی در انتظار معلولین و یتیمان باشد.
فعلاً که بهزیستی تعطیل است و جناب سرهنگ هاشمی با... انجام می دهند تا کارهای سازمان را .
کنشگر اجتماعی
|
United States
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
21
متاسفم که بزرگترین نهاد اجتماعی کشور که میبایست در طول این صد روز به وضعیت مشکلات اجتماعی محرومان می پرداخت اسیر این مشکلات گردیده است. نکند دولت تدبیر و امید تنها به فکر ااشراف زادگان است. پس چرا کاری نمیکنید؟نکند خدای ناکرده شما هم......
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
1
25
با سلام امیدوارم جناب اقای دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب ورود پیدا کنند وتکلیف این سازمان مهم را در اسرع وقت مشخص کنندوفردی متخصص ولایق که از بدنه سازمان باشد وسازمان را بشناسد منصوب کنندوبه حکومت جناب سرهنگ هاشمی دوست عزیز اقای احمدی نژاد در سازمان بهزیستی پایان دهندتا دعای معلولین پشت سر خدمات خیر دولتشان باشد. باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
1
23
سلام لطف کنیدبررسی روی سفرهای خارجی آقای دکتر هاشمی و تیم همراه داشته باشید و ببینید چه فایده ای برای نیازمندان تحت پوشش و معلولان و ایتام و ... داشته است .
رسانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
22
وزیر محترم سلام:

رییس سازمان بهزیستی هم گزارش 100 روزه داد، همین اقا چند ماه پیش هم در جمع رسانه ها نمره 100 از 100 به آقای دکتر احمدی نژاد داد.به نظر شما کدام یک از این 100 ها درست است؟ یکی؟ دوتا؟ همه؟ یاهیچکدام؟ این سئوال open book است در ضمن از کارکنان شریف بهزیستی هم میتوانید بپرسید.
ادم رویایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
20
اقای وزیر پیشنهاد میدهم اقای دکتر مرتضوی عزیز را هم برگردانید تا در کنار دیگر نیروههای مخلص و خدمتگزار دولت دهم در زیر مجموعه شما سرکار خانم عطاریان و جناب آقای هاشمی همچنان امار و ارقامهای نمایشی عملکرد شما هم سر از فلک بیرون بزند.
پزشک از بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
19
بنده با تخصص در بهزیستی بیکارم و ما چندین پزشک هستیم در مرخصی بدون حقوق و بیکاری رروزگار سپری می کنیم اوضاع خیلی خرابه
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
22
مسولین محترم تدبیر 24 ضمن تشکر از ارایه مطلب بسیار پر بیننده اتان انتظار دارد موضوع را به عنوان مطلبی که به خاطر حساسیت ان بسیار مورد توجه قرار گرفته با شخص وزیر و یا ریاست محترم جمهور درمیان بگذارند. با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
21
آقای وزیر:جناب سرهنگ هاشمی وقتی همین چند ماه پیش در حضور خبرنگاران به جناب آقای دکتر اجمدی نژاد نمره 100 از 100 داد، به نظر شما برای اینکه در قدرت بماند به دولت جناب آقای دکتر روحانی نمره 120 از 100 حاضر نیست بدهد؟ شاید هم بیشتر از اینها حاضر باشد بدهد، خدا را چه دیدی ایشان بسیار دست و دل باز و متنوع عمل میکنند. هاشمی در قدرت باشد بقیه اش مهم نیست.حافظه رسانه ها، کارمندان بهزیستی، و مددجویان رنگ های قبلی ایشان را بخاطر نمی آورد.ایشان حساب کتابش با محاسبات و ریاضیاتش همحوانی دارد. متاسفانه همه را مثل خودش فرض میکند.
بی خیال مملکت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
1
15
حتما" امار جهانی رتبه بندی کشورها را از نظر فساد شنیده اید و اینکه ایران متاسفانه رتبه 144 را در بین 172 کشور کسب کرده است و این تنها به دلیل نداشتن تخصص افراد در راس امور و نبود شایسته سالاری و انتخابهای گزینشی در کشور است . موضوع بهزیستی هم جدا از این نیست و در صورت تغییر رییس که دارای صلاحیت باشد ممکن است چیدمان را بهم بزند . پس از اینی که هست بدترش نکنید و حکم ابقاع جناب سرهنک را بزنید و بعدش هم اون دست قشنگه را بزنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
17
بنده خدا کلی مسکن ساخته,75000ساخته اگه هر مسکن 50 متر باشه متری 300 هزار تومان خرج کنه چقدر میشه ،?واقعا چقدر میشه من نتونستم حیاب کنم شما بگید قدر میشه .حساب بهزیستی یا بودجه دولتی و یا امار©????????????رکت بمردم با اما ر ....گیر اوردید
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
19
جناب آقای ربیعی ، در تائید مطالب یک پزشک از بهزیستی ، لازم میدانم به استحضار برسانم که مدیر بهزیستی استان آذربایجانشرقی یه بلایی سر بهزیستی این استان درآورده (تعطیلی مراکز به بهانه کسب درآمد از طریق اجاره مراکز تعطیل شده ،برخورد ناشایست وبدور از شان با پزشکان و...) که اکثریت قریب به اتفاق پزشکان متخصصش (مغز واعصاب ، ارتوپد ،طب فیزیکی ، کودکان ،زنان وزایمان و...)به مرخصی بدون حقوق تمام ونیمه وقت ، مرخصی استحقاقی بلند مدت (که بنا براطلاعات موثق بعد از تمام شدن مرخصی استحقاقیشون - از شرایط قانونی اخذ مرخصی بدون حقوق-در صدد اخذ مرخصی بدون حقوق خواهند ) رفته وحتی شنیده ایم که تعدادی از آنها قصد استعفا نیز دارن.آقای ربیعی این یعنی فاجعه برای یک سازمان تخصصی.از شما خواهش می کنیم دستور بدید بررسی فرمایند.(پیام یک پزشک)
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
20
با سلام
وزیرا ! لطفا قدم رنجه فرمایید و فیش حقوقی کارکنان بهزیستی استانهای مختلف کشور رو از مجتمع گرفته تا ستاد ملاحظه فرمایید.خودتون رو یک لحظه جای ما بگذارید با حقوق ششصد هزارتومان بدون اضافه کار ،با این همه فرسایش شغلی و بازگشت به خونه در اوج خستگی(همدردی با مددجو،پاسخ نامه ها و آمارهای فوری که یک اپسیلون نه برای توانخواه فایده داره نه کارمند نه پیشرفت مملکت،(آخ که دود از نهادم بلند میشه چون میدونم چه خبره!!!!)چطور میشه زندگی رو چرخوند؟آقا چند ساله دارید کار کاهش آسیب و پیشگیری از اعتیاد انجام میدید؟!خدا وکیلی یکبار با خودتون صادق باشید،شما نه تنها آسیب رو تو جامعه کم نمی کنید بلکه کارمنداتون رو به جمع آسیب دیدگان اضافه می کنید.به امید تصدی ریاست و مدیریت هر نقطه سازمان محترم بهزیستی توسط اهلش!اهلش!اهلش!آمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
20
از رییس بهزیستی و سه چهار نفر اطرافش قبل از اینکه پیش مدیر کل روابط عمومی سابق بروند حساب کشی کنید، چون ظاهرا پرونده ایشان را جناب سرهنگ داره .... انشاالله برای رضای خدا این کارو میکنه، مگه نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
بازرسی وحراست که عوامل خودشن،کی میخاد پیگیری کنه
4میلیارذ کم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
19
با سلام خدمت جناب وزیر
واقعا جای تاسف دارد در سازمانی تخصصی،مدیرانی لایق،متخصص و دلسوز باید خانه نشین بشوند و آقایانی کارنشناس باید پستهای حساس سازمان بهزیستی را در دست بگیرند...
بدانید که با این کارها ، دولت تدبیر و امید در سازمان بهزیستی دارد (( نا امیدی )) میکارد.........
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
25
متاسفانه در طول سالیان گذشته ضعف مدیریت مشهود بوده در طول سالیان اخیر مدیران استانی را عادت داده که چاپلوسی نمایندگان بکنند
برای وزیر بسیار متاسفم ناتوانترین فرد را در سیستم ابقا کرده ما تا کی باید چوب بی لیاقتی مسولین را بخوریم
کارشناس بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
21
مدیریت محترم سایت ازاین کار ارزشمند تان متشکریم خواهشمند است ضمن اینکه عملکرد این مدیر ارشد کشوری به نظر سنجی گذاشته شود مطالب رو که بسیاری از کارکنان و مددجویان بهزیستی زحمت کشیده و خطر اضهار گلایه رو به جان خریده به مسولین ذیربط وزارتی ( رفاه و......) برسانید این کار شما عین خدمت به محرومین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
با درود خدمت مدیر محترم سایت .خواهش می کنم تمامی مطالب را که قید می شه چاپ بفرمایید
آمارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
18
قابل توجه مراجعين به اين مقاله يا بقولي يادداشت ؛ نتايج نظر سنجي تا ساعات پاياني روز سه شنبه مورخ 19/9/1392 : تعدادمنتقدين (كه شامل تاييد كنندگان نيز مي باشد) از عملكرد مديريتي سازمان بهزيستي كشور حدودا 600 نفر وتعدادموافقين 40 نفر
بی سر پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
13
75000 واحد مسکونی که "پر". 25000 واحد مسکونی هم یقینا" "پرپر". حداقل چندتا لگو ی اسباب بازی بگیرید بدید مدجوها سرگرم خانه سازی شوند.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
21
0
نوشته غیر منصفانه بوده هاشمی فردی صادق وسالم ودلسوز است
پاسخ ها
کارمندبهزیستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اگر ایت .. هاشمی است بلی ولی در مورد هاشمی رییس سازمان بهزیستی اگر کارمند بهزیستی هستی پیشنهاد میدم چشم هایتان را باز کنید اونوقت نظر بدهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بر عکس ایشان کاملا عیر صادق،ناسالم و دو رو است. احتمالا شما را از ارومیه آورده که این جوری را کامنت بدی
کارمند بهزیستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سلام و عرض ادب
در خصوص فرمایش شما 2 مطلب به ذهن من کارمند که با وی کار کردم عرض می کنم 1- احتمالا به شما نظر خاصی داشته است که می فرمایید وگرنه خود بچه های آذربایجان دل خوشی از ایشان ندارند 2- یا کار با وی نکردید یا کارمند سازمان نیستید
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
البته صادق سالم و دلسوز از نوع مرشدش احمدی نژاد
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
18
فکر نمیکنم کار سختی باشد. شما یه ورقه بدهید دست رییس وقت بهزیستی و یک ورقه در اختیار افرادی مثل دکتر نفریه.دکتر ایوبی.دکتر نظم ده.دکتر دواتگران....و یا یک کارشناس ساده ولی تخصصی بهزیستی و بگویید در مورد بهزیستی 4 خط بنویسید. آنوقت می بینید جدا کردن دوغ از دوشاب زیاد سخت نیست.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ای باباچقدرسوال سختی می پرسید.کافیست چندساعتی بامدیدکل محترم بهزیستی سمنان هم سفره شویدکاردستتان می آید!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
با شما موافقم البته نه نفریه و نظم ده که از خودشان هستند و حزب باد
مدیر سمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
1
18
راستی اقای دکتر هاشمی سرکار خانم کاوه مدیر روابط عمومی و آقای دکتر نظم ده را به چه علت تغییر دادند. دستگاههای نظارتی با این همه نیروی مخلص و خرج هزینه های هنگفت خوابند.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
حرف خانم موردنظررانزنیدکه خوب ازاین خوان یغمابهره هابردوچون دستش مدارک مهمی بودتازه پست مشاورازرییس سازمان بعدازبازنشستگی بامزه اش گرفت.خوب دنیایی داریم ، خوب سازمانیه...!!!
مددکار اجتماعی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
دستگاهها که از خود هاشمی هستند چطوری می خواند نظارت کنند مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحليلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
19
با توجه به اعطاي بن كالا واختصاص اعتبار به نمايندگان از سوي سازمان بهزيستي جهت توزيع بين مددجويان بهزيستي ؛ اين نكته نظر و بعبارتي تذكر آقاي توكلي كه در خصوص دريافت كارت هديه توسط نمايندگان مجلس در سايت تابناك درج شده قابل تامله : توکلی افزود: این امر پذیرفته نیست چون وظیفه یک نماینده این کار نیست چرا که یک نماینده باید اعتبارات کافی که در حد مصرف کشور است از سوی نهادهای مختلف کشور که وظیفه آنها حمایت است، تصویب کند و نظارت کند و مشاهده کند که آن نهادها در این ارتباط خوب عمل می کنند یا خیر.

وی با تأکید بر اینکه یک نماینده نباید خودش منشأ توزیع کمک شود، گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد و نماینده خودش منشأ توزیع کمک شود حداقل ضرر این اتفاق این است که در انتخابات آتی حتی اگر نخواهد هم برای خود یارگیری انجام داده است که متأسفانه افرادی هستند که می خواهند و برخی اشخاص ممکن است، این کمک ها را در اختیار افرادی قرار دهند که از اطرافیان خودشان باشند و این کار صرف مقاصد سیاسی غیرمستقیم برای خودشان باشد از طریق کمک به اقشار ضعیف که ممکن است هدف نهایی جذب رأی باشد نه چیز دیگری.

توکلی افزود: حتی در چنین شرایطی این اتفاق زشت رخ می دهد و بی عدالتی در انتخابات واقع می شود، بنابراین کار این افراد غیر قانونی بوده است و متخلفین و قانون شکنان طبق قوانین مجازات اسلامی باید مجازات شوند.
دفتر پیشگیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
3
19
جناب آقای دکتر ربیعی
رییس سازمان بهزیستی رییس مرکز پیشگیری سازمان بهزیستی را تنها به این دلیل که به شما .. برکنار کزد.در حالیکه ایشان یکی از موفقترین مدیران این سازمان بود که کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته بود
مدیری که از ترس یک رقیب به چنین اقدام نسنجیده ای دست میزند آیا توان تصمیم گیری مدیریتی دارد؟
متاسفانه این اقدام غیر معقول را به نام شما و با نام شما انجام داده است
پاسخ ها
محض پیگیری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
رییس سابق مرکزپیشگیری با رانت سازمان دکترا گرفت. سینه چاک فقیه و دار و دسته اش بود.در حین تحصیل منزل سازمانی در جردن داشت! منزل 4 میلیاردی را یک میلیارد و سیصد و نود و شش میلیون گرفت!! سر منزل سازمانی اختلاف پیدا کرد و رفت دنبال ریاست برای حفظ منزل و منزلت
ذره بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
20
سایت محترم فقط نظر سنجی از عملکرد بهزیستی می تواند واقعیت تلخ بهزیستی رو نشان بده و ای کاش هاشمی هر روز سری به سایت بزند در سیستم مدیریتی بهزیستی مدیر سازمان با کار کنان ارتبا ط ندار د حداقل بدین روش با نظرات اشنا بشه که هاشمی جان نمایندگان جای خود بابا سرمایه اصلی شما نیرو انسانی شاغل در سازمان است نه چند نفر که از تبریز و ارومیه با خودش اورده که خلاف قانون انتقال نیرو از شهرستان به مرکز است که خود احمدی نژادایجاد کننده این قانون بود اقای هاشمی جامع بین باش ببین در استانها چه می گذرد حمایت از مدیر استان درست ولی این حمایت نباید به استبداد و زور گویی بیانجامد ویا شکل گیری برخی ...و...........
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
1
21
حیف از اسم شخص بی تدبیر در سایت تدبیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
21
انگشت شمار کامنت های موافق جناب سرهنگ اگه دقت بشه بوی چند نفر همراه از ارومیه رو میده که مست کارت هدیه و بن مدجویان هستند. چمدان های کارت هدیه رو توی نگهداری و در طبقات بهزیستی همراهی میکنند. خسته نباشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
2
15
تمام تقصیرها رو به گردن جناب سر هنگ نکنید ایشان کل مشاور کار بلد دارندسرکار خانم پرستاری سرکار خانم کاوه (راستی چه طوری بازنشسته شد).اقای زهرایی جناب اقای افراسیابی دارای مدرک عالیه ....وسوابق درخشنده فرهنگی نه سوال بفرمایید
پاسخ ها
گل آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
متاسفیم از این رئیس سازمان ؟؟؟؟؟؟
کارمند اراک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
آقای زهرایی و افراسیابی از نور چشمی های آقای احمدی نژاد بودند که با این سن و سالش به مدیر کلی استان مرکزی انتصاب شدندوگر نه مدیریت کجاو ...
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
البته خانم پرستاری همراه با آقای شهروزخان هم جزو حلقه (تیم)مدیریتی شگفت انگیزوالبته بسیاریکه تازایشانند.مناسبات عجیب ومشکوک اینان بارییس شرایطی ایجادکرده که تمام بدنه متفکروعمیقاًکارآشنارادرسازمان به رنج آورده اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
راستی مدیرکل نیروی انسانی هم خیلی باحاله ها..
کارمند بهزیستی تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
20
1
ناشناس گرامی شما که از روی بیکاری باعناوین مختلف کامنت مینویسید همانطور که به راحتی قضاوت کردید کامنتهای موافق کار فلان افراد است که تورابخدا یک کمی به خودتان رجوع کنید ببینید که در این مدت باصطلاح خدمتتان در بهزیستی چه کارمفیدی کردید بجز اینکه هر رئیسی آمد اگر با خواسته های به ناحق شما اندک نفرات موافق نبود سازمخالفت بااورادرسایتهای مختلف زدیدشما با چه کسی راضی خواهید بود بهتراست به خودتان بیایید وبه اندازه یک صدم حقوقتان که میگیرید به این سازمان وجامعه هدفش خدمت کنید
پاسخ ها
کارمند البرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
در خصوص نظر شما عرض کنم : سازمانی که کارکنانش فلج شده است چه انتظاری داری حقوق ما مثل شماها که نیست با 12سال 600تومان . احتمالا حقوق خوبی هم می گیری که انگیزه داری بیا البرز فیش کارکنان را ببین به والله با شعار و طرفداری بی مورد ( شاید بشما ویژه می رسند ) نفرمایید 400 کارمند بهزیستی البرز بجز چند نفر که جزو افرادی هستند که بیمه و مالیات و ... نمی دهندبقیه افراد مانند دکتر مملکت ماهی 680تومان دریافت می کند کجای کاریید
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ظاهراً تنهامددجویان بی پناه سازمانندکه اگرموردآزار،نعدی و...............!!! قرارگیرندنمیتوانددحرف بزنند.دوست عزیزمیدانیدچرافریادهابلنداست؟
ماهی ازسرگنده گردد نی زدم جانم.سالهای متوالی مددجووکارشناس دلسوزرنج دیده وتحقیرشده والبته هرکس به قدرسهم خودش بایدپاسخگوباشد.آیاواقعاًکسی پیگیروپاسخگوخواهدشد؟مددجویی که مورد....وبراثر......از.....می رودوآب ازآب هم تکان نمیخورد!!! وجدانهای بیدارکجایند؟!!بیخودکسی را انگ نزنید.وقتی فضادرحدعدم دسترسی به حتی پورت یواس بی کامپیوترامنیتی میشه انتظارنداشته باش عزیزدل.یه سازمان پویاباخلق فضای کارشناسی واستاندارهای بالای کاری متحول میشه نه پادگان سازی!!!!!!!!!!!
کارمند ستاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
کارمند البرز عزیز من طرفدار هاشمی نیستم ولی اینو می دونم که بودجه ای که مربوط به حقوق و مزایاست در هر استان و استانداری همان استان تعیین می شود و حقوق کارکنان استان ها ربطی به ستاد ندارد.
کارمند بهزیستی کرج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
کارمند محترم ستاد بنظر شما اگر مدیر استانی توان دفاع از بودجه را نداشت و نسبت به سال قبل بودجه را کمتر گرفت که در استان البرز این اتفاق افتاد به نظر شما منشا این بی تدبیری و انتخاب این مدیر ...از طرف کیست.
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
20
فکر میکنم تن شهید فیاض بخش و کسانی که موسس بهزیستی بودند بخاطر منحرف شدن سازمان از شرح وظایف خودش که بخاطر کوچک پروری سرهنگ پاسدار هاشمی بوجود اوزده در قبر میلرزد و همچنین تن مرده های کسانی که در جابجایی ایشان تعلل میکنند.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
خدمت صادقانه ، بابهره گیری ازتخصص کافی وتحول گرا ودورازبازیهای کثیف سیاسی برای مددجویان سازمان بایدافتخارباشدولی ببینیدچقدرآش شورشده است!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
انحراف سازمان بهزیستی از زمان هاشمی نمی باشد و قبل از آن کلید خورده است و انداختن تمامی تقصیرات به گردن هاشمی کمی بی انصرافیست
خیرخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
15
فکر میکنید مدیران منتخب یک وزیر چقدر از نظر فکری همسو هستند. مرتضوی منتخب شیخ الاسلام. هاشمی منتخب ایشان. عطاران منتخب ایشان و ایشان خودشان سرباز وفادار احمدی نزاد که حتما" موضوع ...ن دریافتی از مرتضوی را شنیدهاید. اینشاالله در تحقیق از بهزیستی هم متوجه خواهیم شد جناب هاشمی برای بقای خود چقدر ...ج کرده است.
پاسخ ها
برادر خیرخواه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
تا جامعه آگاه نباشد همین است که هست
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
20
جناب آقای وزیر
باسلام
توجه جنابعالی رابه چندنکته اساسی جلب می نمایم
1)سازمان بهزیستی متأسفانه هشت سال است بازیچه اهداف ومطامع بازیگران سیاسی ازهشت سال پیش شده است.ازشمامی پرسم توزیع صدتن سیب زیمنی توسط کارکنان خدوم وزحمت کش بهزیستی دراقصی نقاط کشورآیاکارتخصصی است ومصداق استفاده ابزاری ازمددجویان وسوءاستفاده ازآنان برای مطامع سیاسی و....نیست؟
2)سازمان بهزیستی مأموریه محافظت ودیدبانی درباره منافع ومصالح جمعیت هدف متنوع خویش راداردوهیچکس تحت هیچ عنوان اجازه بازی بااین اقشارجامعه رانداردکه به تنهایی قادربه محافظت ازخودنیستند.
3)این سازمان باوظایف بسیارپیچیده وتخصصی نیازمندمدیرانی لایق،آشنابااستانداردهای بین المللی،دست پاک ؛مبراازبازیهای چندلایه سیاسی وابزاری ،ومسلط به بهترین دانش وفنون اجرایی ومدیریتی است.
طی 8 سال اخیرسازمان بهزیستی وگروه های هدف آن آماج انواع....اندبوده اند.
چه ...که برای بی کفایتی فنی ومدیریتی والبته فضای امنیتی دردناک حاکم براین سازمان فداشده.چقدرازمددجویان قربانی لاپوشیهای دولت درخصوص انواع سوءاستفاده هاازمددجویان ونیروهای دلسوزوکارآشناومتعهدگردیده اند.
جناب آقای ربیعی مراقب باشید.سازمانی نظیربهزیستی بازیچه نیست.استدعای عاجزانه دارم اندکی زمان بگذاریدوببینیددراین سازمان چه هامی گذرد.یادآورمی شوم مسئله تسویه حسابهای موجودبارییس سازمان نیست.مسئله ایجادتحولی دراین سازمان است که دست معامله گران،بازیگران،سوءاستفاده کنندگان ازحقوق کلیه مددجویان والبته کارکنان مظلوم وفاقدقدرتی که دستشان به هیج جایی برای تغییرسازنده بندنیست راکوتاه کند.
جناب وزیراستدعااین است که باچیدن مدبرانه بدنه مدیریتی خردگراواخلاقی واهل فن ودانش سازمان وحمایت ازآن دسته ازکارشناسان مستقل ومدیران لایق وکوشاوسالم که مجبوربه سکوتندوجزسوزدل وتوکل به خداپناهی ندارند،چاره ای برای شرایط بحرانی فعلی بیندیشید.صنف گرایی افراطی ، تحجروسطحی نگری کام این سازمان راشدیداًآزرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
20
جناب آقای وزیر :آمار کامنت ها و پاسخ های منفی و علیه هاشمی تا روز بیستم آذر ماه 770 رای و کامنت ها و پاسخ های مثبت به نفع ایشان 42 رای میباشد.تازه اکه اینها رو هم با بن نخریده باشه!!!!!!
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
1
17
بروید از نرگس مددجوی مشهور سازمان بپرسید!!
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
عزیزان جدای ازشوخی ببینیدسازمان گاهی برای وابسته کردن مددجویان چقدربه بیراهه وناکجاآبادمی رود!!!نرگس خانم مشتی ازخرواره
ناشناسی دیگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
21
درسته که جناب وزیر سکان یکی از وزارتخانه های مهم و پرکار را بدست گرفته اند و مشغله شان زیاد است ولی پرداختن به مسئله سازمان بهزیستی نیز کم اهمیت نیست. به چند دلیل مهم لازم است که آقای وزیر هر چه سریعتر در این امر ورود نمایند. 1. رییس کنونی سازمان بهزیستی از نزدیکان آقای شیخ الاسلام وزیر پیشین تعاون کار و رفاه اجتماعی است که ایشان را .... (و الحق هم که ایشان خوب از خجالت جناب شیخ الاسلام درآمدند). در انتخابات 24 خرداد وقتی مردم به گروهی رای دادند که خط و مشیش کاملا در مقابل گروه حاکم بود به این معنی است که دیگر تاب تحمل یان گروه را در سطوح مدیریتی ندارند. این درحالی است که جناب هاشمی کمترین شایستگی برای احراز این پست نداشتند. بخوبی یادم هست که وقتی ایشان مسئول مرکز توسعه سازمان بودند همیشه بخاطر .... کارکنان سازمان بود بطوریکه وقتی اعلام شد بعنوان رئیس انتخاب شدند همه آنقدر تعجب کردند که کم مانده بود ...درآورند. البته ایشان این نداشتن مهارت های مدیریتی را در انتخاب مدیرانشان بخوبی نشان دادند. برای نمونه معاون توانبخشی سازمان کسی است که .... را بلد نیست و هنوز بعد از دوسال ن... چه وظایفی دارد. دومین دلیل توجه به این سازمان جمعیت هدف این سازمان است که بدلیل بلاتکلیفی رییس و کارکنانش ارائه خدمت به آنان نیز ...شده است. و دلایل بسیار دیگر که در این فرصت نمی گنجد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
3
14
افراد توانمندی مثل آقای دکتر کمالی و دکتر نظم ده باید کنار باشند؛ آنوقت یک آدم نالایق با کلی مشکلات اخ . . باید رییس سازمان باشد. خیلی جالبه
پاسخ ها
کارمند 15سال سابقه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
مدیر یعنی نظم ده که واقعا" نظم می داد .طی نظر سنجی ببینید موافق و مخالف ایشان چه از سوی کارکنان و مددجویان چقدره
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سرنخ شرکت فروش سمعک آقای کاظم خان که روشن است.این شخص اصلاًنبایدبادکترکمالی دریک وزنه مقایسه شود.دکترکمالی فردی فاضل ودانشمنداست
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
الحق و الانصاف برای این متن اگر تمامی کارکنان سازمان بهزیستی کل کشور (فقط ستاد مرکزی نه بلکه کل کشور) و مددجویان مثبت بدن بازم کم است . . .
بچه جردن جنوبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
آقای ...! ...! همون که توی خونه سازمانی جردن دکتراش رو گرفت؟
کارمند بهزیستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
فردی با سابقه 23 سال سابقه و دارای درخشانترین سوابق نباید در خانه سازمانی بنشیند اما ماورین از ارومیه و تبریز و زنجان و خوزستان که معنای کله بهزیستی را نمدانند انصاف نیست و الحمدالله که دارند استفاده میکنند.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
آقای به اصطلاح مطلع .ببخشید نه این اقاکاظم بمن سود مستقیم رسونده و نه من دینی نسبت به وی دارم اما چون ایشان را می شناسم جهت اطلاع ایشان فیزیوترا هستند و در کرج مشغول کار تخصصی اند و اصلا با سمعک و ... سر در نمی آورند انصافا" در تهران و ساوجبلاغ کار می کردند اکثر کارمندان و معلولین از عملکرد وی رضایت داشتند تو را به جان عزیز ترین ات منصفانه قضاوت کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
دلسوز متعهد،به شما آدرس اشتباهی داده اند، ایشان از رفقای 20 ساله من است، هیچ ارتباطی با شرکت فروش سمعک ندارد. اونهایی که این سرنخ رو به دستت داده اند. خواستند دنیا و آخرتت رو به باد بدهند. ایشان فیزیوتراپیست هستند. و در این زمینه کار میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
من کارمند بازنشته سازمانم و چند سالی در اواخر خدمت با ایشان کار کردم، آدم توانمند و درستی است.
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
البته آقای ... خوب بلدندندچطورعمل کنندکه دستشان ...نشودولی خب ماه پشت ابرنمی ماند
کارمند بهزیستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
من توفیق داشتم در طول خدمتم در بهزیستی مسئول دفتر تعدادی از مدیران و معاونین سازمان از جمله دکتر نظم ده باشم، همه آنها بزرگوار بودند ولی بدون مبالغه و تعارف در درایت و سلامت و مدیریت از همه آنها که من میشناسم سرآمدتر هستند. و اون نیروی سازمان است و به همه نیروهای خوب سازمان افتخار باید بکنیم.
سیذ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ای کاش بدون مطالعه و شناخت اظهار نظر نکنیم و باعث نشویم افراد با تحربه و توانمند از حضور در در خدمت رسانی به مردم محروم شوند. دکتر کمالی و دکتر نظم ده نیازی نظر خواهی ندارند این افراد چهره های ماندگار در خدمت به کشور هستند. ارزوی موفقیت هر دویشان را دارم
محمد الف میم
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
16
وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی با بهزیستی چه باید بکند؟
شاید روزی که دکتر علی ربیعی سکان وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی را تحویل گرفت در خلوت یا با مشاورانی که برنامه ریزی زیر مجموعه عریض و تحویل وزارت ادغام شده را تدبیر می کردند سازمانی چون بهزیستی را در رتبه آخر نهادهای وابسته که می تواند مشکلی برای وزیر ایجاد کند تلقی کرده بودند شاید ایشان با خود فکر می کرده اند( و البته نحوه عمل وزیر دولت تدبیر و امید نیز همین را نشان داد) که اولویت با نهادهاو سازمان هایی چون تامین اجتماعی است و سپس با عکس العمل ها و واکنش های جناح های مخالف و نمایندگان بن خورده و تا گلو سیراب شده مجلس در حمایت های آنچنانی از بعضی مسئولان دستگاه ها اقدام خواهد کرد. شاید ایشان و مشاوران شان برای سازمانی چون بهزیستی در اولویت تحولات چندان بهایی قایل نشده بودند و احتمالا پیش خود فکر می کردند بهزیستی با همین سبک و روش و مسئولیت ها بماند برای مدتی بعد. اما آنچه که طی سه ماه اخیر در سطح سازمانی چون بهزیستی روی داده و تنها بخش کوچکی از آن در سایت تدبیر و امید منعکس شده است گویای آن است که هم جناب وزیر و هم آن بخش از مشورت دهندگان به ایشان که بهزیستی را دارای چنان اولویتی نمی دانسته اند تا موجب تغییر در سطوح مدیریتی آن شوند و سپس فریاد بخش هایی از مجلسیان را برآورند اینک به چشم خود و از طریق آنچه در همین سایت نزدیک به اعتدال گرایان به خوبی مشاهده می کنند که به ناگزیر باید برای بهزیستی هر چه زودتر چاره ای بیاندیشند. اگر فرض را بر این بگذاریم که آنچه در سایت تدبیر 24 نوشته می شود فقط اندکی از ارای خیل عظیم کارکنان و پرسنل بهزیستی در سراسر کشور است و چنانچه امکان و اجازه ابراز نظر به پرسنل بهزیستی داده می شد یا آنان تصور می کردند که ورودشان به این سایت یا سایر مبادی مشابه هیچ مشکلی برای آنان ایجاد نمی کند و به راحتی می توانند صدای خود را به گوش وزیر یا سایر مسئولان دولت اعتدال برسانند یقین است که حجم آنچه بیان و ابراز می شد بسیار بیش از آنی می شد که هم اینک شاهد آن هستیم. هر چند که آنچه هم تا به حال بیان و ابراز شده به مراتب بیش از بسیاری مطالب دیگری است که در این سایت و سایت های مشابه در مورد سایر بخش ها و واحدهای وزارت عظیم الچثه مربوطه آورده شده است. فقط کافی است تا بیاد آوریم که نوشته مربوط به حساب کشی از رییس بهزیستی یکی از پربیینده ترین ، پر بحث ترین و پر نظر دهنده ترین مطالب اخیر سایت تدبیر 24 است. این بیش از هر چیزی اوج بحران را در سازمان بهزیستی نشان می دهدبحرانی که ضرورت مدیریت و پاسخگویی وزیر و مسئولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را آشکار می سازد. آری وزیر باید به درخواست بخش اعظم بیش از سی هزار پرسنل سازمان بهزیستی در سراسر کشور. احترام بگذارد. بی توجهی به این حجم از مخالفت در درون یک سازمان با راس آن بیش از هر چیزی به ناامیدی در سطح بدنه سازمان دامن خواهد زد و موجب افت عملکردها و فزونی بی تفاوتی در پرسنلی خواهد شد که با کمترین میزان دریافتی و حقوق باید سخت ترین اقدامان و برنامه های رفاه اجتماعی و حمایتی را در کشور ساماندهی و پیش ببرند. نگرانی های ابراز شده و نقطه نظرات اعلام شده برای جناب وزیر تنها یک پیام دارد و بس و آن اینکه نباید بیش از این نسبت به زندگی محرومان و معلولان و آسیب دیدگان و نیازمندان بی توجه بود این البته نه تنها برای خود وزیر محترم مناسب نیست که با تداوم این نحوه برخورد و پشت گوش اندازی در نهایت امید نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی را از دولت رویگردان می سازد و موج ناامیدی و احساس استیصال را در آنان دامن می زند. در شرایطی که حریف اصولگرا از هم اکنون در حال برنامه ریزی است تا با دامن زدن به برخی حرکات این حس را در مردم و خاصه در جمعیت های متوسط به پایین جامعه القا کند که از دست دولت اعتدال هم کاری بر نمی آید و حتی آن گونه که بعضی نمایندگان وابسته به جناح های تندرو افراطی در مجلس به صراحت از ناتوانی دولت اعتدال در چهار سال اول کار آن سخن می گویند( بنگرید به اظهرات آقای حسینیان) این پرسش مطرح است که آیا باز هم وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنان معتقد هستند که چوب خط مسئولان بهزیستی هنوز جا دارد و برای تغییر آنان فرصت و زمان هست؟
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بنده باسیاسی کردن کارکلاًمخالفم.منافع ومصالح مددجوباهیچ زدوبندوسیاسی کاری سازگارنیست.بس است سیاسی کاری.جناب وزیرگمان من این است که بااهمال ومرددبودن هزینه های هنگفتی دامنگیرشود.توجه داشته باشیدلطفاً.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
22
آقای وزیر: بذل و بخشش های .... از منابع .... به مراتب از بذل و بخشش های آقای ...قابل بررسی تر است.لطفا کوتاه نیایید. حق ایتام را از او و دارو و دسته ذلیلش باز ستانید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
20
آقای وزیر: این مختصری از کامنت ها ی درد آشنایان و درد کشیده های بهزیستی است، به سادگی و بدون هزینه به شما و تصمیم گیران وزارت خانه آدرس های مختصر مفید داده اند. هر خط این کامنت ها مثل سرنخی است که شما را به انبار مسائل و مشکلات روکش شده توسط سرهنگ و عمالش هدایت میکنند،از این سر نخ ها استفاده کنید.
از طرف مددجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
16
ترا خدا یک کم هم به فکر بدبخت بیچاره ها باشید . یک نفر نیست بپرسد با این پولها که سالهاست از مددجویان گرفته اید کدام مسکن مهر را به انها داده اید و هر روز باز هم پول میخواهند. اگر ما پول داشتیم چرا از بهزیستی اقدام میکردیم . خودمان میرفتیم خانه میخریدیم و منت بهزیستی را با این برخوردهای بد نمی دیدیم و با این دورغ گفتنها و به نام ما بودجه گرفتن و برای خودشان پاداش دادن دلمان نمی سوخت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
11
1
يك انتقاد بي نام و امضا چيزي در حد يك نامه بي نام و نشان است و بنابراين بايد با همان بدگماني براندازش كرد.((آرتور شوپنهاور))
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
عزیز نقل قول کننده ازشوپنهاور!!!
خودت هم بی نام ونشان داری عمل میکنی!
فکرکنم همین پاسخ برای نقل قول بی مناسبت شماکافیست!
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
15
جناب وزیر
این هشت سال اخیربرای دلسوزان وکارشناسان متعهدومستقل مثل یک عمردرزندان گذشت.حرفه ای گری ، اخلاق ، سلامت کاری وجرأت ابرازنظرات کارشناسانه وموثررابه این سازمان بازگردانید.بهزیستی بازارمکاره نیست ...!!!!!!! چقدررازسربه مهرهست...!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
13
جناب آقای هاشمی تا دیر نشده وعمر خدمتی به پایان نرسیده قدم ماندگاری برای افرادتحت پوشش وکارکنان سازمانت بردار واگذاری فعالیت ها به مراکز خصوصی ضعیف با کارکنان آموزش ندیده موجب سرخوردگی مراجعین وناکامی آنان شده اکثر مراکز نحوه برخورد با مراجعین رانمی دانند ودر هر موردی با پاسخ نداریم ونمی شود روبرو میشوندوکار مددکاری به کسانی واگذار شده که توان حل مشکلات خودشان راهم ندارند بسیاری از اولیاء معلولین بدلیل ناتوانی در پرداخت شهریه مراکزشبانه روزی جرات مراجعه به مراکز ودیدار معلول یا سالمندشان راندارندبراستی چگونه افرادی که درآمد ماهیانه اشان کمتر از یک میلیون تومان در ماه است ومستاجرند میتوانند ماهیانه سیصد هزار تومان شهریه فرد معلولشان را بدهند چه مشکلی باعث شده تا روز به روز به تعداد افراد مجهول الهویه مراکز شبانه روزی اضافه شود چرا نیروهای تخصصی تمایل آنچنانی به ادامه کار در سازمان ندارندتفاوت حقوقی یک پرستار در بهزیستی ومراکز زیر مجموعه بادرمانگاه ها وبیمارستان ها چقدر است تامین اقلام بهداشتی وتوان بخشی معلولین به چه صورت انجام می شود هزینه های جاری فرزندان معلولن نابینا وجسمی حرکتی عمیق و.... ازجمله هزینه تحصیلی آنان به چه شکل تامین می شود کاش هزینه های غیر ضرور بهزیستی وسایر سازمان ها ووزارت خانه ها وهمایش های عریض وطویل کاهش می یافت واین عزیزان در شرایط بهتری می زیستند کاش در راستای اشتغال آن گروه از افرادتحت پوشش که با وجود معلولیت تحصیلات تکمیلی را طی نموده اند قدم ماندگاری برداشته میشد تا شرمنده اعضاءخانواده نباشند امید آنکه بادرک درست از شرایط افراد تحت پوشش ودفاع مناسب ازحقوق آنان یاد ونام ماندگاری از خود باقی بگذارید.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
توانبخشی یکی ازبدترین ایامش رامی گذراند.به قدری این معاونت مشفول تیول داری ورانت بازی شده که گروه های هدفش البته بجزبرخی خواص !!! فراموش شده اند.خیلی دردها درباره این معاونت سراپاتعطیل هست ولی کو گوش شنواوغیرتی که دراین باره درست بیندیشدوعمل کند؟؟باعث تأسف است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
دلسوز متقلب!! تو غصه توانبخشی را نمیخوری، مشکل تو این است که فقط خودت را قبول داری در حوزه توانبخشی وقتی دکتر سخنگویی را می بینی تا کمر خم میشوی، شهامتت همین است که نظراتت را با پرچم کشور خارجی deliver می کنی. کامنت های تو برای آدم های که با تو را میشناسند کاملا آشناست.
کارمند
|
France
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
19
خواهشم از ریاست حمهوری محترم اینست سری به بهزیستی استان سمنان بزنند . رزومه ای از مدیر کل بگیرند ببینند حجت الاسلام پهلوانی کدام دوره های تخصصی بهزیستی را گذراندهاند و تنها دو سال امام جماعت سازمانی میتواند دلیلی برای انتصاب این حایگاه تخصص باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
در زمان پیش نماز بودنش هم خیلی ها پشت سرش نماز نمی خوانند!!!!!
کارمند سمنان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
تو رو بخدا فقط برای صرف نهار یا شام با او هم سفره شوید می فهمید چه خبر است ؟ ایا این آقا می تواند به فکر !!!!گرسنه ها می تواند باشد ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلسوزمتعهد
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
این رابدانیددرموردتقوایش هم شائبه های زیادی هست
با اطلاع
|
France
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
18
قابل توحه مطلب گرفتن بن و کارت هدیه توسط نمایندکان ممنوع است و اینکه در حال حاضر اینکار توسط سازمان تهزیستی علی الخصوص توسط شخص رییس سازمان با دعوت از نمایندکان و دادن هدیه به انها برای ... ادامه دارد:
سازمان بهزیستی شخصی را سرپرست معاونت پارلمانی مجلس منصوب کرده که او به عنوان «بن پخش کن» شناخته می شود. این شخص با مدرک ....در 2 سال اخیر ت... بن هایی را میان نمایندگان مجلس توزیع کند. این سازمان هدف از پخش این بن ها را توزیع در میان مراجعه کنندگان و نیازمندان حوزه انتخابیه نمایندگان عنوان کرده است
معلم
|
France
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
18
این حمله ماندگار از کدام یک از یاران رییس جمهور قبلی است:
" من به احمدی نژاد برای خدماتش در دوران ریاست حمهوری نمره 100را از 100 میدهم:
1-قاضی مرتضوی
2-سرکار خانم عطاران
3-سرهنگ پاسدار هاشمی
پاسخ ها
حزب باد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
اقا انسان جایز و الخطاست اذیت نکنید. حالا برای جبران به اقای روحانی نمره 500 از 100 میدم . کیه به کیه. بازرس مازرسی هم که در کار نیست بگه بیسواد .....
کارمند قدیمی سازمان
|
France
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
16
از آنجا که هدف رساندن وحود مشکلات به گوش مسئولین است و اینکه بی عدالتی که با انتخاب دکتر هاشمی در حق صاحبان اصلی ان و جامعه له شده تحت پوشش شده است ضمن تشکر از افرادی که دلسوزانه در این نظر خواهی شرکت کردهاند و استقبال بی نظیرشان همگونه که مشاهده میفرمایید 51 نظر قابل انتشار نبوده که مطمعنا" مطلبی را با الفاضی خاص عنوان نمودهاند . خواهشمند است ضمن رعایت موضوعات مطالب بدرستی نگاشته شود تا تعداد کامنتها ی کابران که صلاح مجموعه را میدانند بالا رفته شاید مسئولین مخصوصا" شخص وزیر یا ریاست محترم جمهوزر را مجاب به یک پیگیری شطحی گنند تا متوجه شوند که مسئولین برای خواسته آنها ارزش قائل هستند.
گروه مشاوران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
17
اقای ربیعی
دلیل برگزاری همایش های بی هدف در این شرایط حساس مالی دولت از سوی سازمان های تحت امر شما و حضور شما در این برنامه های نمایشی چیست؟ همایش بهزیستی در مشاوره که در آن شرکت کردید برای چه بود و آیا می دانید هزینه اش چقدر بوده و از کجا تامین شده است؟ فقط برای اینکه رییس فعلی بهزیستی می خواهد خودش را به شما معرفی کند بخدا گناه دارد در شرایطی که پول نیست تا نان مراکز معلولان و زنان و بچه یتیم ها را بدهند این جور خاصه خرجی کنند ووزیر دولت تدبیر و امید هم در این نمایش ها شرکت کند!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
17
آقای وزیر : بهزیستی را در الویت قرار بده .ایتام، بیچارگان، و معلولین از شما بیشتر انتظار دارند.
منتظر اقدام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
18
اقای ربیعی لطفا" پاسخ این همه خواسته را بدهید . پی :
حساب کشی از رئیس بهزیستی کی فرا می رسد؟
چشم براه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
13
اختصاصی تدبیر24 / خبری خوش برای اهالی صنعت هوایی
حسین علایی مدیرعامل هواپیمایی آسمان شد -
تدبیر 24 منتظر خبر خوش برای اهالی بهزیستی هستیم . اینشاا... با پیگیریهایی که توسط شما انجام میشود هر چه زودتر این تیتر از طرف شما باشد و فردای ان روز به بهزیستی در هر کجای کشور میخواهید بروید تا از خوردن شیرینی محروم نشوید.
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
14
هیچ دستگاه نظارتی تاکنون از سازمان بهزیستی در این خصوص تحقیق و بازرسی نکرده که این بن ها با چه هدفی توزیع شده است که لازم است آقایان و خانم های مجلس به ویژه حسین مظفر، فاطمه آلیا، مهرداد بذرپاش و عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس باید پیگیر این بحث باشند. البته اگر تا حالا خودشان مورد لطف قرار نگرفته باشند.
سرباز صفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
14
قالیباف در راه خداحافظی از شهرداری تهران
آیا سرهنگ ها از بهشت می روند؟
تدبیر 24 عزیز بهشت در ضلع جنوبی پارک شهر است و سازمان بهزیستی در ضلع شمال آن . خواهشمند است زمانی که سرهنگ ها برای رفتن به صف شدند سرهنگ بهزیستی را فراموش نکنند و با هم به یگان خدمت خود برگردنند بلکه در انجا بتوانند کاری انجام بدهند و موثر برای جامعه باشند. اینشاالله
مددکار اجتماعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
15
ریاست محترم جمهور با سلام و ارزوی موفقیت برای شما و اعضای محترم کابینه.میخواستم خدمتتان عرض کنم ما مددکاران اجتماعی هستیم که به خانه نیازمندان واقعی رفت و آمد میکنیم نه نمایندگان مجلس که بدانند درد این بیچاره ها چیست و بودجه بهزیستی چرا به صورت هدیه کارت در اختیار انها است . اگر کسی وجدان داشته باشد حتی خود شما بجای پیگیری غنی سازی اول به فکر سیر کردن گرسنگان بودید نه بدست اوردن وجهه جهانی . یا حداقل مدیرانی که با انشای احمدی نژاد که پر بود از دروغ و نیرنگ و عوام فریبی را کنار میگذاشتید چون گفته های بی اساس تبعاتش به ما مددکاران که در صف مقدم هستیم میرسد و شرمنده مددجویان میشویم.
کارمند روابط عمومی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
15
ریاست محترم حراست بهزیستی لطفا" اگر وجدان دارید پرونده خانم کاوه مدیر کل روابط عمومی را جهت بررسی به مراجع ذیصلاح بفرستید تا دستهای پنهان رو شود. البته اگر خودتان دست نداشته باشید.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
7
باتوجه که اینجانب یکی از کارکنان بهزیستی می باشم که اززمان روی کارآمدن آقای هاشمی وضعیت بهزیستی خصوصا در زمینه حمایت از معلولین واجرایی نمودن حقوق معلولین ضعیف عمل نموده ودستاوردی درزمینه بهبود سطح خدمات نداشته وبرنامه ای جهت ارتقا خدمات نداشته امیدواری باروی کار آمد دولت تدبیر وامید بابکارگیری مدیری که دارای تجربه در زمینه کار بااقشار آسیب دیده وضعیت خدمات وسطح رضایت مندی گروه هدف ارتقایابد.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
17
باتوجه که اینجانب یکی از کارکنان بهزیستی می باشم که اززمان روی کارآمدن آقای هاشمی وضعیت بهزیستی خصوصا در زمینه حمایت از معلولین واجرایی نمودن حقوق معلولین ضعیف عمل نموده ودستاوردی درزمینه بهبود سطح خدمات نداشته وبرنامه ای جهت ارتقا خدمات نداشته امیدواری باروی کار آمد دولت تدبیر وامید بابکارگیری مدیری که دارای تجربه در زمینه کار بااقشار آسیب دیده وضعیت خدمات وسطح رضایت مندی گروه هدف ارتقایابد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
18
آقای وزیر سلام: تعداد نظرات منتشره و در صف انتشار برعلیه هاشمی رییس بهزیستی در سایت تدبیر 24 بی نظیره است و هیچ کدام از موضوعات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و مدیریتی در این سایت ابه اندازه موضوع بهزیستی نظر منتشره ندارد. این یعنی تامل و اقذام فوری، این آتش تا سرهنگ را نسوزاند فروکش نخواهد کرد.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
درنظرداشته باشیدکه سازمان بهزیستی بیش از8 سال است مورددست اندازی وسوء رفتارباکل بدنه اش ومددجویانش واقع شده.می گوینددکترهاشمی شخصاًآدم خوبی است ولی خوبی یک مدیردربروندادهای واقعی وتأثیرات برنامه هاوفرایندهامعنامی یابد.می گویندحلقه ی اطراف ایشان باعث گمراهی ایشان شده اگربپذیریریم چنین است خب آقای دکترهاشمی چرااجازه چنین کارهایی رامی دهیدکه همه یک جابه اسم شماتمام شود؟؟!!!
شماتاری دورخودتان تنیدیدکه نگاه بیطرفانه وقضاوت سلیم شمارااول هدف گرفت.مثال می زنم چه کسی مدیرکل قبلی استان تهران راآوردکه این همه افتضاح به بارآورد؟؟!!میدانیدچقدربدنه سازمان توسط فخرفروشیهای اطافیان شما تحقیرشدند؟؟؟آخرش چه شد؟حتی به شماهم وفانکرد؟آقای دکترهاشمی! چرادوره افتاده ایددنبال نویسنده گان کامنتهامی گردید.این پیامداشتباهات فاحش مدیریتی شمابه حلقه ی بسیارنابلدوبعضاًدارای افکارجاه طلبانه شماست که عاقبت شماراهمراه بامصالح مددحویان وطبعاًسازمان یکجارسواونابودخواهدگرد!!! این سازمان باظرفیت سازی وتغییرنگرش همه جانبه احیامی شودنه امنیتی کردن وزدوبند.بیدارشویدلطفاً.......!!!!!
کارمند کوچک نظرآباد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اقای وزیر صبح بخیر آفای رئیس جمهور لطفا" حرکتی نمایید به یزدان پاک بزرگترین قاضی وجدان انسانهاست. با این همه نظر فکر نمی کنید باید اقدامی کنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
15
آقای بی تدبیر در سایت تدبیر از 100 منفی 33 گرفته، البته تا حالا فقط در نظر سنجی، ببین حساب کشی بشه چند بگیره.
حرف حساب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
11
2
برخی دوستان محترم چنان سیاه و سفید نمایی می کنند که انگار بهزیستی یک بهشت بوده و هاشمی خرابش کرده یا اگر هاشمی نباشد و فرد جدیدی جایگزین او شود کلیه مشکلات معلولین ، محرومین و نیازمندان کشور حل خواهد شد من که فکر می کنم تحقق چنین امری در شرایط کنونی کشور و با امکانات موجود توسط هر ابوالبشری امری غیرممکن می باشد
پس بیایید به جای جنگ قدرت و تخریب همدیگر با هم افزایی به فکر پیشرفت کشورمان باشیم
بیاید عادت کنیم که خاکستری را بپذیریم و بدانیم که سیاه مطلق و سفید مطلق وجود ندارد
کارمند بهزیستی کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
3
12
آقای دکتر ربیعی سلام. آیا شما فکر میکنید انتخاب مدیرکل برای استان البرز که خانمی بسیار جوان(32 ساله) و مامور از سازمان صنایع نوسازی و بدون هیچگونه تجربه در فعالیت اداری میباشد از روی تدبیر و امید رییس محترم سازمان بهزیستی میباشد و یا از روی بی تفاوتی ایشان.
پاسخ ها
کارمندکرج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
بنده کارمند بهزیستی البرز می باشم به خدا قسم چند برخورد با مدیر کل جدید خانم دکتر بهرامی داشتم .(نه بن بگیرم که ..خواری کنم نه شخصیتم اجازه می دهد تملق نمایم )ولی به خداوند ی خدا قسم از لحاظ برخورد واقعا" شخصی فرهیخته هستندو این باید برای کارکنان افتخار باشد متاسفانه در چند سال اخیر برخی ها عادت کردند فقط به منافع فردی خود فکر می کنند ببینید بهزیستی را که مدیر کل قبلی به چه روزی انداخت .فراموش نمی کنم در شورای معاونین ، مسئولین تخصصی این اداره کل البرز، از مدیر کل قبلی درخواست نمودند که از بابت رفاهیات به کارکنان برسند (اگر یک کلام اشتباه عرض می کنم خواهشا" بفرمایید)ایشان در جواب فرمودند :هر چه به کارمند برسیم بیشتر .... .
نظر دهنده محترم : فرق بین اخلاقیات را هر شخصی متوجه می شوند بیایید دست بدست هم دهیم و انصافا" حمایت کنیم این مدیر کل جدید را و اگر می فرمایند با استاندار آشناست باید بفال نیک بگیرید که یک حامی بزرگ بعداز خدا در استانداری البرز کارمندان بهزیستی البرز دارند نه اینکه با سوء نیت انگیزه خدمت را از این خانم بگیریم و مطمئن باشید باز مثل دوسال پیش به ضرر کارمندان با سوء تدبیر رئیس سازمان بهزیستی کشور مواجه می شویم در پایان از مدیر محترم سایت تشکر می کنم و اگر امکان دارد در سایت های دیگر نیز نظرات کارمندان انتشار یابد.
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مدیرکل البرزبایدفرصت برای ایجادتعادل درمجموعه مدیریتی خودداشته باشد.قضاوت زوداست.صبورباشید
کارمند بهزیستی کرج
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
کارمند با تجربه و با دانش بهزیستی کرج، اینقدر آبکی تحلیل نمی کند. همکار عزیز مگر در زمان ارباب رعیتی هستیم که استاندار به خودش اجازه بدهد بر خلاف عقل و دانش، فردی را معرفی کند که یک روز هم در بهزیستی کار نکرده و رشته تحصیلی مرتبط با بهزیستی را هم ندارد، پس این همه نیروی انسانی متخصص و متعهد و با تجربه را استاندار ندیده و نمیداند که ما 35 سال پیش انقلاب کردیم و این همه شهید دادیم که فرمان همایونی صادرنشود. مگر قرار است بهزیستی را با فامیل جان اداره کنند؟ پرسنل باید در همه حال حق را مطالبه کنند و منفعل نباشند و گول نخورد، حق در پاره ای مواقع گرفتنی و پایداری منطقی می خواهد. نباید شما را به مرگ بگیرند که به تب راضی باشید. اشتباه شما این است که ایشان را با مدیرکل قبلی مقایسه میکنی و او را تایید میکنی، در صورتی که باید با یک مدیرکل باتجربه با سواد مرتبط مقایسه کنی. این حق مددجویان البرز است که مدیری شایسته و کاربلد داشته باشند نه کارآموز، مگر من و شما حق داریم که منابع مدجویان را به کارآموزان بسپاریم، حتی اگر این کارآموزان بسیار هم با اخلاق باشند، همکار عزیزم شما را درک میکنم آنقدر از نامدیران بی اخلاقی دیده اید، که امروز فقط به اینکه اخلاق با شما رعایت شود برایتان کافی است، نه همکار خوبم حق ما و مددجویان بهزیستی یک مدیر کاردان و با تجربه و با اخلاق است، نباید به کمتر از این قانع بود. این یک معیار و شاخص علمی است و خدای نکرده مخالفت و یا بدگویی از کسی نیست. اگر کسی متعهد به اخلاق باشد مسئولیت بی ارتباط با دانش و تحربه را قبول نمیکند. پذیزش مسئولیت سنگین و تعهدآور بهزیستی استان البرز بدون تجربه قبلی و دانش مرتبط اخلاق است؟!!! اخلاق خلاصه در خوش برخوردی نیست، اخلاق همخوانی رفتار با کقتار است، گفتار بدون همخوانی با رفتار عوام فریبی است که ما کارکنان بهزیستی البرز همیشه چوب را خورده ایم. و ما به عنوان متولیان امور مدجویان با رضایت به این وضع به آنها هم ظلم کردیم. آنها چشم و امیدشان به درست انحام شدن کارهاست نه فقط به راضی شدن من وتو که الحمدلله مدیرکل ما را راضی کرد. همکار عزیزم نمیشود سکان کشنی را به بی تجربه و بدون دانش مرتبط بدهی و بگویی انشاالله به مقصد میرسیم چون ناخدا خیلی خوش برخورد است.کشتی مدجویان بهزیستی البرز باید سکاندارش با تجربه باشد باید دریا دیده باشد باید در سفر دریا سرگیجه نگیرد. اینها مهم است اینها شاخص است. نه فامیل بودن با استاندار!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
ای کسی که قبلا" پست مسئولیت گرفتی و بستگان درجه یک و دوم خودت را به سر کار آوردی و از طریق مراجع قضایی و نظارتی استان جابجا شدی و همچنین به علت عدم توانایی در پست روابط عمومی شما را تغییر پست داد به والله درست نیست اگر دنبال عدالت بودی افرادیکه متقاضی استخدام بودند بدرستی جذب می نمودید .آقای وزیر لطف بفرمایید یک بررسی نمایید ببینید از مسئولین قدیمی چند نفر ازبستگان و همشهریان گرامی شان را استخدام و متقاضیانی بودند که از بابت تخصص و تجربه چیزی کم نداشتند و واقعا نیاز به ارتزاق داشتند اگر واقعا مسلمانی و صف اول نمازگزاران وامی ایستی بدان اولین نفری هستی که در جهنم خدایی پس دیگر دست از این کارها بردارو کمک به پیشرفت سازمان کن و تفرقه نینداز
دلسوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
خدای نخواسته قصد تخریب کسی را ندارم فقط به من بگویید ایا میتوانیم مربی والیبال با این همه افتخاراتش را به عنوان مربی فوتبال بفرستیم برزیل.دوستان حتما موافق هستند که بالاترین پست اجرایی صندلی اموزشی نیست بلکه جایگاه پس دادن اموزه هاست واگر طبق گفته کارمند محترم بهزیستی فردی دلسوز است همین الان خودش شایسته ترین فرد را به استاندار برای دادن سکان بدست ایشان معرفی و دنبال کاری که تحصصش بود میرفت.
کارمند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
رئیس بهزیستی کشور چند نفر مثل خودش معرفی کرد که استاندار با تدبیر نپذیرفت و می دونست مثل مدیر کل قبلی چه بلایی سر کارمندان و جامعه هدف خواهد آورد به استاندار و انتخابش تبریک می گویم و مطمئن ام که استاندار از این سازمان عریض و طویل البرز با حضور مبارک دکتر بهرامی حمایت می کند . آقای طاهری دست مریضاد.
عضوی از خانواده بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
15
جناب وزیر: وجود افرادی در راس سازمانها به نام شما تمام میشه و بخدا برات و دولت مردمی علاقه مند و دلبسته ایم برا همین خیلی حیفمون میاد در کنار نامت از افرادی چون مدیر فعلی سازمان ودر استانها مدیرانی چون صادقی و...نام برده شود اگر وضعیت بهزیستی را میخواهی بسنجی سری به اداره کل بهزیستی تبریز بزن همه چی دستت میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
9
امروز صبح جلسه شورای معاونین وزارتخانه با حضور وزیر در بهزیستی برگزار شد خبری شده؟
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
20
باسلام لطفا فقط در مورد دکتر هاشمی سخن نگویید مدیر کل هایی که برای استانها انتخاب کرده هم دست کمی از ایشان ندارند لطفا بعد از دکتر هاشمی فکری به حال انها کنید چون وضعیت بهزیستی استانها وشهرستانها هم بسیار ناجور وبد است وکارمندان بهزیستی با حداقل حقوق زندگی بسیار سختی دارند خواهش میکنم دکتر ربیعی فکری به حال کارمندان بهزیستی کند .
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
ببینیدمدیران انتصابی متأسفانه طی 8سال اخیرانتخاب شده اندوعزل ونصب آنان تاحدزیادی درزمان دکترهاشمی نبوده درست ولی ایشان هم دست کم انتظاربوداینقدردرانتصابهایشان اینقدربراین چرخه ی ...پروری دامن نزنند.
بی نظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
21
2
اینها که بر علیه کارگزاران پاکترین دولت تاریخ اسلام و ایران و منتخبین رییس جمهور مردمی مخلص صادق پاک بی ریا و از همه مهمتر راستگو آقای احمدی نژاد مطلب می نویسند چگونه میخواهند جواب پس بدهند.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مزاح می فرمایید...!
ایینه بی نظر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
چی زدی ؟؟؟؟؟؟؟جیگر؟؟؟خوبی خداوند همه ما را شفا دهد
وجدان
| United Kingdom |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
تا کی میخواید پشت اسم خدا و پیغمبر پنهان شوید..خودتون بهتر از هزکسی میدونید که دارید چکار میکنید..
جمعی از کارمندان
|
United States
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
16
جناب آقای دکتر هاشمی لطف کنید این آقای بن پخش کن
ببخشید ...رو هر چه زودتر پیمانی کنید بابا دیوانه شدیم .این ... خیلی پیمانی دوست داره دیوانه شدیم از بس...


جمعی از ...شدگان سازمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
19
رییس سازمان بهزیستی و دوستانش نباید پشت هنرمندان، ورزشکاران و خیرین بهزیستی سنگر بگیرند و به کارکنان و مدجویان ظلم کنند. این عزیزان همیشه با بهزیستی بوده اند و خواهند بود.و رییس نباید آنها را به خود بچسباند.و نمایش بدهد.
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
14
بابا ... هم تو این زمونه دیگه حداقل لیسانس می خاد این آقا فقط بدرد سوژه ... می خوره
چشم براهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
16
شما فکر میکنید اکر فعالیتهای اقای ظریف و موفقیتهای ایشان در بحث های روابط خارجی نبود افای روحانی در گزارش 100 روزه چه گزارشی میخواست بدهد در حالیکه بسیاری از وزیران مثل دکتر ربیعی هنوز با مدیران انتخاب شده رحیم مشایی ..در حال کارند. اقای دکتر نکند شما هم ج...ی شده اید.
مدد جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
14
تدبیر جان از رو شنگریت متشکریم
پاسخ ها
باشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
وجدانا" همه نظرات را به تصویر بکش
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
21
جناب اقای وزیر ، انبوه کامنت های گذاشته شده روی سایت و هجوم به عملکرد آقای هاشمی در سمت رئیس سازمان بهزیستی نشان از ناکارآمد بودن ایشان در این سازمان می باشد.پس به خرد جمعی احترام بگذارید و اقدامی صورت دهید. در ضمن اگر فکری برای افزایش حقوق کارکنان این سازمان نکنید در آینده نزدیک سرمایه انسانی سازمان بی انگیزه خواهد شد . لطفا تا دیر نشده اقدام فرمایید .
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
11
حناب آقای وزیر
باسلام و احترام
این را می گویم چراکه نظردهندگان بابت نوشتن این نظرات شدیداًموردپیگیری حراستی قراردارند.
فقط به ذکراین موضوع اکتفامی کنم:
کافیست به صورت کاملاً ناشناس وپنهانی وبدون اطلاع سراغی ازمراکزتوانبخشی معلولان بگیرید.سوال این است اگرخدای نکرده کسی ازاقوامتان به دلیلی بدون پارتی مثل شهروندان عادی اجتماع که ریاست محترم جمهوردرباره حقوق شهروندیشان دادسخن میدهندبه سراغ معاونت توانبخشی دریکی ازاستانهابرودوبه مراکزمعرفی شودباچه تصویری مواجه خواهدشد؟؟؟!!!!
آیاحاضریداورادراین مراکزتحت پوشش قراردهید؟
این رامی گویم تابدانیدسالهاست این مراکزدررنجندوباکمال تأسف بجزرفتارهای نمایشی وشعارهای توخالی مدیران نالایق چیزی ندیده اند!!بخش غیردولتی هم شده گوسفندعزاوعروسی.جناب وزیرخیلی ازمدیران دورازعاقبت اندیشی وعافیت اندیش به خودزحمت نمیدهندلااقل یک خشت منطقی به جابگذارندتابه دست مدیربعدی به پیش رود.این موضوع ناشی ازکهنگی تفکرات ومنفعت طلبی گروههایی است که سازمان زابابازارآنهم به روش سنتی وسوداگرانه آن اشتباه گرفته اند.اصلاًمسئله این ویاآن رییس نیست.مسئله عمیق ترازاین حرفهاست.معلولی که صدایی برای شنیده شدن نداردتاوان اشتباهات راهبردی مدیران بی کفایت سازمان رامی دهدکه بویی ازاندیشه های نوین عرصه رفاه اجتماعی نبرده اندوفقط باترتیب دادن نمایشهای تبلیغاتی گنجشک راجای قناری قالب می زنند.بدترازهمه توسل به بازیهای سیاسی ولابی گری برای منافع وعافیت اندیشیهاست که آه ازنهادمتخصصان دلسوزوگروه های هدف درآورده.
آقای وزیرگمان نکنیداین حرفهاازروی تسویه حساب ویاوه است.باورندارید؟؟ آزمایش کنیدببینیدچه خواهیددید.این سازمان پراززخمهای دردناک شده.این رابدانیدکشورماآنقدرثروتمندودارای منابع غنی هست که بتوانددرمنطقه به اتکای نیروهای ارزشی ومتعهدوکارشناسش الگوی منطقه نیزبشود.ولی نه بااین مدل مدیریتی منسوخ وپادگانی که فقط اتاق فکرش رادوسه نفرازاقرباتشکیل می دهد!!شایداگردکترهاشمی تادیرنشده رویه اش راعوض کندوباسازمان رابطه ای منطقی ترایجادکندباعث هم افزایی شودوسازمان هرروزشاهدعقب نشینی های شرم آورنشودهنوزخیلی زیاددیرنشده باشد.البته اگرخیلی دیرنشده باشد.
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
دلسوز متقلب!!! چرا قبل از نوشتن کامنت یه ذره فکر نمی کنی تا اینقدر قاتی پاتی کامنت ندی، خدایش خیلی تابلویی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
18
جناب آقای وزیر سلام: بهزیستی را جدی بگیر، کارکنان بهزیستی را جدی بگیر، مدجویان بهزیستی را جدی بگیر، این کامنت ها برای فرد مدیری چون شما به راحتی قابل تحلیل است،شما حمایت کارکنان یک سازمان بزرگ را دارید. این کارکنان قدر شناسند مدیر کاربلد و درست را از جان حمایت میکنند. و به مدیران ناکارآمد به موقع اش واکنش های تند نشان میدهند، آقای دکتر هاشمی امروز واکنش اعمال خود را می بیند. که مطمئن باشید کارکنان از خواسته برحق خود کوتاه نمیآیند.
gfrthdrthr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
1
6
aaaaa
پاسخ ها
gfrthdrthrپاسخ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
جالبه این فرد معلوم نیست چی نوشته و 3 پاسخ مثبت هم گرفته ؟؟؟؟؟
علی از تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
19
کاربران تدبیر در ترافیک گیر افتاده اند چرا سایت فعال نیست و کامنت ها بروز نمی شود با تشکر بنده چندین روز ه این سایت رو تبلیغ می کنم خسته نباشید
معلولی که کار میکند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
20
جناب اقای وزیر سلام . ایا اقای رییس سازمان بهزیستی هنوز هم هاله نور سیز را میبیند که اینطور بی پروا وعده می دهد. خواهشمند است به شخصیت افراد احترام گذاشته شود. مددجو هم ادم است وقتی گفته میشود ما برای افراد تحت پوشش خانه ساختیم شغل ایجاد کردیم افراد خیر فکر میکنند راست میگویند و فکر میکنند خیلی وضع ما خوب است و ما به دروغ و برای اخاذی بطرف انها میرویم . ما صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشه ایم و لطف خیرین همیشه برای ما پناهی بوده که با این رفتار ریاکارانه مسئولین بهزیستی کم شده است
کارمند قرار دادی بیچاره بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
19
چه بگویم چه بگوییم از این سازمانی که کارمند از دلو جون و اعصابش میزاره واسه مردم اسیب پذیر .اما کمترین حقوق کمترین امکانات برای ما بیچارهاست .انقدر بیچاره ایم که توی مجلس افزایش 25 درصدی حقوقامون باید تو مجلس رد بشه باشه بدید بقیه بخورن نوش جونشون .ولی بدونید این ماییم که داریم نابود میشیم.
پاسخ ها
کارمندبهزیستی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اگر بمجلسفرصت می دادند حقوق مادام العمر خود را تصویب می کردند و کسی جرئت نداشت مخالفت کند چون پشتوانه قوی جز مردم دارند ولی کارمند بهزیستی چون نه جرات اعتراض دارد و نه جرئت رفتن به جلوی مجلس (مثل معلمان )بخاطر این است که تصویب نمی کنند و می گویند بودجه نداریم .راست می گویند برای کارمندان بهزیستی بودجه نیست اما برای سوریه لبنان فلسطین روسیه و...بودجه های بسیارخوبی دارند ؟1
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
16
تدبیر 24 عزیز واقعا" از عنوان گزارش که بسیار مدبرانه انتخاب شده متشکرم. براستی هزینه حضور در راس یک سازمان حمایتی و مردمی را چه کسانی باید به چه قیمتی بپردازند. دولت. مردم. افراد تحت پوشش . مسئول رسیدگی به بیت المال در این کشور کیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
10
مددجویان یک کلام
تغییر هاشمی والسلام
کارکنان یک کلام
تغییر هاشمی والسلام
NGOها یک کلام
تغییر هاشمی والسلام
توانبخشی یک کلام
تغییر هاشمی والسلام
اجتماعی یک کلام
تغییر هاشمی والسلام
پیشگیری یک کلام
تغییر هاشمی والسلام
...
...
...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
6
کارمند قراردادی ذر بهزیستی بیجاره تر از کارمند رسمی نیست
میر غ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
6
اقای وزیر رفاه سلام من یک مددجو ی نابینای مطلق با مدرککارشناسی ارشد علوم سیاسی هستم.شاید ندانید خواندن درس با این شرایط چقدر سخت است. اما این را بگویم خون دل خوردن پدر و مادرم و خرد شدن تدریجی و اشکهای مخفیانه مادرم را حس میکنم و تلاشهای فراوانشان برای سر کار رفتن من . اما دریغ از گوش شنواو کسی که با انها همدردی کند. 3درصد اشتغال معلولین چه شد. من فقط شنیدم رییس سازمان گفت 60000 شغل برای معلولان درست کردند غاقل از اینکه ما معلول ها گوسفند نیستیم که متوجه دروغ انها نشویم. شما حساب کنید تعداد ملو لهای کشور چند نفر هستند . از این تعداد بسیاری زیر 20 سال. تعدادی خیلی زیادی بالای 40 سال و سالمند. تعداد خیلی زیادی معلول ذهنی که قادر بکار نیستند یا معلولها با میزان خیلی شدید. اصلا کسی پرسید جوانان بیکار کشور چند نفر هستند که از این تعداد 60000 نفر معلول (حدود یک چهارم کل بیکارها ) مگر خدای نکرده نرخ معلولیت از 3 درصد به یک جهارم ارتفا یافته و ما نمی دانستیم. نه اقای دکتر ما گوسفد نیستیم که هیچی نفهمیم. اگر شما جای درس خوانده ای که حساب 2*2=4 را بلد نیستی ما معلولها خوب میتوانیم بفهمیم . تازه ما را هم نفهم حساب کنید مطمعن باشید چوب خدا صدا ندارد. مگر نه اینکه حدیث مبارک میفرماید دروغ کلید همه بدیهاست پس در نظام اسلامی چطور افرادی که دروغگو هستند در راس کار هستند. اقای وزیر به خدا واگذادتان میکنم تا مثل پدرم شرمنده فرزندانش باشد.
کار اموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
6
تغییر 4 تا معاون پشتیبانی که مهمترین جایگاه معاونت است و هر بار یک نفر را نوبتی از اذربایجان شرقی و غربی و 4 مدیر کل برای استان تهران که ام القرای جهان اسلام است نشان از هزاران ازمون و خطای اقای دکتر هاشمی است که همچنان ادامه دارد.
یک بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
4
1
واقعا که باید گفت، این تذهبون؟ این همه دامنت مخالف موافق. چرا بدون بررسی های کارشناسی همدیگر را متهم میکنید ؟ آیا گردانندگان این سایت پایگاه خبری را می‌شناسید؟!؟؟؟؟
راست گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
4
اقای وزیر رفاه وقتی کارکنان میبیند شما هم در برنامه های نمایشی این برادر شرکت و از کارکنان دلجویی نمیکنید دیگه نه امید و نه تدبیر گور بابا ی همه عدالت و امید وتدبیر
از بهزیستی تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
2
ضمن تشکر از تدبیر 24 اقای وزیر خسته نباشید به صراحت می گویم و نه می ترسم واز کسی باکی ندارم جز خدا به تخلفات مدیریت این استان در بهزیستی اعم از استخدام فامیلان مدیر . واگذاری برخی مراکز بدون ضابطه و تشکیل پرونده علیه پرسنل . خرید خود رو از راه غیر قانونی و بد رفتاری گسترده مدیریت و اطرافیانش و حاکمیت زور و نیرنگ جاری این استان پایان و دستور رسیدگی صادر فرمایید کارشناسان با تجربه از گوشه نشینی خسته شدند و به حیات این مدیر وارداتی اتوبوسی در بهزیستی پایان دهید   اقای هاشمی تنها حامی ایشان است تدبیر جان به وجدانت قسم می دهم این نظرو سانسور نکن
نگران ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
5
سردبیر محترم که عنوان احمدی نژاد را بدتر از قاجار عنوان نموده و به سلسله قاجار اهانت کرده ای و باید او زا به سلسله ای غیر از ایرانیها مثل تاتار و مغول تشبیه نمایی چرا که بنیانی که او از ایران و ایرانی نابود کرد و حیثت ایرانی را در دنیا زیر سوال برد هیچ فرمانروایی نکرد. البته او تنها نبود مشایی.بقایی.رحیمی. ثمره هاشمی و دست نشاندگان انها که در وزارتخانه رفاه کار و تعاون مرتضویها. هاشمی ها . عطارانها و... امبدواریم اگر به اقتدار و سربلنی کشور عزیزمان ایران می اندیشیم هر چه زودتر بقایایی منحوس رولت فاسد قبل را همچون بزرگانشان به زباله دان تاریخ بفرستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
3
سایت خیلی کند است و کامنت ها را انتشار نمی دهد، کارکنان بهزیستی و مددجویان برای ارسال نظرات خود باید سایت دبکری را فعال کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
10
با سلام دکتر هاشمی ودکتر سخنگویی و رامین رضایی با سیاستهای غلط دارند مراکز توانبخشی را نابود میکنند هیچ کس هم جلودارشون نیست با اتخاذ یک سری برنامه های ناکارشناسانه موجب تعطیلی مراکز شده اند .اقای وزیر به داد بهزیستی و مراکز توانبخشی برسید .اعتبارات مراکز را جابجا میکنند .سال گذشته کلی از یارانه مراکز را جابجا کردند و خرج بن درمانی آن هم برای خواص کردند.
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
این رامن نگفته ام که بخواهیدنظرراازروی سایت بردارید.ممنون دوستان ازروشنگریتان.دیروزمدیریت سایت مطلب بنده راپس ازیک روزنمیدانم چراحذف کرد.دوتاازنظرهایم رااصلاًمنتشرنکردند.دوستان اینهادغدغه های واقعی اندنه تسویه حساب!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
این معاون توانبخشی (دکتر سخنگوئی) که هفته ای دو روز در محل کار اصلی خودش دانشگاه است و آن آقای رامین رضایی که از مسذولین ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در تهران است مسلما در ارائه خدمت به مراکز از این به بعد کوتاهی خواهند کرد تا از اثر بخشی دولت جدید کاسته شود!؟
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
ناشناس عزیز لطفا" در پیش بینی هایت کمی دقت به خرج بده چرا قصاص قبل از جنایت می کنی از کجا می دانی که این افراد در ارائه خدمت به مراکز کوتاهی خواهند کرد ؟ از کجا میدانی که اثر بخشی دولت تدبیر را کم رنگ خواهند کرد ؟ صبر کن هروقت کوتاهی کردند بعدا" نظر بده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
11
آقای وزیر :عدم حساب کشی از رییس سارمان باعث گردنکشی او شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
0
11
روز های اخیر سایت تدبیر در انتشار نظرات در خصوص حساب کشی از رییس بهزیستی بسیار کند عمل میکند
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
0
11
مسئولین محترم تدبیر 24 سلام لطفا" با توجه به تعداد بالای کامنتها و اظهار نظرهای دلسوزانه و اینکه بعضی افراد و کارکنان بهزیستی مطلع از مطلب روشنگرانه نگارنده شده اند و طی روزهای اینده بایستی شاهد سیل اظهار نظرهای مطلعیین از افتضاحات سیستم مدیریت جناب سرهنگ هاشمی در سازمان حمایتی بهزیستی باشیم و این استقبال میتواند برای تدبیر 24 یک رکورد شکنی باشد استدعا دارد مطتب با عنوان حساب کشی از رییس سازمان بهزیستی را به صدر سایت انتقال داده تا کاربران گرامی بتوانند نظرات خود را جهت اطلاع رسانی فاجعه در بهزیستی اعلام نمایند. با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
0
17
ریشه مشکلات سازمان بهزیستی شخص آقای رییس سازمان است، و راه حل مشکل پرداختن به اطرافیان و کامنت نوشتن علیه اطرافیان او نیست، راه حل مشکل تغییر معاونین نیست، که رییس به شرط ابقائ خود در سر می پروراند.این یک روش قدیمی و کهنه شده است، که برای اقناع افکار عمومی کارکنان و مددجویان سازمان بهزیستی برنامه ساختگی و نمایشی تغییر معاوتین را رقم بزنید، این بازی با شعور کارکنان و مددجویانست، لذا ما فقط به تغییر رییس سازمان راضی میشویم نه به چیز دیگر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
10
1
بهترین گزینه دکتر زفرقندی هست
کارشناس پیشگیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
19
باز هم یکی دیگر از مانورهای تبلیغاتی دکتر هاشمی. حضور در مناظره معضلات اعتیاد که از همه دستگاهها نماینده و کارشناس مطلع وجود داشت و از بهزیستی خود رییس سازمان . باتوجه به اینکه موضوع بسیار مهم و به قولی خط قرمز سلامت در کشور است بهتر بنود از کارشناسی مطلع و اهل فن جهت حضور استفاده میشد.
كارمند رسمي بيچاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
24
لايحه اي كه جهت افزايش حقوق كاركنان به مجلس ارائه گرديد جناب آقاي هاشمي حضور نداشتند و به هيچ عنوان از حقوق كاركنانش دفاع نكردند.
و در برنامه تلويزيوني (تهران 20) اعلام نمودند كه فقط براي كارمندانشان مي توانند دعا كنند.
جناب دكتر ربيعي لطفا فيش حقوقي كاركنان بهزيستي را مشاهده فرمائيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما چه انتظاری داری :ایشان[جایی هستند که نمایش باشد، نه کار به نفع کارکنان و مدجویان، امروزها هم روزهای نمایش است،خواهشا ااین فرصت های طلایی را از رییس نگیرید.
کارمند البرز
|
United States
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
18
جناب آقای ربیعی
نمی دانم خبر دارید یا نه که ماهیت شغل کارمندای بهزیستی نسبت به سایر ارگانهای دولتی بسیار حساس و مشکل می باشد و متاسفانه حقوق این سازمان نسبت به سایر سازمانها بسیار کمتر است. از پاداشها و اضافه کاریهایی که در سایر ارگانها داده میشود در این سازمان هیچ خبری نیست. امکانات رفاهی که صحبتی نمیشه دربارش کرد. حالا باز جای امیدواری هست که ما جز وزارت رفاهیم و وضعمون اینه اگر وزارت خونه دیگه بودیم معلوم نبود چی میشد
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
15
این آقا که باید حامی معلولین و محرومین باشد از زمانی که آمده حتی شان همکاران معلول خود را هم نگه نداشته و در روز جهانی معلولین، هیچ تقدیری از آنان بعمل نمی آورد
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
17
من خدايي به هيچي كار ندارم فقط دوستان بفرمايين همكاران سازمان با حقوق 600-800 هزار تومان كجاي خط فقر هستند متاسفانه خود كارمنداي سازمان تبديل به مددجو شدن.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
19
نمونه دیگر این گند کاری انتصاب اقای زهرایی به سمت مدیر کلی امور مجلس است فردی که با دیپلم به این سمت رسیده جای تاسف دارد ...کافی هست یکبار با ایشان صحبت کنید تا متوجه همه چیز شوید بدرد چه پستی میخورد . دکتر هاشمی با چه تحلیلی این انتخاب را کرده .متاسفم
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
15
با سلام به تدبیر 24
با تشکر فراوان به شما که روشنگری صادقانه افکار عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده اید. خداوند یارتان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
5
چرا نظرات را انتشار نمیدهی، از بالا تذکر داده اند؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
2
تدبیر عزیز چرا نظرات را هدایت شده و انتخابی نمایش می دی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
3
تدبیر عزیز چرا نظرات را هدایت شده و انتخابی نمایش می دی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
7
0
حداقل کاری که کرده اینه که بحث توانمندسازی رو شروع کرد هر سیاستی هم تا به عمل برسه زمان میبره. انصاف هم خوب چیزیه.
اگر شما خیلی متخصص و متعهد هستید تا زمانی که یه رییس در حال خدمته یا سال های زیادی قرار هست بمونه ازش انتقاد کنید ....
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
3
ای کاش هر چه زودتر هاشمی و هم فکرانش از سازمان بهزیستی بروند. مددجویان، کارمندان و بخش خصوصی به شدت از رفتن ایشان استقبال میکنند. حیف این همه پول بیت المال که در این سال ها ...شد
کارمند بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
2
اقای وزیر همه اینها را اگه امکانش هست عوض کنند و از همه زودتر هاشمی را
تورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
هرکس حق معلولین رو بالا بکشه جنایت علیه بشریت مرتکب شده شک نکنید... .برید ببینید چه فجایعی مرتکب .. خوبیه باید از ..خودش ..بشه وگرنه دست بیک ..بزرگی خواهم زد که خیلی هاباید ..کشیده بشن پس زود
مولا نا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
1
0
خسته نباشید دیگه تمام شده دوران دورویی وزیرابی لطفا دنبال امورات خیر وحلال باشید هرکسی در هر منسبی وظیفه اش را بلد است لطفا اهانت نکنید.
زبلخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
0
2
واقعا رابطه سرکار خانم پرستاری با رئیس سازمان چیه؟ من که پاک گیجم. جه جوری یک کارشناس اینقدر توی سازمان پا گرفت.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
1
باسلام. آقای وزیر همه این نظریات یک طرف و وضعیت ...بهزیستی آذربایجان غربی(استان سرهنگ)یک طرف دیگه!!! از آقای سرهنگ بپرسید چرا بهزیستی اذربایجان غربی اینقدر ... هس..چراهیچکس به مشکلات ..ه؟؟؟ ا..
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
0
1
وضعیت بهزیستی اذربایجان غربی طوری شده که هم زمان دو تا معاون پشتیبانی داره!!!!!!! هم معاون پشتیبانی زن و هم معاون پشتیبانی مرد!!!!!!!! مدیرکل محترمه که خدارا شکر ب...ل!!بنازم به اینجور مدیرکل ها !بازم به مدیریت ...ش
دلسوزفارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
0
1
چرا برای بهزیستی فارس فکری نمیکنند همه روسا اعم ازمدیر کل معاونین بعضی ازروسای شهرستان ها بین 30 تا 36 سال با مدارک کارشناسی و ... ازمرکزمدیریت دولتی هنوزبازنشسته نشده اند
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
1
0
دست مریضا حاج خانم خدادوست باجابه جایی معاونت پشتیبانی متشکریم واقعا به داد کارکنان رسیدی
نهاد های مردم نهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
1
1
مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی متشکریم واقعا گل کاشتی که معاونت پشتیبانی را عوض کردی انشاءا.....این خانمی که انتخاب کردی انتخاب بجا بود کاش دوسال پیش اینکار را میکردیداما بازم متشکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
فاز دوم هدفمندی یارانه هارا اجراشد وبه مردم گفتین این راصرف افراد ضعیف (کمیته امداد ،بهزیستی)می کنیم اما نه به افراد ضعیف دادند ونه به مردم دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
2
از هاشمی وحتی خانواده ونزدیکانش باید حساب کشی شود
اسی مسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
2
من ازمعلولین زنجانی هستم وقتی یک ملیون وام میخواهی میگن نیست اما تابلو اعلانات لیست چهل وپنج تا کارمند را نوشته میگه بیاین پنج ملیون وامتون را ببرین
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
بسمه تعالي
جناب آقاي دكتر انوشيروان محسني بند پي
رياست محترم سازمان بهزيستي كل كشور
باعرض سلام وادب احترام
جناب آقاي دكتر انسانهاي زيادي براريكه هاي قدرت نشستند ولي هر گز نامي از آنها در تاريخ نيست ولي آنان كه تقوا اللهي را پيشه خود ساختن و تحول بنيادي در جامعه ايجاد كردند انگشت شمارند از شما عاجزانه در خواست داريم فرياد رس جامعه هدف و كار كنان بهزيستي باشيد سالهاست كه كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور به اميد تبديل وضعيت چشم به قلم هاي شما دوخته اند اما دريغ از كوچكترين تحولي از خداوندمنان مي خواهيم كه شمارا در تمام اهداف ياري نمايد تا ياريگر همه همكاران باشيد انشالله كه پاسخ مثبتي از شما دريافت نمائيم
از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
کا رکنان بهزیستی آذریجانغربی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
چرا به فکربهزیستی استان آذربایجانغربی نیستیدبااین...شون
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها