بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از به تعویق افتادن زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال ۹۶ خبر داد و گفت: این مراسم نیمه اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تدبیر24»دکتر مجتی صدیقی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر کار انتخاب دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه بهداشت و علوم به پایان رسیده  و در حقیقت لیست افراد معرفی شده آماده است و در این مراسم ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.

وی در ادامه از تغییر زمان بزگراری جشنواره دانشجوی نمونه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود که این مراسم در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل عدم هماهنگی‌ها این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه نیمه اول اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور معرفی و تقدیر می‌شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام "بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه" که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خود را به وزارت خانه‌های بهداشت و علوم ارسال کنند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: بطور کلی تعداد ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داروی مرحله کشوری تعداد ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها