بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
اقدامات امام جمعه تبریز مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
تدبیر24»روزنامه آفتاب‌ یزد نوشت: «با دستور مستقیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، نرده‌هایی که صف مسئولان را از مردم در نماز جمعه جدا می‌کرد، برداشته شد تا دیگر هیچ دیواری بین خدمتگزاران نظام و ملت قرار نگیرد. البته اقدامات نماینده ولی‌ فقیه در استان زبانزد خاص و عام است و در طول مدت کوتاهی میزان محبوبیت وی در بین مردم آذربایجان‌ شرقی به‌ صورت چشمگیری افزایش یافته است. حجت‌الاسلام آل‌هاشم پیشتر نیز با تماس‌های غافلگیرانه خود و حضور در مترو، اتوبوس و تردد با تاکسی در داخل شهر خبرساز شده بود. مدتی قبل نیز عزت‌الله ضرغامی با انتشار متن و تصویری در اینستاگرام از دیدار با امام جمعه تبریز خبر داده و نوشته بود: «رفتار و نحوه معاشرت آقای آل‌هاشم در مدت کوتاهی تبدیل به الگوی خوبی برای روحانیون شده است. حضور ساده در سطح جامعه، از اتوبوس و مترو گرفته تا استادیوم و نحوه
سلوک بی‌واسطه با مردم، برکات زیادی به همراه داشته، که نه بودجه می‌خواهد نه ربطی به استکبار و تحریم دارد! همان که باید باشند.» گفتنی است حجت‌الاسلام آل‌هاشم در دیدار استقلال تهران مقابل تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا کرد که اگر بی‌سابقه نباشد، اقدامی کم‌سابقه بود. حال اقدامات این روحانی خوش‌ذوق با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «آل‌هاشم‌ رو یک‌بار از نزدیک دیدم، دو سال پیش که رئیس سازمان عقیدتی ‌سیاسی ارتش بود برای بازدید به پادگان ما اومد. خاکی بود و مومن و باصلابت. وقتی شنیدم در مصلای تبریز چه کرده اصلا تعجب نکردم.»

فرد دیگری نوشته است: «‏سرمربی جدید تیم تراکتور، رفته نماز جمعه. نمیگم تریبون نماز جمعه اعتبار می‌گیره با این کارها، اما حداقل رونق می‌گیره. دلیلشم وجود یک امام‌جمعه مردمی است.»

شخصی نیز عنوان داشته است: «‏همین کارهای به ظاهر کوچک، دنیایی از ناامیدی، یاس و خشم را به امید، مهربانی و مودت تبدیل می‌کند.»

دیگری نوشت: «سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز ‎خبر خوب این روزهای ماست.»

کاربران دیگر نوشته‌اند: «‏روزی که حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از عقیدتی ارتش خداحافظی می‌کردند رو یادمه، ستوان وظیفه بودم همه گریه می‌کردن حتی سربازها، امروز علت گریه‌ها رو می‌فهمم. دیدار آخر هم بهشون گفتم سلام ما رو به آقامون برسونید. یه لبخند ملیحی زدن و گفتن حتما. ایشون واقعا یک مسئول طراز انقلاب هستند»، «‏حجت‌الاسلام آل‌هاشم در تبریز مردمداری می‌کند و بسیاری از تابوهای ساختگی را می‌شکند امیدواریم الگویی باشد برای تمامی تریبون‌دارهای کشور»، «آل‌هاشم در تبریز نماد مردمداری و مردم‌دوستی است»، «پیشتر هم از او دیده بودیم برای رفت‌ و آمد از اتوبوس استفاده می‌کند، به استادیوم می‌رود و... درد و بلات بخوره تو سر کسانی که سال‌هاست از مردم فاصله گرفته‌اند»، «نماینده رهبری در تبریز دستور دادند نرده بین مسئولان و مردم را در مصلی بردارند و خدا را شکر می‌کنم از چنین مسئولینی»، «خوبه بدونید که پدر حجت‌الاسلام آل‌هاشم هم چنین رفتارهایی داشتند و همچنان یکی از روحانیون محبوب و خاکی تبریز هستن!»، «حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این مدت کوتاه نرده‌های اجتماعی بین خود و مردمش رو با حضور در مساجد و ورزشگاه و اتوبوس و تاکسی و... برداشته بود»، «خدایا، همه‌ رو امام‌جمعه‌ تبریز کن!»، «این حجم از تعجب و ذوق و شوق برای برداشتن نرده‌ها نشان از سطح توقع کم ما ایرانی‌هاست، مسئولان قدر بدونن ما مردم کم‌توقعی هستیم»، «حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز یک تنه مرزهای عشق به روحانیت را جابه‌جا کرده. نیاز نیست میلیون تومان خرج کار فرهنگی کنیم، همین که مردم را با این روحانیون مردمی آشنا کنیم به اندازه صدها سازمان فرهنگی کار کرده‌ایم.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها