بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
حاج رضایی در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: آن چیزی که پرسپولیس را تهدید می‌کند بحث فنی نیست بلکه حواشی غیرفنی است.
 تدبیر24»امیر حاج رضایی در خصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اظهار داشت: اتفاق بدی است که تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران که طرفداران زیادی هم دارند در خطر سقوط قرار بگیرند.

وی ادامه داد: سپاهان یک دوره 10 ساله موفق را داشت و پرافتخارترین تیم ایران است که در جام باشگاه‌های جهان هم بازی کرده و در این دوره ثبات و پشتوانه اقتصادی مناسب مهمترین عامل موفقیتش بود، اما امسال شاید عدم ثبات و تغییر در کادر مدیریتی در نتایج این تیم بی تاثیر نبوده است. تراکتورسازی هم با اینکه مدیریت خوبی دارد، اما وابستگی به بازیکنان سرباز و تغییر کادرفنی مشکلاتی را برایش ایجاد کرده و این‌ها اتفاقات خوبی نیست که در لیگ ایران می‌افتد.

این کارشناس فوتبال در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: آن چیزی که پرسپولیس را تهدید می‌کند بحث فنی نیست بلکه حواشی غیرفنی است. پرسپولیس در محاصره مسائل غیرورزشی و غیراخلاقی است. هر روز یک خبر، یک حاشیه، محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، شکایت‌های مکرر به فیفا، تهدید به کسر امتیاز و. مسائلی است که موفقیت‌های پرسپولیس را تهدید می‌کند.

وی افزود: در این شرایط بد اقتصادی پول‌های زیادی به این تیم تزریق شد، اما معلوم نیست کجا رفته؟ مصاحبه طارمی هم حاشیه‌ها را زیاد کرد. واقعا نمی‌توان گفت: چه کسی راست می‌گوید انقدر در فوتبال دروغ شنیدیم دیگر تشخیص راست سخت شده. این‌ها مسئله پرپسولیس است و گرنه برانکو بهترین مربی لیگ است و ظرف سه سال پرپسولیس ورشکسته را به بهترین تیم ایران تبدیل کرده و امسال هم احتمالا قهرمان لیگ است، اما در آسیا با این شرایط موفقیت سخت است.

حاج رضایی در خصوص مذاکره با تیم مشکی‌پوشان اظهار داشت: یک گفتگو کوتاهی در این خصوص صورت گرفت که اسمش را نمی‌توان مذاکره گذاشت و بعد هم ادامه پیدا نکرد. شرایط این تیم بحرانی است و 9 بازی بیشتر نمانده. آدمی هستم که اگر شرایط را بدانم و آگاهی داشته باشم دست به ریسک می‌زنم در غیر اینصورت بعید می‌دانم به این تیم بروم.
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها