بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
پلیس راهور ناجا اعلام کرد بارش برف و وزش باد شدید برخی از راه‌های کشور را مسدود کرده است.
تدبیر24»سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا ساعت ۱۰:۳۰ یکشنبه محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان،  محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان همچنان مسدود هستند.

همچنین محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف مسدود است و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا خواهد بود.

در استان گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی،  محور هراز در استان مازندران و شرق استان تهران به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی،  محور کرج - چالوس در استان های البرز و مازندران به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی،  محور قزوین - همدان در استان قزوین به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی، و محورهای قزوین - زنجان،  قزوین - رشت، زنجان - طارم، تهم - طارم و بوئین زهرا به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی دیگر محورهایی هستند که پلیس مسدود اعلام کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها