بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
با وجود نشستن هواپیمای معاون اول رئیس جمهور در مهرآباد، پایین بودن سطح دید افقی خلبان‌ها باعث شده عملا پروازها در این فرودگاه انجام نشود.
تدبیر24»بر اساس اطلاعات جدید اعلام شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها در حال حاضر سطح دید خلبانان در این فرودگاه کاهش یافته و به این دلیل بسیاری از آنها ریسک نمی‌کنند که پرواز جدیدی انجام دهند. این در حالی است که عصر امروز هواپیمای معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

در فرودگاه امام خمینی اما پروازها به تدریج انجام شده و تا ساعات پایانی امشب ادامه خواهد داشت.

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی به ایسنا اعلام کرد که از ساعتی پیش دو هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته و همین روال به تدریج درباره دیگر پروازهایی که به دلیل شرایط بد جوی در دیگر شهرها فرود آمده بودند، اجرایی خواهد شد.

به گفته وی در کنار پروازهای ورودی، پروازهای خروجی امام نیز با بهبود نسبی شرایط از سر گرفته خواهد شد.

شرکت فرودگاه‌ها از تمامی مسافران درخواست کرده پیش از عزیمت به فرودگاه، شرایط دقیق جوی فرودگاه مبدا و مقصد خود را ارزیابی کنند.

از صبح امروز و به دنبال نشستن برف سنگین عملا درصد قابل توجهی از پروازهای دو فرودگاه پایتخت یا باطل  شده‌اند یا با تاخیرهای طولانی مدت انجام می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها