بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
رئیس شورای شهر تهران از آمادگی این شورا برای حمایت از برنامه‌های آموزش‌وپرورش خبر داد.
تدبیر24»صد و هفتاد و پنجمين جلسه شورای آموزش‌وپرورش با رياست عیسی فرهادي فرماندار تهران و حضور محسن هاشمي رئیس شوراي شهر تهران و عباسعلی باقري مديركل آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.

در اين جلسه كه در محل سالن كنفرانس آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزارشد، هاشمی ضمن اعلام آمادگي شوراي شهر، براي حمايت از فعاليت‌هاي آموزش‌وپرورش شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اهميت آموزش‌و‌پرورش نياز است تمامي دستگاه‌ها از جمله اين شورا، حمايت و همراهي لازم را با برنامه‌هاي آموزش‌وپرورش داشته باشند. 

باقري هم در ادامه با ارائه آمار و اطلاعات و با اشاره به بحث نيروي انساني اظهار کرد: تخصصي‌ترين فعاليت‌های آموزش‌وپرورش در دوره ابتدايي رقم مي‌خورد.

در ادامه فرهادي نيز خواستار حضور و مشاركت پيگير شوراي شهر و شهردار تهران در جلسات شوراي آموزش‌وپرورش شد و بر پيگيري مصوبات تاكيد و بیان کرد: مجمع خيرين مدرسه‌‌ساز كشور با هماهنگي مديركل آموزش‌وپرورش شهر تهران، شهرداران مناطق و مديركل نوسازي شهر تهران، نهضتي براي بازسازي 235 مدرسه كه قدمتي بالاي 60 سال دارند صورت دهند.

در پايان فرماندار تهران با اهدا لوح تقدير وزير آموزش‌وپرورش به باقری، از خدمات مديركل آموزش‌وپرورش شهر تهران به عنوان كسب رتبه برتر از حيث مجموع درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراها تجليل کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها