بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای سال آینده باید موضوع اشتغال به طور جدی در استان مورد توجه قرار گیرد، گفت: خطر بیکاری می تواند ویرانگرتر از زلزله باشد.
تدبیر24»هوشنگ بازوند در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه که با حضور مدیران استان در مزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه این انقلاب متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشته که همه ما مدیران وظیفه داریم این دستاوردها را برای نسل جوان بازگو کنیم.
وی با بیان اینکه انقلاب ما با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از قیام عاشوراست به پیروزی رسید، گفت: امروز نیز به ترویج این فرهنگ در جامعه نیاز داریم.

بازوند محرورمیت زدایی را از اصلی ترین اهداف انقلاب برشمرد و با اشاره به فرمان امام(ره) در اسفند 57 مبنی بر تشکیل کمیته امداد، آن را نشان دهنده توجه به محرومین دانست.

بازوند افزود: مقام معظم رهبری نیز در ابلاغ سیاست‌های کلی نظام توجه ویژه‌ای بر رسیدگی به محرومین داشته‌اند و از این موضوع بعنوان یک تکلیف برای همه مسئولین یاد کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با تکیه بر خودباوری انقلاب را به پیروزی رسانده و جنگ را اداره کردیم، گفت: در شرایط کنونی نیز به احیاء خودباوری به شدت نیاز داریم و باید قبول کنیم می‌توانیم مشکلات موجود را مرتفع سازیم.

بازوند به امنیت کنونی کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با همه مشکلات پیرامونی کشوری امن در خاورمیانه است که این امنیت بواسطه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری بدست آمده است.

وی در بخش دیگر سخنانش به مسائل استان اشاره کرد و با بیان اینکه اولویت اصلی امروز استان رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان است، گفت: زلزله یک شوک سنگین به استان وارد کرد که اگر مدیریت نکنیم، مشکلات بسیاری در استان ایجاد می‌شود.

بازوند با بیان اینکه باید تهدید زلزله را به فرصت تبدیل کنیم، اظهار کرد: برای تحقق این امر باید صدای استان را به مرکز می‌رساندیم که خوشبختانه توانستیم این کار را انجام داده و اکثر مسئولین کشوری به استان آمدند.

استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه سال آینده موضوع اشتغال و مبارزه با بیکاری در استان بطور جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: برای حل مشکل بیکاری باید فضای کسب و کار در استان بهبود یابد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل اشتغال استان 20 راهکار ارائه داده‌ایم، گفت: کاهش نرخ بیکاری استان به سرمایه گذاری بالایی نیاز دارد که باید این منابع را از طرق مختلف تامین کنیم. 
برچسب ها: تدبیر24 ، خطر بیکاری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها