بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
بابایی صالح در تذکر شفاهی؛
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از وضعیت مدارس شبانه روزی،خواستار ایجاد فرصت هایی برای ادامه تحصیل معلمان شد.

تدبیر24»روح الله بابایی صالح در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه 14 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: نسبت به سرانه دانش آموزی و مدارس شبانه روزی انتقاداتی وارد است چرا که برخی مدارس شبانه روزی از عهده خرید نان برنمی آیند و اگر خیرین نباشند، باید این مدارس را جمع کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدارس جای علم آموزی است، اما زمینه برای ادامه تحصیل معلمان وجود ندارد، انتظار می رود که وزارت آموزش و پرورش این مشکل را هر چه زودتر برطرف کند.

وی با اشاره به عدم اجرای مصوبات مجلس از سوی وزارت نیرو بیان داشت: این سوال مطرح است که آیین نامه داخلی وزارتخانه ارجح است یا مصوبات مجلس، چرا که وزارت نیرو به جای عمل به مصوبات مجلس طبق آیین نامه داخلی خود در زمینه چاه ها رفتار می کند.

این نماینده مجلس توضیح داد: در سال 89 مجلس تکلیف چاههای فرم یک و عدم برداشت از آب های زیرزمینی را مصوب کرده است و اگر وزارت نیرو به این مصوبه عمل می کرد، 75 درصد از برداشت های اضافی از مناطق ممنوعه کاهش پیدا می کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:همچنین شاهدیم با وجود صدور مجوز برای بهره برداری از چاه ها،این چاه ها یا پلمپ می شوند یا پر،که با این کار حقآبه کشاورزان کاهش می یابد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها