بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه در محدوده شمال شرق تهران، گفت: این متهم که تحت پیگرد قانونی بود، شب گذشته در مخفیگاهش بازداشت شد.
تدبیر24»سرهنگ رضا صادقی پور به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارجاع دستوری از سوی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه چهار رسالت، مبنی بر دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به نام "د" ضمن انجام سرقت تلفن همراه شهروندان، اقدام به نگهداری و فروش این اموال در مخفیگاه خود می کند که این اقدام به تجمع مالخران، سارقان و معتادان و شکایت شهروندان شده است.

وی افزود: در بررسی های بیتشر نیز مشخصات به دست آمده از این فرد با مشخصات ارایه شده از سوی مرجع قضایی مطابقت یافته و معلوم شد که وی همان سارق تحت پیگرد قانونی است.

رئیس کلانتری ۱۰۲ اظهار داشت: به این ترتیب، با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیری وی آغاز و شب گذشته، متهم در محدوده لویزان و در مخفیگاهش بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک عدد قمه کشف شد.

سرهنگ صادقی پور، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها