بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
مخاطبان بیشتر برنامه هفت را با نام مجریان حاشیه سازش میشناسند؛اسامی قرمز رنگی در قاب شیشه ایی رسانه از جمله فریدون جیرانی،بهروز خان افخمی،گبرلو،و اینبار رضا رشیدپور که به تازگی ویژه برنامه سنگین هفت در جشنوار فجر را بعنوان مجری بدست گرفته است.
تدبیر24»بابک جمال - اینکه قطعا مجری یک برنامه سینمایی باید خودش دارای تحصیلات سینمایی و کارشناس این حوزه باشد چیزیست ابتدایی که در همه جای دنیا مرسوم و جزو استاندارد برنامه سازی ست یعنی برنامه تخصصی مجری کارشناس تخصصی خود را میخواهد و بس...ولی انگار مدیران محترم صدا و سیما نظرشان عکس این موضوع ست.
دیشب در گفتگوی رشیدپور با مهمان ویژه برنامه هفت ؛حمید نعمت الله کارگردان سینما مخاصب شاهد سطحی ترین و بدترین برنامه در طول سری برنامه های هفت بود.
فارغ از اینکه رضا رشیدپور مجری توانایی در اداره برنامه های اجتماعی  چون حالا خورشید و .. است براحتی در برنامه دیشب بی اطلاعی و کم سوادی سینمایی را میشد از بیانش در طول آیتمها مشاهده کرد.
رشیدپور با الفاظی چون (طوفان فکری،خاص،هم فرکانس...سعی کرد مسیر گفتگو با حمید نعمت الله و مقدم دوست، را به سمت خودش ببرد و ضعف نداشتن معلومات کافی و نداشتن تخصص سینمایی اش را به نوعی پوشش بدهد ولی این موضوع به شکلی قرمز رنگ و زرد مشخص شد و به تعبیر ساده تر سقوط آزادی ناشیانه بود که به ریزش مخاطب هفت خواهد انجامید.
او حتی نتوانست سئوال ساده نعمت الله را هم پاسخ بدهد،شاهد ماجرا اینکه او در مورد سوال نعمت الله از نام فیلم آخر کوروساوا موضع سکوت اختیار و در توصیف نقش امین حیایی در «شعله ور» به واژه تکراری و همه گیر «خاص» اکتفا کرد.
همان طور که گاه  و بیگاه در واکنش به حرفهای مهمانانش می خندید و از الفاظ گوناگون استفاده می کرد تا پیش بردن گفت وگو  در فضایی صمیمی و دوستانه ، مانع از جدی شدن بحث و ورود سرزده نکته های فنی و علمی سینما  شود  که او از بیشترشان اطلاعی ندارد.

قطعا انتخاب رشیدپور بعنوان مجری بسیار ناشیانه و غیر حرفه ای بود البته مدیران سازمان ممکن است عقیده دیگری نسبت به این انتخاب داشته باشند.
یک مجری کارشناس سینما باید حداقل یک فیلم یک دقیقه ای ساخته باشد یا نه؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها