بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ با تیم‌های الدوحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان هم‌گروه است. می‌توان گفت جدی‌ترین رقیب ذوب آهن برای صعود به مرحله بعد تیم الدوحیل قطر است.
تدبیر24»تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه B رقابت‌ها با تیم‌های الدوحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان هم‌گروه است. ذوب آهن که این روزها شرایط خوبی در لیگ ایران دارد تلاش خواهد کرد در هشتمین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا روند خوبش را ادامه بدهد. آنها بر خلاف استقلال و تراکتورسازی این فرصت را دارند تا از تمام تیم‌های گروهشان در اصفهان میزبانی کنند.

می‌توان گفت قوی‌ترین رقیب ذوب آهن تیم الدوحیل قطر است که پارسال با ادغام تیم‌های لخویا و الشرطه تشکیل شد. این تیم در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. یوسف مساکنی مهاجم تیم ملی تونس و نام تای هی بازیکن اهل کره جنوبی، مهمترین بازیکنان این تیم هستند. همچنین لوکاس مندس بازیکن آرژانتینی که سابقه بازی در تیم مارسی فرانسه را دارد در سال ۲۰۱۷ به این تیم پیوسته است. این تیم پارسال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس شکست خورد. الدوحیل با پنج عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رقیب سرسختی برای ذوب آهن خواهد بود. جمال بلماضی الجزایری سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.

رقیب دیگر ذوب آهن تیم الوحده امارات است. این تیم که با قهرمانی در جام ریاست جمهوری (حذفی) امارات به لیگ قهرمانان امسال راه پیدا کرده است، مهمترین افتخارش در این رقابت‌ها حضور در مرحله نیمه نهایی در سال ۲۰۰۷ است. الوحده پارسال با پرسپولیس هم‌گروه بود که در هر دو دیدار مقابل نماینده ایران متحمل شکست شد. این تیم چهار عنوان قهرمانی در لیگ امارات و دو مقام قهرمانی در جام حذفی این کشور دارد. شاخص‌ترین بازیکن الوحده سباستین تاگلیابوئه مهاجم اهل آرژانتین است.

لوکوموتیو ازبکستان سومین حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان امسال است. این تیم که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است دو عنوان قهرمانی در لیگ ازبکستان دارد که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به دست آمده‌اند. خط حمله لوکوموتیو در فصل گذشته لیگ ازبکستان، آمار خوب ۶۷ گل زده در ۳۰ بازی را به جا گذاشته است. این تیم پارسال مقابل استقلال در تهران با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و در تاشکند نیز با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت داد.

زمان‌بندی بازی‌های ذوب آهن

دور رفت

دوشنبه ۲۳ بهمن ۹۶ ذوب آهن(مهمان)- الدوحیل

دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ ذوب آهن(میزبان)- لوکوموتیو

سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ ذوب آهن (میزبان)- الوحده

دور برگشت

دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶ ذوب آهن(مهمان)- الوحده

سه شنبه ۱۴ فروردین ۹۷ ذوب آهن(میزبان)- الدوحیل

سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ ذوب آهن(مهمان)- لوکوموتیو

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها