بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
حرکت نمایشی «کریم انصاری فرد» بازیکن ایرانی تیم المپیاکوس یونان در دربی آتن بازتاب زیادی داشته است.
تدبیر24»شب گذشته از هفته بیستم رقابت‌های سوپرلیگ یونان، المپیاکوس میزبان آک آتن بود و این بازی با برتری دو بر یک یاران شجاعی به پایان رسید. این دیدار به نوعی دربی ایرانی‌ها در لیگ یونان بود و کریم انصاری فرد که از دقیقه 59 وارد میدان شده بود موفق شد گل اول بازی و تیمش را در دقیقه 82 به ثمر برساند.

در ادامه آک آتن گل مساوی بخش را توسط چگرینسکی بازیکن اوکراینی در دقیقه 88 به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و جیاکوماکیس در دقیقه 4+90 گل برتری آک آتن را به ثمر رساند تا یاران شجاعی بردی ارزشمند را در خانه المپیاکوس بدست آورند. مسعود شجاعی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت، ضمن اینکه بوتیا مدافع اسپانیایی المپیاکوس در دقیقه 5+90 از بازی اخراج شد.

انصاری فرد که در دقیقه ۸۲ گل برتری تیمش را به ثمر رسانده بود بعد از گلزنی به سبک مسی و رونالدو که پیراهنشان را در ال کلاسیکو در آوردند و به طرف هواداران گرفتند، او نیز این کار را انجام داد و این اقدامش مورد توجه رسانه‌های یونان قرار گرفت و این اقدامش را بازتاب دادند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها