بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
وزیر آموزش‌ و پرورش از تدوین برنامه‌های درسی خاص برای مناطقی با شرایط اقتصادی و گردشگری ویژه خبر داد.

تدبیر24»سیدمحمد بطحایی در حاشیه سفر امروز خود به سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوال پانا مبنی براینکه با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد گردشگری سیستان و بلوچستان،‌ برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رساندن استان به سطح کشور چیست گفت: در این خصوص باید با سازمان گردشگری که متولی آن است تعاملات بیشتری داشته باشیم. استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان چابهار جاذبه‌های فراوانی برای گردشگری دارد که متاسفانه این جاذبه‌ها مورد استفاده قرار نگرفته است.

بطحایی تصریح کرد: ما به سهم خودمان در آموزش و پرورش این آمادگی را داریم که تحت عنوان برنامه‌های درسی خاص برای مناطقی مثل چابهار که زمینه‌های خاص اقتصادی از جمله گردشگری را دارد، توجه جدی را در برنامه‌های درسی این دانش‌آموزان به این موضوع داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در چابهار با توجه به زمینه گردشگری که وجود دارد باید نسبت به سایر استان‌ها در حوزه گردشگری مطالعه متفاوت‌تری داشته باشند.

وی گفت: به جد این مسئله را دنبال خواهیم کرد تا با تعامل بیشتر با سازمان گردشگری به نتیجه مطلوبی برسیم.

مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان در شهرستان کنارک کلنگ‌زنی شد
 
وزیر آموزش و پرورش همچنین در بخشی از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، همزمان با دهه مبارک فجر، به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیر کل نوسازی مدارس استان، مدیر سازمان دانش آموزی، فرماندار و جمع کثیری از مسئولین محلی و فرهنگیان کنارک کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و رفاهی این شهرستان در زمینی به مساحت هزار و 800 متر مربع به زمین زده شد.
 
این پروژه با زیربنای 2 هزار و 400 مترمربع در دو طبقه و ظرفیت 30 سوئیت احداث خواهد شد.
 
ساخت مراکز رفاهی و تفریحی بر اساس موقعیت استراتژیکی و گردشگری سواحل دریای عمان و حضور گردشگران بسیاری در منطقه در ایام مختلف سال، توسعه و آبادانی این منطقه را به دنبال خواهد داشت.
 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها