ايران و مثلث جديد بازار نفت‌ عليرضاسلطاني

ايران و مثلث جديد بازار نفت‌

به نظر مي‌رسد از اين پس بايد کم‌کم به جاي کلمه اوپک از کلمه کشورهاي عمده توليدکننده نفت استفاده و به کاربرد آن عادت کرد
تشدید خشونت‌های خانگی علیه زنان در ایام کرونا مینو مرتاضی

تشدید خشونت‌های خانگی علیه زنان در ایام کرونا

فرهنگ‌ها به دلیل نقشی که در ساخت نقش‌ها، انتظارات و ارزش‌ها در جامعه و خانواده دارند، در گسترش یا کاهش خشونت‌ها در جامعه و خانواده نقش موثر ایفا می‌کنند.
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
کد خبر: ۱۰۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
نقد فیلم «مارلون» به کارگردانی درناز حاجیها
نساء نیکو / عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

تدبیر24»فیلم «مارلون» روایتگر کودکی است که توسط مادرش برای تست فیلم برده می‌شود.

این فیلم تمرکز روی بازیگر کودک دارد و بقیه بازیگران فیلم فقط صدای‌شان وجود دارد دارای یک داستان سطحی است؛ فیلمی که تمام بازیگران آن خارجی هستند و حتی در خارج از کشور فیلمبرداری شده است و کارگردان و چند نفر از عوامل ایرانی هستند .

«مارلون» نه داستان کشنده‌ای دارد که بتواند تماشاگر را جذب کند و نه نکته مثبتی در فیلم وجود دارد که بتواند تماشاگر را به این فکر سوق دهد که فیلم را برای پایانش ببیند.

آخرین اثر درناز حاجیها حتی پایان مشخصی ندارد و تماشاگر نمی‌فهمد که کودک توانسته در تست نمره قبولی بیاورد یا نه و این باعث می‌شود فیلم هیچ چیز برای گفتن نداشته باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، مادرش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها