بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
اين امام جماعت نام اولين آهنگ خود را «به ‏سوى مولا» گذاشته و آن‏را در فضاى مجازى منتشر كرده است که مورد استقبال برخی شبکه های ماهواره ای قرار گرفته است
به گزارش تدبیر24 به نقل از جهان، "احمد محسن‏ نوزار" امام جماعت يكى از مساجد تركيه، در اقدامی عجیب يك گروه آواز خوانى تشكيل داده تا به ‏اصطلاح سرودهاى اسلامى و دينى را به شيوه «راك» بخواند و اجرا كند.

اين امام جماعت كه خواننده شده، نام اولين آهنگ خود را «به ‏سوى مولا» گذاشته و آن‏را در فضاى مجازى منتشر كرده است و مورد استقبال برخی شبکه های ماهواره ای قرار گرفته است.

پیش از این نیز تصاویر و فیلمهایی نظیر اقتدای مردان به  امام جماعت زن، بصورت گسترده در رسانه های خارجی منتشر شده بود و هر از چندگاهی چنین اقداماتی با هدف قبح زدایی از شعائر اسلامی طراحی و منتشر می شود.

شبکه یهودی "من و تو" در برنامه آموزش موسیقایی خود، اینچنین تبلیغ می‌کند که می‌توان با وجود رعایت حجاب، به رقص و آواز مقابل نامحرم مبادرت کرد!

همچنین در برنامه هایی نظیر  "بفرمایید شام" بصورت کاملا هدفمند و غیر مستقیم، ترویج اباحه گری، مصرف مشروبات الکلی و آزادی روابط زن و مرد و حتی مصرف گوشت خوک توسط مسلمانان دنبال می شود که این اقدامات متکثر در شبکه های ماهواره ای وابسته به آمریکا و غرب حاکی از برنامه ریزی جدی برای پروژه ای است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان اسلام آمریکایی نام بردند.

پروژه اسلام آمریکایی در کنار پروژه اسلام هراسی دو راهبرد نظام سلطه برای جلوگیری از نفوذ اسلام در بین مردم است که در کشورهای عربستان، ترکیه، مصر و برخی کشورهای خاورمیانه دنبال می شود

رهبر انقلاب درباره "اسلام آمریکایی" فرموده اند:

دشمنان از بروز اسلام حقيقي و واقعي به شدت وحشت دارند ... آنها از اسلامِ برده دلار، اسلامِ غرق در فساد و اشرافي گري و اسلامي كه در توده مردم امتداد ندارد، نگران نيستند، ولي از اسلام عمل و اقدام، اسلام توده مردم، اسلام توكل بر خدا و اسلام حُسن ظن به وعده الهي به لرزه مي افتند.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها