بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری مأمور قلابی و دو نفر از هم‌دستانش که با عناوین مختلف از سردار گرفته تا عضو داعش اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند توسط مأموران انتظامی شهرکرد خبر داد.
تدبیر24»فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری مأمور قلابی و دو نفر از هم‌دستانش که با عناوین مختلف از سردار گرفته تا عضو داعش اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند توسط مأموران انتظامی شهرکرد خبر داد.

به نقل از خبرگزاری فارس: غلامعباس غلامزاده امروز از دستگیری مأمور قلابی و دو نفر از هم دستانش توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی خود را مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و قصد بازرسی از منزل وی را دارد، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی بخش لاران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی مأموران فرد مورد نظر و دو نفر از هم دستانش را شناسایی و خودروی آنان را متوقف کردند، یکی از آن افراد خود را از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد و اعلام داشت در کلانتری ۱۶ منظریه مشغول به خدمت است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به استعلام به عمل آمده مشخص شد نام‌بردگان جعل عنوان کرده‌اند و از آنان تصاویر بسیار زیادی از جمله عکس سرتیپی، عکس سرهنگی با خودروی رونیز فرماندهی، عکس با مقامات لشکری و کشوری، چندین تصویر با لباس گروهک تروریستی داعش و کارت شناسایی داعش، پاسپورت کشور عراق، چندین حکم ورود به منزل و مخفیگاه و جلب، چندین نامه آرم‌دار ناجا از کلانتری‌های مختلف از جمله ۱۶ منظریه و کلانتری اصفهان و. کشف شد.


غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی ادامه داد: همه مأموران دولتی در زمان اجرای ماموریت‌های خود در صورت درخواست شهروندان و حتی بدون درخواست، مکلف به ارائه کارت شناسایی خود هستند لیکن مأموران قلابی به راه‌های مختلف از ارائه کارت شناسایی و یا حکم قضایی طفره می‌روند و در صورت جعل آن نیز فرصت مطالعه دقیق کارت و یا حکم را از قربانیان خود می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها