بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
خط یک مترو تهران به سمت تجریش به علت بروز فنی از کار افتاد. مردم بدون اطلاع از مسیر جایگزین مناسب در خیابان انقلاب سرگردان شدند.
تدبیر24»خط ۱ مترو تهران به سمت تجریش به علت بروز فنی از کار افتاد.
مسافرگیری در این خط از حدود ساعت هشت و بیست دقیقه صبح با کندی صورت می‌گرفت و همین امر باعث شده بود تا تعداد زیادی از مردم در ایستگاه دروازه دولت تجمع داشته باشد.
سرعت پایین خدمات دهی به سمت ایستگاه تجریش و کندی روند مسافرگیری باعث بروز مشکلاتی برای جمعیت انبوه مسافران حاضر در ایستگاه شده بود تا اینکه در حدود ساعت هشت و پنجاه و پنج دقیقه پس از توقف بیش از حد معمول یکی از قطار‌ها در ایستگاه گوینده سالن اعلام کرد که حرکت قطار‌ها به سمت تجریش تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
 
خط یک متروی تهران از کار افتاد + عکس

گوینده سالن بدون آنکه مسیر جایگزین مناسبی برای انبوه مسافران حاضر در ایستگاه ارائه کند فقط از مردم می‌خواست با حفظ آرامش خود ماموران مترو را یاری کنند. همین امر موجب شد تا تعداد زیادی از مسافران بدون اطلاع از مسیر‌های مناسب جایگزین در خیابان انقلاب سرگردان شوند.
این در حالی است که امروز تهران یکی از آلوده ترین روزهای خود را تجربه می کرد و محدودیت های ترافیکی ویژه ای برای تردد مردم با خودروهای شخصی اعمال شده است. این فرایند بار دیگر تجربه تلخ دیگری برای مدیریت اصلاحاتی شهرداری جدید تهران را رقم زد.
 
 
خط یک متروی تهران از کار افتاد + عکس
 
گفتنی است ساعتی بعد و پس از سرگردانی شمار زیادی از مردم و سردگمی آنها برای پیدا کردن مسیر مناسب برای رسیدن به محل کار، روند مسافرگیری در این خط بار دیگر به حالت عادی بازگشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها