بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
- مرد فروشنده که برای انتقال از همسایه اش مغازه او را اتش زده و باعث اتش سوزی در 16 مغازه پاساژ قائم شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر24»سرهنگ علیرضا رفیعی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند گفت: بامداد روز شانزدهم بهمن ماه با اعلام گزارشی از حریق پاساژ قائم در خیابان انقلاب شهرستان شازند بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این حریق در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات تخصصی مأموران انتظامی، عامل این حریق در مدت زمانی کوتاه شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد

در بازرسی از منزل این فرد  ادواتی و وسایلی که این فرد برای آتش سوزی مورد استفاده قرار داده بود کشف شد.

متهم  که از کسبه بازار است، در اعترافاتش مدعی شد از مدت‌ها قبل با یکی از کسبه همجوار خود که هر دو فروشنده یک نوع کالا بودند، اختلاف داشته  و چندین بار با یکدیگر مشاجره داشته اند.

وی تصریح کرد با توجه به اینکه از زمان خرید اجناس توسط مغازه دار رقیب خود مطلع بوده، در شب حادثه با برداشتن ریموت در ورودی، وارد پاساژ شده و اقدام به آتش سوزی مغازه رقیبش می‌کند که کنترل آتش از دستش خارج و آتش به دیگر مغازه‌ها سرایت کرده و او نیز با توجه به گستردگی آتش از محل فرار می‌کند.

جانشین رئیس پلیس شازند،گفت: در این حادثه ۱۶ مغازه به صورت کامل در آتش سوخت. در حال حاضر پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اجرا شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، عامل حریق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها