بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره ضمن خدمت الكترونیكی ارودهای دانش‌آموزی برای تمام فرهنگیان خبر داد.
تدبیر24»عليرضا كاظمي با توجه به ضرورت برگزاري اردوهاي دانش‌آموزي اظهار کرد: مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد با هماهنگی و همکاری ادارات کل امور تربیتی و مشاوره و فرهنگی و هنري، اردوها و فضاهای پرورشی اين معاونت دوره ضمن خدمت ارودهای دانش‌آموزی را به صورت الكترونیكی و برای تمام فرهنگیان برگزار کند.
 
وي تصريح كرد: عنوان اين دوره مدیریت فعالیت‌های اردوهای دانش‌آموزی و با کد 94004120 به ميزان 32ساعت است.
 
 كاظمي درادامه افزود: اين دوره در ۳ مرحله و بر اساس سرفصل های جدیدي كه تهیه شده اجرا مي‌شود. 
 
وي تأكيد كرد: در مرحله اول تمام مدیران مدارس، معاونان آموزشی ،معاونان پرورشی، مربیان پرورشی، مشاوران مدارس و کارشناسان پرورشی استان ها و مناطق باید در این دوره شرکت کنند.
 
با توجه به اهميت اين دوره آموزشي همكاران براي گذارندن اين دوره توانمندسازي بايد اهتمام ورزيده و نمره قبولي لازم را كسب کنند. 
 
حضور همكاران به عنوان عوامل اجرايي اردواعم از ( مربي ، همراه مربي، خدمات ، سرپرست و ...) منوط به شركت فعال و كسب نمره قبولي دراين دوره مي باشد و مركز كنترل سفرهاي برون استاني ضمن ثبت اطلاعات همكاران شركت كننده، اين موضوع را رصد و پيگيري خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها