بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
نوبخت:
معاون رئیس جمهوری گفت: دشمنان قسم خورده بدانند که امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد.
تدبیر24»محمدباقر نوبخت شب گذشته در آئین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین العابدین (ع) برگزار شد، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ایدئولوژی‌های برگرفته از غرب در کشور برداشته شد و نظامی اسلامی شکل گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: بی شک دستاوردهای انقلاب اسلامی بی بدیل است از این رو آمریکا و ابرقدرت های جهانی همچنان در مخالفت علیه انقلاب اسلامی به توطئه می‌پردازند.

وی اظهار داشت: خصومت آمریکایی‌ها از همان ابتدا در اشکال مختلف خود را نشان می‌داد، به ویژه یکی از ابزار مخالفت آمریکا،تحریم بود تا بتواند مردم را از انقلاب ناامید سازد.

نوبخت افزود: با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها با اتکاء به آرمان‌های انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهیم و در اوج اقتدار قرار داریم.

وی متذکر شد: عده‌ای در این شرایط درصدد سیاه نمایی علیه ایران و انقلاب هستند، اگر چه در کشور با مشکلات زیادی مواجهیم اما فراموش نکنیم برخی از اقدامات دشمنان علیه انقلاب می‌توانست کشوری را فلج کند.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: انقلاب توسط امام(ره) به بار نشست و بیش از 98 درصد مردم در رفراندوم و همه پرسی به این نظام اسلامی آری گفتند.

وی گفت: در سال گذشته با وجود تحریم‌ها به 83 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی دست یافتیم و در سال جاری این رقم بیش از 94 میلیارد دلار شده است.

نوبخت افزود: تهدیدات و تحریم‌های دشمن همواره بی‌اثر است و نظام اسلامی از قدرتی قابل توجه در منطقه برخوردار است.

وی تصریح کرد: اگر چه برخی از اعتراضات و اغتشاشات زمینه خشنودی دشمن را فراهم ساخت اما ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در صحنه‌های انقلابی، دشمنان را ناامید می‌سازند.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: امروز ایران بنا بر اعلام صندوق بین المللی پول در رتبه 18 اقتصادی جهان قرار دارد، در حالی که اقتصاد کشوری همچون آمریکا فرسوده شده و با مشکلات زیادی توام است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور پیروزی انقلاب و فرصتی مهم برای بیان دستاوردها و موفقیت‌هاست تا نسل جوان با حقایق انقلاب اسلامی آشنا شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، نوبخت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها