بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
محمد خرم گفت: شان و ارزش قهرمانان ما بیشتر از این است که یک شرکت بخواهد آن را زیر سوال ببرد.
تدبیر24»رییس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در گفتگو با خبرنگار برنا و در واکنش به اقدام اخیر شرکت سامسونگ در رقابت های المپیک زمستانی گفت: اتفاق اخیر نه تنها زشت و زننده بود بلکه ماهیت ورزش که عاملی برای صلح است را زیر سوال می برد.

وی افزود: درحالیکه ورزش عاملی برای دوستی و صلح در دنیاست، این اقدام به نفرت پراکنی دامن می زند و باید محکوم شود.

محمد خرم تاکید کرد: شرکت سامسونگ باید رفتار اخیرش را جبران و از مردم ایران عذرخواهی کند و مطمئنیم مردم خودشان پاسخ این رفتار را خواهند داد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: با حمایت همیشگی مردم ایران از ورزشکاران همچنین با همدلی و اتحادی که بین مردم و قهرمانان کشور وجود دارد هیچ احدی در دنیا نمی تواند عزت ایران و ایرانی را زیر سوال ببرد و به آن خدشه ای وارد کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، سامسونگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها