بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
3 پرسپولیسی و 2 استقلالی در تیم منتخب هفته حضور دارند.
تدبیر24»هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلی که کسب کردند تغییراتی در جدول شکل دادند. در این میان برخی از بازیکنان توانستند نقش کلیدی‌تری برای تیم‌هایشان ایفا کنند که در این فهرست تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: میلاد فراهانی (نفت تهران)

گلر نفت تهران 90 دقیقه مقابل حملات سنگین مهاجمان سپاهان ایستادگی کرد و چند واکنش خوب در طول نود دقیقه داشت که مانع از به گل رسیدن سپاهان شد و نقش اساسی در پیروزی صفر - صفر تیمش ایفا کرد.

 

مدافع: سید جلال حسینی (پرسپولیس تهران)

مدافع با تجربه پرسپولیس دیگر به یکی از ستون‌های خط دفاعی تیمش تبدیل شده است و هر هفته شاهد درخشش او در ترکیب سرخپوشان هستیم و در جریان پیروزی 2 بر صفر مقابل صنعت نفت هم عملکرد خوبی داشت.

 

مدافع: محسن بنگر (نفت تهران)

نشان داده هنوز دود از کنده بلند می‌شود و دوباره در نفت زیر نظر افاضلی احیا شده است. عملکرد خوب وی در خط دفاع نفت تهران در تساوی بدون گل مقابل سپاهان نقش اساسی داشت.

 

مدافع: پژمان منتظری (استقلال تهران)

کم کم خودش را به روزهای اوج بازگردانده است و در خط دفاع تیمش به خوبی نقش یک رهبر را ایفا می‌کند. منتظری علاوه بر کارهای دفاعی،‌ در فاز هجومی هم به استقلال کمک می‌کند و این در دیدار با سپیدرود مشاهده شد.

 

هافبک دفاعی: امید ابراهیمی (استقلال تهران)

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۹_۱۳-۰۵-۲۵

بعد از بازگشت خود از مصدومیت طولانی با دوران اوجش فاصله گرفته بود ولی بازی خوب مقابل سپیدرود و گل زیبایی که به ثمر رساند او را بعد از مدت‌ها سر زبان‌ها انداخت. ابراهیمی می‌تواند در دوران اوجش مهره کلیدی استقلال باشد.

 

هافبک چپ: مهدی ترابی (سایپا)

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۸_۱۷-۵۵-۵۰

ستاره این روزهای لیگ برتر است و در ترکیب تیمش مقابل ذوب‌آهن هم با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید تا نقش کلیدی در پیروزی 4 بر 2 مقابل این تیم ایفا کند.

 

هافبک هجومی: فرشید اسماعیلی (استقلال تهران)

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۹_۱۳-۰۵-۰۸

یک گل و یک پاس در گل پیروزی 3 بر صفر آبی‌پوشان مقابل سپیدورد دلیل کافی برای قرار دادن نام اسماعیلی در تیم منتخب هفته است. او مهره کلیدی تیمش در خط هافبک محسوب می‌شود.

 

هافبک راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی)

این هفته نوبت دیگر سرباز جدید تراکتورسازی بود تا با ورودش به زمین جریان بازی را عوض کند و با یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی برای تیمش نقش موثری در پیروزی مقابل ترگسترش فولاد ایفا کند.

 

وینگر راست: علی قلی‌زاده (سایپا)

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۸_۱۷-۵۶-۱۴

عملکرد مناسبی در ترکیب تیمش مقابل ذوب‌آهن داشت و یک گل هم به ثمر رساند تا بازی خوبش را تکمیل کند.

 

وینگر چپ: وحید امیری (پرسپولیس)

11_0

دو پاس گل برای مهاجمان تیمش ارسال کرد تا نقش اساسی در پیروزی پرسپولیس داشته باشد و یکی از ستارگان تیمش در این دیدار لقب بگیرد.

 

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

10_0

 

علیپور 2 گل از 3 گل تیمش مقابل صنعت نفت را به ثمر رساند تا در صدر جدول گلزنان از رقبا فاصله بگیرد و ستاره تیمش باشد.

 

سرمربی: علی دایی (سایپا)

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۸_۱۸-۵۴-۳۴

پیروزی 4 گله مقابل بهترین تیم هفته‌های اخیر لیگ برتر کار بزرگی بود که دایی از پس آن بر آمد و مچ ژنرال را خواباند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها