بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه حضور آمریکا در سوریه غیرمشروع است، گفت: باید آمریکا قبل از اینکه شکست بخورد منطقه را ترک کند.
تدبیر24»سردار حسین سلامی در حاشیه همایش هم‌اندیشی مهمانان خارجی شرکت‌کننده در جشن انقلاب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موشک موضوع مذاکره ما با هیچ قدرتی نیست بلکه بخشی از قدرت دفاعی ما است و ما هرگز راجع به آنها مذاکره نمی‌کنیم. همه دنیا باید خیال‌شان بابت این موضوع راحت باشد.

وی تصریح کرد: اروپایی‌ها باید بدانند برجام هیچ ارتباطی با توسعه توان موشکی ندارد و اراده ما برای توسعه قدرت دفاعی مستقل‌تر از هر قدرت دیگری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین در مورد رمز ماندگاری انقلاب پس از 39 سال، اظهار کرد: آرمان‌های بزرگ، رهبران بزرگی مانند امام خمینی، آیت‌الله خامنه‌ای، اسلام و وحدت و ایمان به ملت رمز ماندگاری انقلاب هستند.

سلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از آزادی، عزت، اقتدار، امنیت و استقلال همه ملت‌های مسلمانان حمایت می‌کند و این عامل اساسی وحدت جمهوری اسلامی ایران با جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امت اسلامی پیوند خورده است.

وی همچنین در مورد حضور آمریکا در سوریه، بیان کرد: حضور آمریکا در سوریه غیرمشروع بوده و مطمئنا با شکست مواجه خواهد شد لذا قبل از اینکه شکست بخورد باید منطقه را ترک کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مورد عملیات ترکیه در سوریه نیز اظهار کرد: حضور هیچ قدرتی در سوریه قابل قبول و مشروع نیست مگر اینکه با موافقت دولت سوریه باشد و هر قدرتی هم که مرزهای بین‌المللی را پشت سر می‌گذارد نقض حاکمیت می‌کند، چه آمریکا باشد و چه هر کشور دیگری و این اقدام پسندیده و مشروع نیست و معمولا اینگونه مداخلات هم موفقیت‌آمیز نیست.

سلامی با تاکید بر اینکه حضور آمریکایی‌ها در هیچ کشور اسلامی مشروع نیست، گفت: این حضور موجب ناامنی و توسعه تروریسم بوده و ادامه حضور آمریکا در منطقه دامنه تروریسم را افزایش می‌دهد لذا حضور آمریکا در منطقه هزینه‌های نظامی و اقتصادی به دنبال خواهد داشت کما اینکه تا امروز هم اینگونه بوده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها