بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
آملی‌لاریجانی:
رییس قوه قضاییه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به همه جهانیان پاسخ محکمی به همه توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های گذشته بوده است و هر ساله این اثر مهم بر راهپیمایی ۲۲ بهمن مترتب است.
تدبیر24»آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سالهای گذشته مردم با حضور گسترده و باشکوهشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار ملی این کشور را نمایش دادند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند، ادامه داد: مردم با هر عقیده ای در این راهپیمایی شرکت می کنند و یکپارچگی و وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: مردم پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می کنند که ما ارزش های انقلاب را رها نکرده ایم و بر خط ولایت رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می رود، به رغم همه فشارها و تحریم ها ایستاده ایم و مقابله می کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: مردم عزیز ما و همه مسئولین باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکای به خداوند وجود داشته باشد قطعا پروردگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آنها را به عزتی که از عزت خودش است می رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود 40 سال است که مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می کنند، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چه پیامی دارد؟ گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می شود و در صحنه بین المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی افزود: این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند ناشی از همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضر هستند و بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می دهند؛ لذا با وجود مشکلاتی که مسوولان موظف هستند آن را برطرف کنند مردم در صحنه حضور دارند و از ارزش ها، استقلال و کیان ملت دفاع و از خط ولایت و رهبری حمایت می کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی های سلطه جهانی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها