بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
علیخانی:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عشق امام، انقلاب و اصل نظام بوده است.

تدبیر24»قدرت‌الله علیخانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،‌ اظهار کرد: ما مشکلات عدیده‌ای در کشور داریم که تنها با گفتن قابل حل نیست و مسئولین باید به طور جدی خود و عملکردشان را اصلاح کنند و برای اصلاح جامعه قدم بردارند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر وحدت و اتحاد عنوان و خاطرنشان کرد: مردم به عشق انقلاب، امام و اصل نظام آمدند.

علیخانی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اگر بخواهد در کشور کاری انجام شود ابتدا باید مسئولین تراز اول کشور اراده‌ای کنند و در خدمت مردم باشند. متاسفانه هر کدام از ما در جای خود کوتاهی کردیم اما باید به عشق این مردم به فکر حل مشکلات‌شان باشیم.

این نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: ما هر وقت به مردم نیاز داریم آنها را دعوت به حضور در صحنه می‌کنیم اما وقتی راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس تمام شد خیلی با مردم کاری نداریم. مردم واقعا در فشار هستند و در مسائل معیشتی و اقتصادی و همچنین مسائل سیاسی دچار مشکل هستند و این بر عهده مسئولین است که قدمی بردارند، هوای مردم را داشته باشند و به معیشت و مسائل سیاسی مردم توجه کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، علیخانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها