بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
نوری:
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: واردات سمی برای تولیدات داخلی محسوب می‌شود و با نگرفتن تعرفه و یا کاهش آن این امر تشدید می‌شود و این کار کمک به ظالم است و در حق تولید داخل ظلم می‌شود.

تدبیر24»سیدراضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص معاف شدن واردات انواع چای از پرداخت عوارض، بیان کرد: ما بهترین چای را در داخل کشور داریم و باید کیفیت آن را بالا ببریم و بسته‌بندی‌های خود را بهتر کنیم. ما باید از کشاورزان حمایت کنیم. مساله واردات چای باید مدیریت شود و در نهایت در یک جایی قطع شود. با نگرفتن تعرفه و یا کاهش آن در حق تولیدکنندگان داخلی ظلم می‌شود.

وی با اشاره به در تضاد بودن این امر با اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: کاهش تعرفه‌ها یا به صفر رساندن آنها صددرصد با اقتصاد مقاومتی در تضاد است. اقتصاد مقاومتی بر پایه اشتغالزایی و تکیه بر تولید داخل استوار است. ما باید از کشاورزان حمایت کنیم تا بتوانند اشتغال خود را حفظ کنند و به تولید ادامه دهند. ما باید به مطالبات کشاورزان رسیدگی کنیم.

نماینده مردم شوش در مجلس، گفت: زمانی که از تولید حمایت نشود کشاورزان انگیزه خود را از دست می‌دهند و سرمایه‌گذاری در این بخش نیز کاهش می‌یابد. کشاورزان نیز باید به کیفیت محصولات توجه داشته باشند تا بتوانند عرضه خوبی در بازار داشته باشند. کشاورزان باید ببینند که انتظار مصرف‌کنندگان چیست و در این راستا حرکت کنند. مجلس نیز در این زمینه در کمیسیون کشاورزی چندین جلسه برگزار کرده و اکنون نیز هر حمایتی نیاز باشد از تولیدکنندگان و کشاورزان داخلی انجام خواهد داد.

برچسب ها: تدبیر24 ، واردات چای
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها