بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
خواهر رهبر کره شمالی پس از سفر سه روزه‌اش به کره جنوبی به کشورش بازگشت.
تدبیر24»کیم یو جونگ،‌ خواهر رهبر کره شمالی و هیات همراهش با جت اختصاصی برادر خود و پس از سفر سه روزه‌اش به کره جنوبی برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی به پیونگ‌یانگ بازگشت.

"لی ناک-یون"، نخست وزیر کره جنوبی از هیات کره شمالی برای ضیافت ناهار روز یکشنبه میزبانی کرد و سپس "این جونگ سئوک"، رئیس دفتر مون جائه این،‌ رئیس جمهوری کره جنوبی برای ضیافت شام میزبان هیات کره شمالی بود.

کیم یو جونگ ۳۰ ساله شخصیت برجسته و مهمی در دولت پیونگ یانگ است و نخستین عضو حزب حاکم در کره شمالی محسوب می‌شود که از پایان جنگ دو کره به سئول سفر کرد. رئیس تشریفات کره شمالی که ۹۰ سال دارد، در هیات این کشور که به کره جنوبی سفر کرد، حضور داشت.

خواهر رهبر کره شمالی که از سوی رئیس جمهوری کره جنوبی برای صرف شام به کاخ ریاست جمهوری دعوت شده بود، امیدواری برادرش را برای برگزاری نشست با مون جائه این در پیونگ یانگ ابراز کرد؛ نشستی که به گفته خواهر رهبر کره شمالی به بهبود چشمگیر روابط میان دو کره پس از یک دوره طولانی دشمنی و عناد کمک می‌کند.

خواهر کیم جونگ اون گفت: ما امیدواریم که رئیس جمهوری کره جنوبی میراثی را از خود برجای بگذارد که در طول نسل‌ها راه را برای ایجاد عرصه‌ای نوین از اتحاد مجدد دو کره فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها