بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
وجود اشیای غیرعادی و مشکوک در آسمان هنگام پرتاب موشک فالکون حدس و گمان‌های فراوانی در سطح جهان به وجود آورده است.
تدبیر24»هفته گذشته شرکت اسپیس ایکس با موفقیت موشک فالکون هوی به همراه خودروی تسلای ایلان ماسک را به سوی سیاره مریخ پرتاب کرد، اما در تصاویر ماهواره‌ای که از آسمان گرفته شده است یک نقطه سیاه رنگ مشکوک در پس زمینه عکس‌های زمان پرتاب موشک دیده می‌شود.


این نقطه سیاه مشکوک که هویت آن تاکنون مشخص نشده این روز‌ها سوژه جنجالی و داغ بین طرفداران فرضیه وجود موجودات هوشمند فرازمینی شده است.

این نظریه پردازان اعتقاد دارند یک شی متعلق به حیات فرازمینی به اصطلاح (UFO) در پس زمینه عکس‌های پرتاب فالکون هِوی قرار دارد.

صد‌ها نفر در محل ایمن در پایگاه فضایی کِندی (Kennedy Space Center) به شکل زنده و میلیون‌ها نفر به وسیله تلویزیون و سایت‌های اینترنتی پرتاب موشک را تماشا کردند.


نخستین بار ۵۰ سال پیش از مرکز فضایی کِندی در کیپ کاناورال واقع درفلوریدای آمریکا سفینه آپولو ۱۱ انسان‌ها را به کره ماه رهسپار کرده است.


برخی از تماشاچیان نیز اعلام کرده اند، زمان پرتاب موشک تعداد زیادی اشیای غیر عادی در آسمان مشاهده کرده اند. عده زیادی به آن‌ها توجه نکرده یا گمان کرده اند، مسئولان ناسا و اسپیس ایکس از وسایل کمکی یا دوربین‌های فیلم برداری هوایی استفاده کرده اند.

این شی پرنده مرموز دارای نور روشن و بدنه‌ای استوانه‌ای شکل است.


برخی از کارشناسان اعتقاد دارند در صورتی که این شی متعلق به حیات فرازمینی باشد برای بررسی وضعیت موشک فالکون و حتی در اختیار گرفتن خودروی تسلای ایلان ماسک به آن نزدیک شده است.


عده‌ای از کارشناسان اعتقاد دارند نور‌های موجود در اتمسفر کره زمین و حتی سایه موشک و ملحقات آن سبب به نظر رسیدن یک شی تاریک در آسمان شده است که البته گروه دیگری از کارشناسان این فرضیه را نقض می‌کنند.


سفر ۲۵۰ میلیون مایلی خودروی تسلا به همراه آدمک درون آن که مرد ستاره‌ای (Starman) نام گذاری شده است تا ورای سیاره مریخ و در مداری به سوی خورشید بنابر پیش بینی‌های دانشمندان اسپیس ایکس ادامه دارد.


گمانه زنی‌ها درباره هویت شی مرموز ادامه دارد، هر چند که مقام‌های شرکت اسپیس ایکس در این باره اظهار نظر نکرده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها