بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در 10 روز اول اسفندماه خبر داد.

تدبیر24»سیدتقی نوربخش در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید شعبه 23 تهران گفت: حدود 2 هزار میلیارد تومان املاک تامین اجتماعی که در دولت قبل بلاتکلیف بود ارزیابی و رفع معارض گردید و در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر 2 هزار میلیارد تومان از املاک سازمان تامین اجتماعی که در گذشته بلااستفاده بوده شناسنامه‌دار شده و به بهره‌برداری رسیده است.

نوربخش ادامه داد: شعبه 23 گذشته در ساختمانی واقع شده بود که مالکیت آن با سازمان نبود و هر بار موجب تعرضات حقوقی قرار می‌گرفت.

وی بیان داشت: اجاره‌ای که برای سه سال ساختمان قدیم شعبه 23 پرداخت می‌کردیم را صرف بازسازی شعبه جدید کردیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در دهه فجر امسال 520 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسید که 160 میلیارد تومان آن درمانی و 360 میلیارد تومان دیگر آن اقتصادی و بیمه‌ای بوده است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد سازمان تامین اجتماعی توجه به نقاط کم‌ برخوردار است، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در دهه فجر 4 دارو به خط تولید رسیده است و در حوزه پتروشیمی و فولاد هم پروژه‌هایی افتتاح شد.

نوربخش افزود: در قالب بودجه 97 نیز مقرر شد 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورتی که 5 هزار میلیارد تومان براساس ابلاغیه هفته پیش سازمان مدیریت در ماه اسفند برای تامین اجتماعی محقق شود عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در 10 روز اول اسفند پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی ظرفیت‌هایی بیش از آنچه که هست دارد و با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان در عرصه‌های بیمه‌ای و درمانی گام‌های بزرگتری برداشته خواهد شد.

نوربخش با اشاره به اینکه تمامیت سازمان بسیار حائز اهمیت است، گفت: بعضی وقت‌ها توسط عده‌ای تمامیت تامین اجتماعی مورد هجمه قرار می‌گیرد که به دلیل ضعف تحلیل درمورد تامین اجتماعی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها