بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
در بازار امروز - دوشنبه - دلار و سکه با افزایش قیمت روبرو شدند و سکه تمام با افزایش ۲۵ هزار تومانی، به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. همچنین طلای ۱۸ عیار به گرمی ۱۵۰ هزار تومان رسید که رکورد قیمتی امسال را شکست.
تدبیر24»بازار سکه در روزهای گذشته در شیب ملایمی در جهت افزایش قیمت حرکت کرده بود و برخی روزها نیز ثبات نسبی داشت اما امروز پس از پایان تعطیلات، جهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده و ۲۵ هزار تومان گران شده است. سایر اقلام سکه نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از ۲۰۰۰ تومان و هر مثقال طلا حدود ۹۰۰۰ تومان افزایش قیمت دارد.

از سوی دیگر در بازار ارز، دلار نسبت به روز شنبه افزایش قیمت پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که تا قبل از ظهر 4760 تومان داد و ستد شد اما از ظهر به 4850 تومان رسید. در این میان یورو و پوند نیز با شیب آرام به مسیر افزایشی‌شان ادامه دادند.

نوع طلا قیمت
هر گرم طلای ۱۸ عیار  ۱۵۰ هزار تومان
مثقال طلا ۶۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان
اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۲۲ دلار و ۷۰ سنت
نوع سکه
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
نیم سکه ۷۶۵ هزار تومان
ربع سکه ۴۵۷ هزار تومان
سکه گرمی ۳۰۳ هزار تومان
نوع ارز
دلار 4850 تومان
یورو ۶۰۳۹ تومان
پوند ۶۸۲۰ تومان
لیر ۱۳۱۶ تومان
یوان چین ۷۸۰ تومان
درهم امارات ۱۳۳۵ تومان
برچسب ها: تدبیر24 ، طلا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها