بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری 3 عضو یک باند سرقت در محدوده جنوب تهران خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ سیروس کتابعلی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت اظهار کرد: با شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده‌های جنوبی تهران در خصوص سرقت‌های متعدد از لوازم داخلی خودروهایشان، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری‌های تابعه تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ۳ سارق حرفه‌ای در محدوده‌های نبرد، کیانشهر و مشیریه، ضمن تشکیل یک باند، اقدام به سرقت لوازم خودروی شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور شناسایی، دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان صادر شد و متعاقبا تیم‌های عملیاتی اقدامات خود را آغاز کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت، بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی و تخصصی پس از تعقیب و مراقبت‌های مکرر و شبانه روزی، مخفیگاه این ۳ متهم شناسایی شده و با هماهنگی‌های انجام شده از سوی ماموران کلانتری‌های ۱۲۳ نبرد، ۱۵۸ کیانشهر و ۱۶۹ مشیریه، عملیات دستگیری متمهان آغاز شد.

سرهنگ کتابعلی، تصریح کرد: طی ۳ عملیات همزمان و هماهنگ، متهمان این پرونده یکی در مخفیگاه و ۲ تن به هنگام سرقت بازداشت شده و برای تحقیقات به کلانتری‌های محل منتقل شدند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر ۲۱ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده‌های جنوب و جنوب شرقی تهران اعتراف و همچنین اعلام داشتند که پس از سرقت خودرو، آن را به محلی در شرق تهران منتقل کرده و پس از اوراق کردن قطعات آن‌های را به مالخران اموال مسروقه می‌فروشند.

به این ترتیب، پرونده این متهمان برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها نیز تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله کارت عابر بانک، شناسنامه، کارت ملی، باطری خودرو، ضبط و باند، کشف شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها