بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
در صورت داشتن چاقی شکمی لازم است بعضی از عادات روزمره خود را تغییر دهید. مثلا تمرین های بدنی منظم روزانه، از جمله تمرین‌های مخصوص لاغری شکم و تمرین‌های مناسب قلب و عروق انجام دهید (مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و طناب زدن). با مصرف بیشتر آب و چای سبز آب‌رسانی بیشتر به بدن انجام دهید و تغذیه سالم‌تر داشته باشید.
تدبیر24»داشتن چربی اضافه در ناحیه شکم، که چاقی شکمی نامیده می‌شود، فقط یک اشکال زیبایی و عدم تناسب‌اندام محسوب نمی‌شود، بلکه، برای سلامتی خطرناک است. اگر دچار چاقی شکمی هستید، حتما لازم است که از یک رژیم غذایی پرهیزی پیروی کنید.


خطرات چاقی شکمی


شکم یکی از نواحی بدن است که چربی راحت‌تر از بقیه بخش‌های بدن ذخیره می‌شود. دو نوع چاقی شکمی جدا از هم وجود دارد، از یک طرف، چربی زیر جلدی که چربی دقیقا زیر پوست تجمع می‌کند، دیگری، چاقی شکمی عمیق‌تر است که چربی زیر ماهیچه‌ها نجمع می‌کند و اندام‌های داخلی شکم را می‌پوشاند. هر دو نوع چاقی شکمی، برای سلامتی مضر است، مخصوصا نوع عمیق آن. نه تنها به ایجاد دیابت نوع دوم کمک می‌کند بلکه باعث بروز خطرات قلبی و عروقی و حتی سکته مغزی و فشار خون می‌شود.


برای مبارزه با انباشته شدن چربی و پر وزنی در ناحیه شکم چه کنیم؟


در صورت داشتن چاقی شکمی لازم است بعضی از عادات روزمره خود را تغییر دهید. مثلا تمرین‌های بدنی منظم روزانه، از جمله تمرین‌های مخصوص لاغری شکم و تمرین‌های مناسب قلب و عروق انجام دهید (مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و طناب زدن). با مصرف بیشتر آب و چای سبز آب‌رسانی بیشتر به بدن انجام دهید و تغذیه سالم‌تر داشته باشید.


کدام رژیم‌های لاغری، مناسب‌تر هستند؟


روغن‌های خوب مثل روغن ماهی، روغن گردو و روغن کلزا بیشتر مصرف شود و از چربی‌های اشباع‌شده مانند چربی داخل گوشت، سوسیس، کالباس و غذاهای آماده و شیرینی‌جات پرهیز کنید. از غلات حاوی قند ساده و میوه و سبزیجات که حاوی فیبر هستند در برنامه غذایی بیشتر استفاده کنید.
برچسب ها: تدبیر24 ، چاقی شکمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها