دلواپسان در خط مقدم کودتای ارزی هشی

دلواپسان در خط مقدم کودتای ارزی

این روزها بازار ارز و سکه با چنان نوساناتی مواجه شده‌ که هیچ ‌کارشناسی این تحولات را مبتنی بر منطق علم اقتصاد نمی‌داند.برخی تحلیلگران این روند را برگرفته از روابط بین‌المللی ایران و حضور خارجی‌ها در بازار ایران می‌دانند و عده‌ای دیگر انگشت اتهام را به سمت مخالفان داخلی دولت نشانه می‌روند و آنها را متهم به دستکاری در بازار می‌کنند.
رقص تیترهای شکلاتی در جاده های روزنامه ای آساره کیانی

رقص تیترهای شکلاتی در جاده های روزنامه ای

از لابه لای محرومیت های روزنامه ای، مهاجرت ها و محدودیت های قلمی؛ دوستت دارم روزنامه
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 19
کد خبر: ۱۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
در صورت داشتن چاقی شکمی لازم است بعضی از عادات روزمره خود را تغییر دهید. مثلا تمرین های بدنی منظم روزانه، از جمله تمرین‌های مخصوص لاغری شکم و تمرین‌های مناسب قلب و عروق انجام دهید (مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و طناب زدن). با مصرف بیشتر آب و چای سبز آب‌رسانی بیشتر به بدن انجام دهید و تغذیه سالم‌تر داشته باشید.
تدبیر24»داشتن چربی اضافه در ناحیه شکم، که چاقی شکمی نامیده می‌شود، فقط یک اشکال زیبایی و عدم تناسب‌اندام محسوب نمی‌شود، بلکه، برای سلامتی خطرناک است. اگر دچار چاقی شکمی هستید، حتما لازم است که از یک رژیم غذایی پرهیزی پیروی کنید.


خطرات چاقی شکمی


شکم یکی از نواحی بدن است که چربی راحت‌تر از بقیه بخش‌های بدن ذخیره می‌شود. دو نوع چاقی شکمی جدا از هم وجود دارد، از یک طرف، چربی زیر جلدی که چربی دقیقا زیر پوست تجمع می‌کند، دیگری، چاقی شکمی عمیق‌تر است که چربی زیر ماهیچه‌ها نجمع می‌کند و اندام‌های داخلی شکم را می‌پوشاند. هر دو نوع چاقی شکمی، برای سلامتی مضر است، مخصوصا نوع عمیق آن. نه تنها به ایجاد دیابت نوع دوم کمک می‌کند بلکه باعث بروز خطرات قلبی و عروقی و حتی سکته مغزی و فشار خون می‌شود.


برای مبارزه با انباشته شدن چربی و پر وزنی در ناحیه شکم چه کنیم؟


در صورت داشتن چاقی شکمی لازم است بعضی از عادات روزمره خود را تغییر دهید. مثلا تمرین‌های بدنی منظم روزانه، از جمله تمرین‌های مخصوص لاغری شکم و تمرین‌های مناسب قلب و عروق انجام دهید (مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و طناب زدن). با مصرف بیشتر آب و چای سبز آب‌رسانی بیشتر به بدن انجام دهید و تغذیه سالم‌تر داشته باشید.


کدام رژیم‌های لاغری، مناسب‌تر هستند؟


روغن‌های خوب مثل روغن ماهی، روغن گردو و روغن کلزا بیشتر مصرف شود و از چربی‌های اشباع‌شده مانند چربی داخل گوشت، سوسیس، کالباس و غذاهای آماده و شیرینی‌جات پرهیز کنید. از غلات حاوی قند ساده و میوه و سبزیجات که حاوی فیبر هستند در برنامه غذایی بیشتر استفاده کنید.
برچسب ها: تدبیر24 ، چاقی شکمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها