تبعات خروج آمریکا از پیمان مودت با ایران بهشتی پور

تبعات خروج آمریکا از پیمان مودت با ایران

آقای مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا که دادگاه بین‌المللی لاهه رأی موقت تعلیق بعضی از تحریم‌ها را به نفع ایران صادر کرد، رسما اعلام کرد ایالات متحده آمریکا از پیمان مودت ایران و آمریکا که در ۲۳ مرداد ۱۳۳۴ (۱۵ آگوست ۱۹۵۵) به امضای دو طرف رسیده است، خارج خواهد شد.
نظرات منتشره: ۰ درصف انتشار: ۱ آرشیو
ضرورت تکرار نشست دولت و اصلاح‌طلبان کواکبیان

ضرورت تکرار نشست دولت و اصلاح‌طلبان

روز چهارشنبه حسن روحانی دیداری را با اصلاح‌طلبان داشت که در این جلسه مباحث مهمی مطرح شد. یکی از بحث‎های مهم، این بود که دفتر رئیس‎جمهور ارتباط چندانی با اصلاح‎طلبان مجلس ندارد.
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 20
کد خبر: ۱۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
در صورت داشتن چاقی شکمی لازم است بعضی از عادات روزمره خود را تغییر دهید. مثلا تمرین های بدنی منظم روزانه، از جمله تمرین‌های مخصوص لاغری شکم و تمرین‌های مناسب قلب و عروق انجام دهید (مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و طناب زدن). با مصرف بیشتر آب و چای سبز آب‌رسانی بیشتر به بدن انجام دهید و تغذیه سالم‌تر داشته باشید.
تدبیر24»داشتن چربی اضافه در ناحیه شکم، که چاقی شکمی نامیده می‌شود، فقط یک اشکال زیبایی و عدم تناسب‌اندام محسوب نمی‌شود، بلکه، برای سلامتی خطرناک است. اگر دچار چاقی شکمی هستید، حتما لازم است که از یک رژیم غذایی پرهیزی پیروی کنید.


خطرات چاقی شکمی


شکم یکی از نواحی بدن است که چربی راحت‌تر از بقیه بخش‌های بدن ذخیره می‌شود. دو نوع چاقی شکمی جدا از هم وجود دارد، از یک طرف، چربی زیر جلدی که چربی دقیقا زیر پوست تجمع می‌کند، دیگری، چاقی شکمی عمیق‌تر است که چربی زیر ماهیچه‌ها نجمع می‌کند و اندام‌های داخلی شکم را می‌پوشاند. هر دو نوع چاقی شکمی، برای سلامتی مضر است، مخصوصا نوع عمیق آن. نه تنها به ایجاد دیابت نوع دوم کمک می‌کند بلکه باعث بروز خطرات قلبی و عروقی و حتی سکته مغزی و فشار خون می‌شود.


برای مبارزه با انباشته شدن چربی و پر وزنی در ناحیه شکم چه کنیم؟


در صورت داشتن چاقی شکمی لازم است بعضی از عادات روزمره خود را تغییر دهید. مثلا تمرین‌های بدنی منظم روزانه، از جمله تمرین‌های مخصوص لاغری شکم و تمرین‌های مناسب قلب و عروق انجام دهید (مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و طناب زدن). با مصرف بیشتر آب و چای سبز آب‌رسانی بیشتر به بدن انجام دهید و تغذیه سالم‌تر داشته باشید.


کدام رژیم‌های لاغری، مناسب‌تر هستند؟


روغن‌های خوب مثل روغن ماهی، روغن گردو و روغن کلزا بیشتر مصرف شود و از چربی‌های اشباع‌شده مانند چربی داخل گوشت، سوسیس، کالباس و غذاهای آماده و شیرینی‌جات پرهیز کنید. از غلات حاوی قند ساده و میوه و سبزیجات که حاوی فیبر هستند در برنامه غذایی بیشتر استفاده کنید.
برچسب ها: تدبیر24 ، چاقی شکمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها