بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز حضور ۶ هزار سرباز معلم را در این وزارتخانه گرفته‌ایم، گفت: مطالبات کل سال سربازمعلمان در اسفندماه تسویه می‌شود.
تدبیر24»علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه 6 هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: مجوز حضور 6 هزار سرباز معلم دیگر را نیز در آموزش و پرورش گرفته‌ایم.

الهیار ترکمن در خصوص حق بیمه سربازمعلمان گفت: از زمانی که ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که باید علاوه بر حقوق، حق بیمه نیروهای امریه سربازی توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود، این موضوع در محاسبات آموزش و پرورش آمده است و بر این اساس سربازمعلمان می‌توانند به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح مراجعه کرده و دفترچه بیمه‌شان را دریافت کنند.

وی در خصوص تأخیر در پرداخت حقوق سربازمعلمان بیان داشت: تأخیر در پرداخت حقوق سربازمعلمان به دلیل عدم تخصیص نیست، بلکه خزانه به دلیل محدودیت‌ها، اعتبار سایر را پرداخت نکرده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد تا با حل مشکل محدودیت مالی خزانه، در اسفندماه مطالبات کل سال سربازمعلمان تسویه شود.

وی تصریح کرد: تاکنون مطالبات پنج ماه اول سال سربازمعلمان پرداخت شده است، به عبارت دیگر تا پایان مردادماه حقوق آنها را پرداخت کرده‌ایم و مابقی آن با حل مشکل محدودیت اعتبار خزانه، تا پایان سال پرداخت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها