بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۳۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، دارندگان بالاترین اولویت کسر خدمت ایثارگری می‌توانند از 23 بهمن ماه جاری با دریافت کسر خدمت از یگان مربوطه از این تسهیلات بهره مند شوند.
تدبیر24»سردار ابراهیم کریمی گفت: در پی ابلاغ مصوبه بهره‌مندی سالانه 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگران از کسر خدمت در طول برنامه توسعه ششم و اصرار مجلس شورای اسلامی بر اجرای آن و با توجه به اتمام ثبت نام مرحله اول و پالایش آمار ثبت‌نام شدگان، اجرای این مصوبه از تاریخ  23 بهمن ماه جاری توسط ستاد کل به نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی افزود: از آنجایی که واجدان شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات در سال 96 ، دارای سابقه رزمندگی بیش از 24 ماه ، 122 هزار نفر می باشند لذا بر اساس مصوبه، امسال تعداد 20 هزار نفر از آنان که دارای بیشترین سابقه هستند در اولویت بهره‌مندی از این تسهیلات قرار گرفته و مابقی افراد در صورت غیرغایب بودن در سال‌های آتی (هر سال به تعداد 20 هزار نفر) می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: فرزندان مشمولان غیرغایب ایثارگران که دارای سابقه رزمندگی به مدت 29 و 28 ماه هستند و یا تلفیق سابقه رزمندگی، جانبازی و آزادگی آنان به 28 یا 29 امتیاز می‌رسد، می‌توانند با ارائه مدرک ایثارگری لازم از تسهیلات معافیت از خدمت استفاده کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: اولویت بهره‌مندی از این امتیاز به ترتیب با سربازان در حال خدمت، مشمولان دارای برگه اعزام، مشمولان در مهلت قانونی معرفی و همچنین مشمولان دارای معافیت تحصیلی خواهد بود.

براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، وی همچنین یادآور شد: افراد واجد شرایط از تاریخ 23 بهمن ماه سال جاری می‌توانند برای اخذ گواهی جبهه به سازمان نیروهای مسلح مربوط (ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) مراجعه کنند و سازمان‌های نیروهای مسلح برابر روش جاری که در مورد رزمندگان دارای 30 ماه جبهه یا فرزندان ایثارگران متولد 1372 به قبل عمل می کردند نسبت به بررسی و صدور گواهی اقدام خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
یک مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
تورو خدا بطور واضح بگید فرزندان ایثار گر هر کس با هر امتیاز و تاریخ تولد چکار کنه زودتر تکلیشونو مشخص کنید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها