بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از موافقت شرکت عمران شهرهای جدید با ساخت ایستگاه مسافرگیری دانشگاه خوارزمی در مسیر قطار کرج – هشتگرد خبر داد.

تدبیر24»‌خسرو ارتقایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: در آخرین بازدیدی که آقای طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در دهه‌ فجر از شهر جدید هشتگرد داشت موضوع ایستگاه دانشگاه خوارزمی را جویا شدم.

ارتقایی افزود: گویا دوستان در مورد اجرای ایستگاه دانشگاه خوارزمی به عنوان یک ایستگاه مسافرگیری نه ایستگاه مشابه انتهای خط در هشتگرد که مفصل است، موافقت دارند.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه به شکلی خواهد بود که دانشجویان بتوانند سوار و پیاده شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در پایان تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در طرح انجام شده و در آینده با تامین اعتبار اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا‌، پیشتر علی کاتبی مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی از مخالفت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با ساخت ایستگاه دانشگاه خوارزمی علی رغم موافقت وزیر راه و شهرسازی و همچنین پایبندی این دانشگاه به تمام تعهدات از جمله واگذاری 10 هکتار زمین به پروژه قطار تهران-کرج-هشتگرد خبر داده بود.

وی به ایسنا گفته بود: مسئولان شرکت عمران شهر جدید پیشنهاد احداث ایستگاه بهشت سکینه به جای دانشگاه خوارزمی را به شورای فنی ارائه کرده‌اند.

گفتنی است این اقدام می‌توانست 15 هزار دانشجو، هیئت علمی و کارکنان دانشگاه خوارزمی و همچنین 150 هزار نفر از مردم کمالشهر و حصارک را تحت تاثیر تبعات منفی خود قرار دهد. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها