بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از نصب فلاورباکس در طول پل سیدخندان به منظور تلطیف فضای بصری شهر خبر داد.
تدبیر24» عباس مافی با اعلام این مطلب افزود: این طرح با هدف تغییر و تحول در فضاهای شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و ایجاد چشم انداز مناسب انجام خواهد شد تا شهروندان در آستانه فرارسیدن سال نو با چشم اندازی زیبا روبرو شوند.

وی در ادامه از نصب تندیس سید جعفر شاه صاحب (ملقب به سیدخندان) در زیر پل سیدخندان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری معرفی هرچه بیشتر مشاهیر به نسل جوان و نسل‌های بعدی در قالب هنر شهری مرتبط است از همین رو اداره زیباسازی منطقه درصدد است تا از طریق تندیس سید جعفر شاه صاحب ملقب به سیدخندان اقدام به معرفی این شخصیت به شهروندان کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه تندیس مذکور ساخته شده و در حال نصب است، افزود: هر روز نام چند محله را می‌شنویم بدون آنکه اطلاع دقیقی از تاریخچه آن داشته باشیم؛ البته به خوبی می دانیم هریک از این نام‌ها و نشان‌ها، بخشی از تاریخ شهرمان و هویت تهران قدیم است از همین رو پیرخندان و دانای آن زمان دلیل نامگذاری سیدخندان به همین نام بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها