بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از شکست برابر رئال مادرید به انتقاد تند از داوری پرداخت. او به صعود تیمش امیدوار است.
تدبیر24»پاری ‌سن‌ ژرمن با وجود این که در دیدار برابر  رئال مادرید با یک گل پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست داد. سرمربی ‌اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن که به شدت مورد انتقاد قرار گرفته به انتقاد از داوری پرداخت.

امری در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: از عملکرد بازیکنان تیمم در نیمه نخست راضی هستم. با یک گل از حریف خود پیش افتادیم اما داور آن پنالتی عجیب را گرفت. آن برخورد بسیار جزئی بود و نباید پنالتی‌ گرفته می‌شد.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم به خوبی به رئال مادرید فشار آوردیم و فرصت های گلزنی زیادی را خلق کردیم اما متاسفانه داور تصمیمات جنجالی زیادی گرفت. توپ به دست راموس برخورد کرد اما پنالتی‌ واضح ما را نگرفت. به راحتی به بازیکنان ما کارت زرد می داد. خطای روی مودریچ اصلا نبود اما  به رابیو کارت زرد نشان داد. روی گل دوم رئال مادرید روی بازیکن ما خطای واضح صورت گرفت اما  داور آن را ندید.

سرمربی ‌اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه داد: باید از تکنولوژی بازبینی صحنه ها استفاده شود، چرا که اشتباهات داوران روز به روز در حال‌  افزایش یافتن است. با وجود این که نتیجه‌ بدی را گرفتیم اما  به بازگشت امیدوار هستم. من دنبال توجیه نیستم اما اگر اشتباهات داوری نبود و از فرصت های خود به خوبی استفاده می‌کردیم  به راحتی رئال را شکست می دادیم. رئال مادرید تیم بزرگی است اما  ما هم بزرگ هستیم و می‌توانیم  آنها را شکست دهیم.

امری در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: 90 دقیقه دیگر باقی مانده است. به بازیکنان تیمم ایمان دارم. هواداران پاری ‌سن‌ ژرمن سهم بسزایی در دیدار برگشت خواهند داشت و از آنها می‌خواهم که ما را تنها نگذارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها