بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
چرخ خیاطی اولین بار توسط مظفرالدین شاه وارد ایران شد و در ابتدا تنها برای دوخت لباس درباریان و خود پادشاه استفاده می‌شد. اما کم‌کم این وسیله خانگی بسیار کارآمد وارد زندگی مردم کوچه و بازار شد و کار به جایی رسید که چرخ خیاطی به یکی از ارکان اصلی جهیزیه تبدیل شد.
تدبیر24» چرخ خیاطی‌های قدیمی که در خانه مادرها و مادربزرگ‌هایمان پیدا می‌شود، از اولین انواع چرخ‌ خیاطی بودند که سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند و برای مدتی طولانی به همین شکل تولید و استفاده می‌شدند. اما چند سالی می‌شود که چرخ خیاطی هم دنباله راه تغییر بسیار مدرن شده و می‌تواند حتی ارتباط اینترنتی داشته باشد! شاید به نظر شما عجیب باشد که یک چرخ خیاطی چرا باید به  شبکه اینترنت متصل شود اما در ادامه برایتان توضیح داده‌ایم که خیاطی خانگی امروز تا چه اندازه مدرن و نوآورانه پیش رفته است. برای خرید چرخ خیاطی به فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید و به انواع چرخ خیاطی موجود نگاهی بیاندازید.

چرخ خیاطی دستی: رایج‌ترین و البته قدیمی‌ترین نوع چرخ خیاطی خانگی است و برای دوخت‌ودوزهای ساده کاربرد دارد. این چرخ خیاطی با انرژی مکانیکی و از طریق به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی، کار کرده و برنامه‌های دوخت‌ودوز چندانی ندارد. اولین چرخ خیاطی‌ها ابتدا به وسیله دست و با گرداندن چرخ، شروع به حرکت و دوختن می‌کردند اما به تدریج یک پدال برقی ساده هم به آنها اضافه شد. چرخ‌های خیاطی دستی معمولا قیمت چندانی ندارند اما این روزها چندان هم مورد استفاده نیستند.

چرخ خیاطی کامپیوتری: این نوع چرخ خیاطی‌ها مجهز به تراشه‌های کامپیوتری و دارای مجموعه دوخت گسترده و کارآمد هستند. انتخاب یک الگوی دوخت، به طور خودکار موقعیت سوزن و کشش نخ را تنظیم می‌کند و چرخ خیاطی دارای ظرفیت تکرار یک الگوی تعیین شده است، مانند دوخت جادکمه، چندین نوع دوخت و سردوزی. چرخ خیاطی‌های موجود در بازار معمولا از این نوع هستند و می‌توانند انواع دوخت‌ها و طرح‌ها را روی لباس پیاده کنند.

چرخ خیاطی با قابلیت اتصال به اینترنت: این نوع چرخ خیاطی می‌تواند به اینترنت وصل شود و سخت‌افزار خود را به‌روزرسانی کند تا چرخ خیاطی شما همیشه در کارآمدترین حالت قرار داشته باشد. اگر علاقمند به گلدوزی هم باشید این چرخ خیاطی‌ها می‌توانند طرح‌های دلخواه متنوع شما را از اینترنت دانلود کنند. الگوهای دوخت به طور مستقیم از اینترنت دانلود می‌شوند و حتی شما می‌توانید در بعضی از مدل‌ها، الگوهای خود را طراحی و یا شخصی‌سازی کنید. با دریافت الگوهای موجود، می‌توانید الگوهای دوخت، رنگ‌ها و حتی سایز الگو را تغییر دهید و به سلیقه خودتان لباس‌تان را طراحی کنید.

خرید اینترنتی انواع چرخ خیاطی را به راحتی از زنبیل انجام دهید، زنبیل این امکان را به شما می دهد که با مقایسه کیفیت و قیمت چرخ خیاطی‌ها بتوانید بهترین خرید خود را تجربه کنید و سفارش خود را به صورت سریع تحویل بگیرید.


برچسب ها: تدبیر24 ، چرخ خیاطی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها