بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی در فردا (29 بهمن ماه) خبر داد و گفت: فردا شدت بارش در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، آذربایجان‌ غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز در غرب، شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های شمالی و به تدریج شمال شرق کشور، بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین ارتفاعات البرز در استان‌های البرز و تهران خواهد بود. این سامانه بارشی فردا (۲۹ بهمن ماه) تقویت می‌شود و سبب بارش باران و برف و گاهی وزش باد شدید در مناطق ذکر شده خواهد شد.

وظیفه تاکید کرد: شدت بارش در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) در اغلب مناطق به جز بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت، گفت: این سامانه بارشی در روز سه شنبه (1 اسفند) در شرق و شمال شرق کشور فعال است و انتظار می‌رود از اواخر وقت همین روز از شمال شرق کشور خارج شود.

به گفته وظیفه از ظهر امروز تا فردا در استان خوزستان وزش باد شدید و به سبب آن وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه (30 بهمن ماه) خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ بهمن ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۴ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این آسمان پایتخت در روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها