بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
به دنبال مطرح شدن پرونده‌های فساد مالی موسوم به ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم تحقیقات جدیدی را درباره یکی دیگر از اتهامات فساد مالی وی آغاز کرده است.
تدبیر24»پرونده جدید فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که موسوم به "پرونده ۴۰۰۰" است به پلیس این رژیم ارجاع داده شده و گفته شده است که خطرناک‌ترین پرونده در نوع خود علیه نتانیاهو است.

اخبار حاکی از آن است که نتانیاهو با شائول آلویچ، صاحب پایگاه خبری "واللا"، شرکت مخابراتی "بیزک" و شرکت‌های دیگر در ارتباط بوده که تسهیلاتی را از طرف نتانیاهو دریافت می‌کردند.

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که این شبهه درباره نتانیاهو وجود دارد که وی در مقابل پوشش به نفع خود در سایت پایگاه خبری واللا به منظور کسب شهرت بیشتر، تسهیلاتی را برای فعالیت شرکت "بیزک" فراهم کرده است.

همچنین این شبکه به برکنار شدن آوی برگر، وزیر ارتباطات در ماه مه ۲۰۱۵ از سوی نتانیاهو اشاره کرد. وی به دلیل فعالیت در زمینه بهبود بازار تلفن‌های ثابت که به ضرر شرکت "بیزک" بود، از سوی نتانیاهو از سمت خود برکنار و شلومو ویلبر جایگزین وی شد.

نظرسنجی: نیمی از اسرائیلی‌ها نتانیاهو را فاسد می‌دانند

نتایج یک نظرسنجی تازه به عمل آمده نشان می‌دهد که نیمی از صهیونیست‌ها بنیامین نتانیاهو این رژیم را فاسد می‌دانند و خواستار استعفای وی هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، مرکز "اسمیت" در نظرسنجی که اخیرا پس از توصیه‌های پلیس رژیم صهیونیستی مبنی بر محاکمه نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه و کلاهبرداری به عمل آورده است، تاکید کرد که نیمی از صهیونیست‌ها نتانیاهو را فردی فاسد می‌دانند و خواستار استعفای وی هستند.

همچنین ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که می‌ترسند نتانیاهو در اداره امور دولت به مشکل بخورد.

به موجب نتایج این نظرسنجی، در صورت برگزاری انتخابات، حزب لیکود دو کرسی نسبت به شرایط فعلی کمتر کسب خواهد کرد.


برچسب ها: تدبیر24 ، نتانیاهو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها