بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
عملیات شناسایی و جستجوی لاشه هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، در دومین روز از سر گرفته شد.
تدبیر24» صبح روز گذشته هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج با بیش از ۶۰ سرنشین در منطقه سمیرم اصفهان سقوط کرد و به دلیل شرایط جوی منطقه، بارش شدید باران و برودت هوا، عملیات تجسس با مشکلاتی روبرو شد و تلاش‌ها برای یافتن لاشه این هواپیما طی شبانه روز گذشته نتیجه‌ای نداشت.

امروز و در دومین روز این حادثه، تلاش نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر جهت جستجوی لاشه یا ردی از هواپیمای حادثه دیده ATR از ساعاتی پیش آغاز شد.

09:11** ویدئو / تلاش برای یافتن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج

با گذشت یک شبانه‌روز از وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات کوه دنا، عملیات جست‌وجوی لاشه این هواپیما ادامه دارد. امروز با تثبیت هوا، احتمال استفاده از پهپاد و بالگرد افزایش می‌یابد. همچنین از صبح امروز (دوشنبه، ۳۰ بهمن) بیش از ۱۵۰ کوهنورد حرفه‌ای عازم منطقه حادثه شده‌اند.

09:11** ممنوعیت تردد در محور گرنه بیژن برای تسهیل در کار امدادی

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در محور گرنه بیژن برای تسهیل در کار امدادی به منظور یافتن محل وقوع برخورد هواپیمای سانحه دیده در مسیر پروازی تهران - یاسوج برای کلیه وسایل نقلیه شخصی و عمومی به جز نیروهای امدادی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بهنام ویسی پور اظهار کرد: این تدابیر برای تسریع در امداد رسانی و عملیات جستجو اندیشیده شده است.

وی افزود: محل حادثه از وضعیت جاده‌ای مناسبی همراه نیست و انتظار داریم مردم نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند. محدودیت‌های ترافیکی تا زمان اعلام پایان جستجو ادامه دارد و عملیات خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود.

09:03*** آغاز عملیات تجسس در دومین روز حادثه

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، نیروهای اورژانس در قالب تیم‌های چند نفره از حدود ساعت 5 صبح به محل احتمالی سقوط هواپیما اعزام شدند.

بالگردهای اورژانس نیز از صبح امروز بر فراز رشته‌های کوه‌های دنا به پرواز درآمده‌اند، اما توده‌های سنگین و پرفشار در ارتفاعات باعث کاهش دید عمودی و افقی شده و عملیات جستجو همچنان با مشکل روبروست.

اورژانس کشور همچنین اعلام کرد که لحظه به لحظه بر توده‌های پرفشار ارتفاعات دنا افزوده می‌شود و شرایط برای ادامه فعالیت بالگردهای اورژانس دشوار است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها