بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
حسام الدین آشنا در اقدامی قابل تأمل با جامعه شناس دینی خواندن و حامی محیط زیست خواندن کاووس سیدامامی سعی کرد او را از خودکشی تبرئه کند.
تدبیر24» منتقدین: با انتشار خبر خودکشی، «کاووس سیدامامی»، «حسام الدین آشنا»، مشاور حسن روحانی که رابطه نزدیکی با وی داشت در حساب توئیتر خود نوشت‌:

«نه جامعه شناسان دین خودکشی می کنند نه حامیان حیات وحش.»

این موضوع واکنش کاربران توئیتر را به دنبال داشت و کاربران استدلال آشنا را زیر سئوال بردند و این سئوال را پرسیدند که آیا یک فرد جاسوس نمی‌تواند در لباس یک جامعه‌شناس یا یک حامی محیط زیست، ورود کند و دست آخر خودکشی نماید.

این درحالی است که بسیاری از کسانی که در دانشگاه امام صادق(ع) وی را می‌شناختند، جامعه‌شناس دینی بودن وی را تکذیب کرده‌اند. ارتباطات و جزئیاتی از زندگی شخصی که از وی منتشر شده است نیز نشان می‌دهد که سیدامامی چندان مقید به امور دینی نبوده است.

با این حال صرفا اینکه وی به عنوان جامعه‌شناس موارد دینی را در دانشگاهی چون امام‌صادق با گروه مولفان مورد بررسی قرار داده است به عنوان یک جامعه‌شناس دینی نمی‌توان از او یاد کرد. مجموعه آثار وی نیز چنین چیزی را اثبات نمی‌کند. وی به عنوان استاد دانشگاهی که در روش تحقیق بیشتر بررسی‌هایی انجام داده و آثاری را تالیف کرده است، می‌تواند جای بگیرد.

در این زمینه تصاویری که از آشنا و سیدامامی منتشر شده نشان می‌دهد که وی ارتباطاتی با این فرد داشته است اما اینکه مشاور رئیس‌جمهور با ادله‌ای ضعیف سعی دارد سیدامامی را جامعه‌شناس دینی معرفی کرده و موضوع خودکشی وی را زیر سئوال ببرد،  قابل تامل است.

برخی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر اینچنین به آشنا پاسخ داده‌اند:


منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها