بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
انتقاد یک نماینده از روند بررسی بودجه
نماینده مردم زنجان در مجلس از روند بررسی بودجه انتقاد کرد.
تدبیر24»احمد بیگدلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: بودجه را به بخش خصوصی واگذار کنید زیرا  نمایندگان برای تصویب بودجه کاره ای نیستند و به مفعول بالاجبار تبدیل شده ایم.

وی افزود: وقتی پیشنهادات ما را قبول نمی‌کنید و قرار است دخالت نکنیم، پس ما چه کاره هستیم و فقط می گویید عبور کنیم .

بیگدلی اضافه کرد: ما می خواهیم مشکلات و مسائل و درد ورنج مردم را بودجه بگنجانیم و بحث منافع شخصی خودمان مطرح نیست.

وی همچنین از عدم برگزاری جلسه علنی مجلس در نوبت بعدازظهر دوشنبه نیز انتقاد کرد و گفت که جلسه بعدازظهر دوشنبه خود به خود تعطیل شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: اگر از جایی دلخور هستید آن را به موضوع دیگری مزبوط نکنید. ما روز دوشنبه چهار ساعت جلسه علنی داشتیم و اینکه در نوبت بعدازظهر تشکیل جلسه نداده ایم خلاف آیین نامه نبوده است.

وی اضافه کرد: جنابعالی پیشنهاد دادید نمایندگان رای دادند و تصویب شد. بنابراین قدر و منزلت خود را پایین نیاورید طبق آیین نامه اگر گزارش کمیسیون رای نیاورد، پیشنهادات نمایندگان مطرح می‌شود و ما باید در جریان بررسی بودجه آیین نامه را رعایت کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، بیگدلی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها